Monday, October 22, 2012

Save something from your dreams.

Po dlouhé době konečně přemýšlím co napíšu, vždycky jsem sypala co mě napadlo, ale nejspíš se to změní. Každopádně je pondělí, což je začátek nového (školního) týdne. To mě tak trochu znervózňuje, ale zárověň těší, jelikož mě čekají jen tři dny a zabité podzimní prázdniny, jak jinak taky. Dneska jsem si vyzvedla konečně balíček na poště, který tam ležet někdy od minulého týdne, protože mi brácha zapomněl říct, že mi sroloval papír z pošty k hromadě věcem, které nejsou zrovna uklizené. To nic nemění na tom, že balíček už je doma a já jsem pořád dost překvapená. Čekala jsem přinejmenším nějakou hrůzu, ale tohle mě docela překvapilo. Obyčejné krajkové tričko s průsvitnými zády. Je skvělé, asi jako skoro jední věc odtud.
















 pants-h&m, top-oasap.com, shoes-vietnamci

thank you oasap for this amazing top!

58 comments:

  1. Veľmi krásne fotky, také s jesennou atmosférou :-)
    ps:navštívte aj môj blog!♥

    ReplyDelete
  2. strašně Ti to sluší a to ombré máš super! :)
    Any.

    ReplyDelete
  3. krásny outfit zase,taký ideálny na jeseň,keď ešte nie je príliš zima :) my máme prázdniny až od budúcej stredy,snáď nám to rýchlo ubehne tento týždeň

    ReplyDelete
  4. Zajímavé to tričko :-),úžasné ombre hair !! :o)

    ReplyDelete
  5. tyjo nádhernej outfit!

    ReplyDelete
  6. Pěkné ombré a kalhoty! ;)

    ReplyDelete
  7. kde bereš tak úžasný světlo ? v praze je tak hnusně :D ale ten top je skvělej :)

    ReplyDelete
  8. Ty si mě úplně zarazila " po dlouhé době.." už jsme se lekla že chceš říct že " píšu vám po dlouhé době " ! To bych tě asi rozdupala ! :D Protože vždycky přispíváš tak krásné outfity skoro denně a já jsem ráda když něco ušmudlám za pět dní , teď mám sice starosti u kterých se to dá pochopit , ale jinak .. :D

    Krásný pohodlný outfit , zrovna jsme si říkala že si zítra vezmu conversky + hnědé kalhoty :D Náhoda ? To asi těžko ! :D Spojení ? Yeah ! :D :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. Jseš kočka!
    Moc ti to sluší, líbí se mi tyhle vlasy, kalhoty a taky botky! :))

    ReplyDelete
  10. dnešní fotky i outfit jsou opět suprový :)

    ReplyDelete
  11. Jé, parádní kalhoty Peti :) A nechci nějak rýpat, ale možná už by to chtělo jiné boty než pořád tyhle tenisky ;)

    ReplyDelete
  12. Parádní vlasy! Nádherný outfit :-) Moc Ti to sluší, Peti!

    ReplyDelete
  13. ten top je super a sluší ti to ;)

    ReplyDelete
  14. Nádherný top a kalhoty! :) A to ombré máš krásný♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Ten top je perfektný :)

    ReplyDelete
  16. ty ombre vlasy ti strašně moc sluší :)

    ReplyDelete
  17. Jsi úžasná, úžasná, úžasná!

    ReplyDelete
  18. Ten top je opravdu super ;) Taky jsem se na něho dívala ;)

    ReplyDelete
  19. zase skvělé fotky ! a ten top se mi líbí :)

    ReplyDelete
  20. Ty kalhoty♥ Moje láska!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. to ombré je super, vypadá to i docela přirozeně, nevím proč :D
    :)
    Ady.

    ReplyDelete
  22. máš nádherný vlasy! :)

    ReplyDelete
  23. To tričko je pěkné! Nebyla ti lehce zima?

    ReplyDelete
  24. si krásná a úžasné fotky :) www.myfashionlife4ever.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. nádherné !!! :-) a ten top? úžasný :)

    ReplyDelete
  26. dokonalé nohavice :))

    ReplyDelete
  27. Opravdu krásné :) Jen obdivuju, že takhle nezmrzneš... :)

    ReplyDelete
  28. mne sa páči dlžka tvojich nohavíc, dlho také hladám :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. sa mi páčia tvoje vlasy :) a že to ombré neni tak amatersky trepne odseknuté ale pekne to ide do prechodu a zapadá to :)

    ReplyDelete
  30. Teď máš tak překrásné fotky, ta podzimní atmosféra ti svědší. =)

    ReplyDelete
  31. Ten top je moc hezký!:)

    ReplyDelete
  32. sluší ti to! doufám, že se mně konečně podaří platba přes internet a taky si něco objednám ;)

    ReplyDelete
  33. krásný outfit! kalhoty i halenka:))

    ReplyDelete
  34. krásné tílko a moc Ti to sluší kočeno ;)
    V tom podzimním sluníčku vypadáš kouzelně.. a ty kalhoty nos častěji, jsi v nich božská!!!

    ReplyDelete
  35. nevím proč, ale příjde mi, že Ti od posledního postu strašně narostly vlasy a tak nějak jsi vyspěla :D divný, ale strašně moc Ti to sluší. Nevíš, jestli ty kalhoty ještě v hmku seženu ? Jsou boží !

    ReplyDelete
  36. na týchto fotkach mas krasne vlasy :)

    ReplyDelete
  37. To tričko je skvělý a kalhoty jsou zajímavá změna, hezké :)

    ReplyDelete
  38. Moc ti to sluší, ty ombre vlasy se ti opravdu povedly, k tvýmu typu naprosto super :)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete
  39. Nádherný top,působí zajímavě :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ty Tvé vlasy jsou čím dál tím lepší :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  41. Anonymous04:02

    Velkу vyber tovаru na eshope www.
    korox.sk ν kategoгіi zehliсκy, žehličky , napriklad ΤS
    740 ZEHLICKA(SI 18720 ZEHLIСΚΑ),
    naрarovаcie žеhličkу ,
    naρaroѵacіa zehlicka.
    Feel free to visit my blog zehlicky, žehličky ,

    ReplyDelete
  42. velmi ti to prispate a fotky su nadherne!

    ReplyDelete
  43. pěkné fotky hrozně se mi líbí kalhoty:)

    ReplyDelete
  44. Ty kokos! Jsi krásná, přirozená, na fotkách sympatická.. no prostě holka, jak má být))

    ReplyDelete
  45. ty kalhoty se mi strašně líbí:)

    ReplyDelete
  46. Máš tady překrásně vlasy!

    ReplyDelete
  47. si dokonalá jako vždy (nela z pricetobeauty) a to obrééé!! založila jsem si youtube channel :) nese stejná název jako můj nový blog

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.