Friday, October 5, 2012

Orange body butter, peeling and olive ointment.

Schválně jsem si dala s recenzí na čas, abych zjistila pořádně jak výrobky fungují nebo jestli vůbec. Ziaja výrobky mě ještě nikdy nezklamaly. Po tom co jsem si koupila tři výrobky sama, první micelárka, následovně odličovací mléko a potom i sprchvý krém, tak jsem si dodala odvahu a napsala jim. Teď jsem strašně ráda, protože výrobky mi vážně vyhovují. Tentokrát jsem vybírala obezřetněji než minule. Nakonec jsem si vybrala peeling z mořských řas, pomerančové tělové máslo a na závěr přírodní mast oliva.





Peeling

Na dóze je napsané asi to co by měl každý peeling splňovat a to odstranění staré zrohovatělé pokožky. Tohle uplně tak neposoudím, teda nevidím nějaký extrémní rozdíl, jen snad, že je pokožka víc hebká. Obsahuje malé granulky a úžasně voní. Netuším co mi to připomíná, taková hodně svěží vůně. Konzistence je taková řídká žvýkačka. Vážně se uplně natahuje když ho nabírám. Peeling jsem si objednala z toho důvody, že tyhle věci mě lákají, ale měla jsem snad jeden nebo možná dva a nic moc, vůně i účinky. Tenhle je vážně fajn, ale řekla bych, že to u mě není velká nutnost.

Cena se pohybuje okolo 100kč.




Tělové máslo

Tak pro tohle máslo bych udělala cokoli, je prostě nejlepší. Vím, že si to asi nedokážete představit, ale ta vůně je jako čerstvá kůra z pomerančů a když se tímhle namažu cítím se vážně jako jeden velký oranžový pomeranč. Prostě super, konzistence je skvěle máslová, perfektně hydratuje a ještě vůně i gydratace dlouho vydrží. Když bude možnost beru ho znovu a příště chci vyzkoušet další másla. Určitě ho vyzkoušejte, teda milovníci pomerančů jednoznačně.

Cena se pohybuje okolo 100kč.




Olivová mast

Měla by být neparfemovaná a skládat se jen z přírodních olejů. Já jsem tuhle mast hned pojmenovala druhá vazelína. Sice není tak hutná a mastná jako vazelína, ale tím líp pro mě. Je to skvělé balení, takže ji mám neustále v pouzdře a vždycky si s ní mažu suchá místa jako lokty nebo kolena a taky místa na břiše. Je to vážně supr náhrada klasické vazelíny. A pro ty co nemají rádi parfemaci ještě lepší. Necítíte vůbec nic, ani žádnou umělotinu.

Cena se pohybuje okolo 50kč.

Ještě na závěr chci pasovat tělové máslo na nejlepší výrobek od Ziaji, teda prozatím!

A moc děkuju za spolupráci Ziaja!

34 comments:

  1. Vypadá to dobře,ale od Ziaji jsem zatím nic neměla...:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. uplně si umím představit tu vuni toho pomerančového masla :) musí to být krásné!

    ReplyDelete
  3. Maslo vyzerá naozaj skvelo,pomarančový rad ma zaujal od Ziaji najviac,chcela by som hlavne balzám na pery :) Ale aj kakaové maslo môže byť skvelé,to by si sa cítila ako jedna veľká,hnedá čokoláda :D

    ReplyDelete
  4. Vybrala sis dobře, já si taky vybrala takové netypické věci, které jsem chtěla zkusit a zatím jsem moc spokojená :)

    ReplyDelete
  5. To máslo vypadá vážně dobře :)

    ReplyDelete
  6. všechno vypadá moc dobře, hlavně ten peeling a máslo! :)

    ReplyDelete
  7. eate som od nich nic okrem odlicovacu nemala,ale citam same dobre odozvy

    ReplyDelete
  8. hodně pěkná recenze :) Ziaju bych chtěla vyzkoušet ;)

    ReplyDelete
  9. Miluju Ziaju, u nás teda nemáme moc velký výběr, takže asi začnu nakupovat přes net :) To pomerančové máslo, mě nadchlo miluju citrusy :)

    ReplyDelete
  10. S tím pomerančem jsi mě úplně naladila. Nejradši bych teď jeden snědla! :D

    ReplyDelete
  11. Já mám od nich vzorečky zatím super :)

    ReplyDelete
  12. Kdo by to byl řekl a na blogu vypadáš, že už jsi spokojená. To mě mrzí. Ale věř nebo ne, opravdu bude líp. Kdybys mě viděla v prváku .... byla to hrůza, ale přežila jsem a hrdě se nesu ve třeťáku z bobkama u zadku z blížící se maturity. :D

    ReplyDelete
  13. Ou, opravdu? =( To je mi líto, nemám ráda takové lidi. Ano, taky jsem nedávno přišla o nejbližší kamarádku a i přes to, že jsme se chtěly normálně bavit, tak mi maximálně napíše komentář k blogu, ale ve skutečnosti se na mě ani nepodívá, což jsem vůbec nepochopila. Mám jedinou výhodu - mí nepřátelé, či lidi, se kterými jsem skoncovala mě ignorují a já je. Ten posměch atd. je to nejhorší =/. Jim se však rožne, uvidíš, přece jen, někteří jsou puberťáci i ve 20.

    ReplyDelete
  14. Nemáš vůbec zač, děkuji i já, potřebujem to obě ... Hold, každý den nění posvícení, když nám odejdou staří přátelé, je načase najít si ty nové, nikdy nevíš, jestli teprve tam nebude ta spřízněná duše.

    ReplyDelete
  15. Super recenze, láká mě tělové máslo :).

