Sunday, October 7, 2012

Portraits.

Původně jsem chtěla vyfotit oblečení a drobnosti co jsem si včera koupila, ale počasí je hrozné. Takový vítr a déšť jsme tady dlouho neměli, takže po dlouhé době uvidíte pár random fotek. Napadlo mě ukázat vám i fotky z analogu, ale dlouho yb trvalo je skenovat, protože za chvíli běžím na tren, tak jsem vybrala pár z minulého víkendu a nějaké zapomenuté fotky. Jinak jsem šťastná, protože jsem si včera splnila pár věcí z wishlistu a zbytek nechám do Prahy, kde to sice nebude takové, ale něco si tam chci taky koupit. Co vy jak trávíte neděli, asi někde v posteli s filmy, nejraděj bych si tam taky zalezla. Což, ale není reálné.





fajn nakonec to nejsou random fotky, jsou to portrétovky co jsem našla v počítači plus třetí fotka od Aničky z analogu a poslední je webkamerová z pátku.

58 comments:

  1. si neuvěřitelná kočka !

    ReplyDelete
  2. ta třetí fotka je úža :)
    jsi krásná

    ReplyDelete
  3. jsi strašně pěkná :)

    ReplyDelete
  4. Sluší ti to na fotkách :) Právě jdu na jeden film koukat :D

    ReplyDelete
  5. uplně super, nejlepší je ta 2. a 6.!

    ReplyDelete
  6. skvělý, jsi hrozně pěkná, nejvíce se mi líbí ta 3. a 4. od spodu :)

    stalkingfashion-claire.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. tohle je přesný úkoz přirozené krásy ! :)

    ReplyDelete
  8. Jsi nehorázně krásná ! ;)
    Jinak doufám , že na srazu blogerek se potkáme :) . Nemohla by jsi mi říct , kde , kdy a jak . Vím , že tam chci jít ,ale zatím nevím informace :D

    ReplyDelete
  9. na té poslední fotce máš boží vlasy :))))

    ReplyDelete
  10. Ten prví je aj tak najmilší

    ReplyDelete
  11. tu poslední prostě miluju <3
    jsi nádherná!
    Ady.

    ReplyDelete
  12. Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  13. Na te první jsi tak roztomilá :))

    ReplyDelete
  14. přesvědčilas mě - jdu do ombré! :D

    ReplyDelete
  15. Anonymous17:08

    Taky ti už docela stouplo sebevědomí, že? Škoda, dřív jsem měla tento blog ráda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mě určitě ne, události posledních měsíců mi poslali seběvědomí hluboko pod zem, nejsem vůbec sebevědomá když se mi všechno drtí pod rukama... jestli soudíš podle fotek, tak to tak vypadat může, ale opravdu nejsem

      Delete
    2. Anonymous21:34

      Taky bych ráda veděla, podle čeho tady Anonym soudí? Já osobně mám Petin blog nejradši ze všech blogů, a to právě proto, že se tady nesnaží ze sebe udělat něco, co není. Je přirozená, a to,co má na srdci, má taky na jazyku. Žádná přetvářka. Když ji něco trápí, napíše to tu. Napíše tu své starosti a to, co jí užírá. Třeba to,že nemá zrovna kopu kamarádů, se kterýma by to mohla probrat. A já se jí naoplátku snažím aspoň trošilinku vynahradit jejich místo a zvednou náladu. V minulém článku jsem si s ní o tom hezky popovídala. Jestli někomu stouplo sebevědomí, Peťa je ten poslední,kdo by to mohl být. Určitě ses spletl anonyme ;). Hezký den!

      Delete
  16. všetky fotky sú úžasné,pretože ty si úžasná :)

    ReplyDelete
  17. Balkónová ♥

    ReplyDelete
  18. ty máš prostě dokonalé vlasy!!!

    ReplyDelete
  19. poslední je nejlepšíí

    ReplyDelete
  20. 5. a poslední se mi líbí nejvíc!!Ta rtěnka na posledních fotkách ti moc sluší :)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. nádherné fotky! krásko ♥

    ReplyDelete
  22. posledná a tertia úplne dokonalé ;)
    celý deň som nad knihami takže nič moc nedeľa...

    ReplyDelete
  23. Anonymous17:45

    Udělej New in kočko)))))))

    ReplyDelete
  24. Krásný fotky:) Moc ti to sluší ;)
    www.myfashionlife4ever.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. jsi kočka kočičííí!

    ReplyDelete
  26. Krááááááásko! Ta 4 ze spoda je moje favoritka <3

    ReplyDelete
  27. Presne filmy,filmy! Inak si krásna :) ten červený rúž ty sekne!:)

    ReplyDelete
  28. si krásna :) ja práve teraz trávim večer pozeraním hokeja. :D

    ReplyDelete
  29. Máš super brýle, postavu i styl! :)
    A nemluvě o tom, že bych si taky nejraději zalezla do postele, ale čeká mně učení :/

    ReplyDelete
  30. Jsi přirozeně krásná. :)
    ideserveanewbag.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Holka, ty jsi tak krásná!

    ReplyDelete
  32. ta analogová je perfektní!

    ReplyDelete
  33. Anonymous19:21

    Oooooh,nádherná LANA DEL REY! :) Sluší ti to,moc moc! :*

    ReplyDelete
  34. ta analogová je úžasná !! všechny jsou krásné

    ReplyDelete
  35. pristane ti to aj nenamalovanej,prirodzenosť :))

    ReplyDelete
  36. Fotka u zábradlí a v červeném světříku-krása!

    ReplyDelete
  37. týjo, tomu říkám přirozená krása. rovnátka, nenamalovaná, když už, tak málo (nepočítám posl.fotku), a přírodní vlasy. opravdu nádhera.

    ReplyDelete
  38. si úplne pekná nechceš robiť modelku? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se 160cm modelku dělat vážně nebudu :D možná bych ani nechtěla i kdybych byla vysoká, neláká mě to :)

      Delete
  39. veľmi ti to na každej fotke sluší, hrozne si pekná. :)

    www.vida-cotia.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ty jsi takovej slaďouš Peti!!!! :-* :))

    ReplyDelete
  41. jsi krásná!:) taky mam tunel 12mm ty máš 10?:)

    ReplyDelete
  42. Sice mi připadá, že na všech fotkách na blogu střídáš asi tři výrazy (to já taky), líbí se mi tvoje fotky, jsi hrozně hezká a přirozená :).

    ReplyDelete
  43. poslední je nej!:)

    ReplyDelete
  44. na 1. jsi kouzelná!:))

    ReplyDelete
  45. Já jsi nemyslím, že jsi nějak namyšlená. Tvé fotky jsou krásné a ty jsi krásná. To máš chodit v pytli od brambor, aby si náhodou někdo nepomyslel, že jsi namyšlená a moc sebevědomá?
    Zkrátka, když máš, ták to ukáž! :D

    ReplyDelete
  46. Nejvíc ti to stejně sluší když se usmíváš! :)

    ReplyDelete
  47. Fotky jsou úžasné, jsi krásná. :)

    ReplyDelete
  48. Kráásna ako vždy :)

    ReplyDelete
  49. jsi nádherná! :)

    ReplyDelete
  50. ta tmavá rtěnka ti strašně moc sluší :)

    ReplyDelete
  51. Vypadáš naprosto dokonale!!!!! :)

    ReplyDelete
  52. druhá fotka je naprosto bezkonkurenční je nádherná opravdu jo:) ále i na ostatních ti to sluší :))

    ReplyDelete
  53. souhlasím, druhá fotka je nejvíc nejlepší!! :D máš krásný rty.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.