    ReplyDelete
  16. to tělové máslo je super, miluju ho!! :))

    ReplyDelete
  17. mám v plánu v nejbližší době Ziajaju vyzkoušet:) ještě jsem od ní nic neměla, ale nejsou finance, tak si to nechávám na pozděj,pak určitě taky udělám recenzi;) jinak moc pěkný post a navnadila si mě na MÁSLO!:D
    http://kristygoodwill.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Ziaja je úžasná značka, můžu na ně říct jen samou chválu! :) Mám celou sekci s kakaovým máslem a je to boží ;)

    ReplyDelete
  19. To tělové máslo je nejlepší!! A ta vůně..mm:)

    ReplyDelete
  20. Mě láká to máslo!!!!<3 Máš krásné nehty:)

    ReplyDelete
  21. Všechny výrobky vypadají skvěle! :) Už bych si taky měla něco objednat, abych vyzkoušela nějaký výrobek od Ziaji, protože ty jejich výrobky vypadají opravdu dobře :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  22. hezky post :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    ReplyDelete
  23. To maslo by som vyskúšala :)

    ReplyDelete
  24. pěkná recenze :) dost mě láká to tělové máslo z řady pomerančové máslo! :)

    ReplyDelete
  25. Anonymous18:49

    Chtěla bych tě hrozně moc podpořit a nevím jak,snad ti aspoň trochu zvedne náladu můj komentář! Jde opravdu vidět i na těch článcích,jak neskutečné depky prožíváš :( Znám je. Za ty roky,co vedeš blog,už jsem si stihla všimnout,že máme jedno velké společné. Jo. Nedokážu se pořádně bavit s lidma, které stoprocentně neznám a nemám v nich pořádnou důvěru. To možná dokazuje i to,že mám jen jedinou opravdovou kamarádku,kterou znám už asi deset let, která mi ale všechny ty ostatní nahradí. Popravdě to ani moc nemám ráda,když se každý s každým baví, a přitom ho ani pořádně nezná. Pár takových lidí znám. Hrají si na kamarády a pak se navzájem pomlouvaj. Směšné. Ale ty opravdu nebuď smutná. Uvidíš,že to je jen špatné období a za nějakou dobu se vše zlepší :). Jsi suprová holka a úsměv ti určitě sluší víc než slzy! A nezapomeň! I v těch nejhoršíš chvílích máš nás, své čtenáře. Nás,kteří Tě máme rádi takovou jaká jsi Peťo! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, vážně jsi mě moc potěšila a já už ani nechci aby to šlo tak moc vidět i když předstírat štěstí není fajn, ale umím to docela dobře. nechci hlavně nic přenášet na ostatní. Jako je mi jasné, že jsem už asi ztracená, ale tak co říkám si tři roky ještě přežiju, potom matura a přestěhuju se za svou nejlepší kamarádkou. Vlastně tohle jediné si přeju víc než všechno na světě. Jo s těma "kamaráda" to znám, mě přijde směšné jak se hlavně přetvařují, je to šílené. Ještě jednou moc děkuju, jsem za vás vděčná <3

      Delete
    2. Anonymous21:43

      Jsem moc ráda,žes mi odepsala :* Nezapomeň Peťo,vždycky je nejdůležitější být sama sebou :)! Děkuju!!!

      P.S.: Opravdu nemůžu pochopit,jak s tímhle můžeš mít ty problém. Vždyť ty na mě působíš jako absolutně nejzlatější člověk! A já s tebou chci strašně kamarádiiiiiit :D!!!!! ♥

      Delete
    3. To je samozřejmost ti odepsat, já vím proč mě hodně lidí nemusí, neříkám nikomu vůbec nic a nikdy se neptám na věci ze soukromí a nikde to nerozhlašuju, jsem děsně uzavřená a proto mě lidi zrovna v lásce nemají, u většiny je totiž zvykem, takové ty pubertální vtípky a furt se řší kdo s kým kde a co dělal a tohle mě faaakt nebaví :D asi tak, a děkuju děkuju, já jsem právě pomocí blogu našla supr přátele <3

      Delete
    4. Anonymous23:02

      Joo,kdo s kým,kde a proč... Taky to nesnáším! A někdy dělám,že mě to třeba zajímá,abych aspoň trochu zapadla. Pak si ale uvědomím,že tohle nejsem já, tak se tak radši nechovám. Někdy je opravdu lepší tyhlety věci úplně vypustit z hlavy a nemyslet na ně :) Je super,že ti právě v tomhle blog tak pomáhá! :) Měj se krásně,dobrou noc :* Mám tě ráda :)

      Delete
  26. Chtěla bych zkusit to pomerančové máslo, měla jsem vzorek sprchového mýdla z téhle řady a nádherně vonělo! :)

    ReplyDelete
  27. strašně mi pomerančová vůně připomíná léto, ach O,o :D

    ReplyDelete
  28. Tuto kosmetiku už mám dlouho vyhlídlou..

    ReplyDelete
  29. Na Ziaja mě láká už dlouho. A touto recenzí už začínám přemýšlet , že si nějaké kousky objednám !
    To máslo vypadá úžasně. Vypadá to jako opravdové tělové máslo, ne jako ty některé přípravky co to mají jen napsané na obalu. Citrusy mně voní ,ale někdy je jich moc . Takže se kouknu po nějaké jiné vůni. A nejvíc ze všeho mě láká CENA ! :) Super recenze;-)

    ReplyDelete
  30. Krásný blog, skvělé články a naprosto bezkonkurenční fotky! Už to tu projíždím asi hodinu.. :D
    A od Ziaji mám to pomerančové máslo, taky peeling a balzám na rty :) Mám tu firmu strašně ráda <3 <3

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.