Thursday, October 25, 2012

My little pleasures.

Po tom co jsem se ráno vzbudila kolem sedmé s tím, že nám před dům přijel jeřáb, všechno začalo špatně. Myslela jsem, že puknu zlostí když i přes zavřené okno bylo slyšet takové to vtíravé pípání když couvá. Tak jsem si řekla super, rovnou mohli přijet popeláři. Přesně tahle po ránu nesnáším. Se skvělou náladou jsem se přesunula do obýváku a zaujatě sledovala televizi. Následovala cesta do tesca a procházení sekondhandů. V tescu jsem ulovila jahodovou milku a pár frustrovaných pohledů. Následovně jsem prošla nejoblíbenější části města a z taškou napěchovanou svetrem za pár korun jsem odešla domů. Od té doby mě potěšil jenom grilovaný hermelín a nový díl pretty little liars.

 ztracená a znovuobjevená sukně oasap!



 era cuff, který přišel v obálce den po sukni taky oasap!





 sluneční brýle od firmy firmoo, které mě potěšily nejvíc plus přišly v úžasném kvalitním poudře s hadírkou, nepromokavým pytlíkem, náhradními šroubky a šroubovákem

 moje potěšení, makronkový sprchový gel z DMka

 zelená džínová bundička ze secondhandu, je toršku větší, ale už v sobotu uvidíte outfit právě s ní

a nakonec dnešní úlovek ze secondhandu, krémový svetr se skvělým vzorem, plánuju ho nabarvit ze spodu na ombré

60 comments:

  1. Ten svetr je úžasnej! ♥ Ombre mu bude slušet!

    ReplyDelete
  2. ten svetr ti závidím a sprcháč mám taky :D :)
    podle mě je ten svetr super i takto))

    ReplyDelete
  3. nádherné věci ♥



    PS: Zvu tě k sobě na giveaway :)
    http://bloggerandbeautifullife.blogspot.cz/2012/10/giveaway.html

    ReplyDelete
  4. super svetr z kterého SH ? : )

    co ty flustrující pohledy ? ? :O

    ReplyDelete
  5. Wáw krásne veci. Z kadiaľ je ten svetrík ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. svetr je ze secondhandu, je to napsané pod ním :)

      Delete
    2. jhááj ja som slepaňa ;D

      Delete
  6. Ta džíska vypadá skvěle!!:)

    ReplyDelete
  7. krásné věci, taky bych chtěla bydlet ve městě, kde je nějaký dobrý seconhand! :-)
    Tereza♥

    ReplyDelete
  8. jééé, sukýnku mám také ♥

    ReplyDelete
  9. nabarvený svetr bude vypadat určitě ještě líp než teď.A ta sukně je fakt nádherná♥
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ten svetr♥ já jdu zítra obhlížet second handy a doufám,že narazím taky na nějaký užasný svetr :D

    ReplyDelete
  11. ta sukně je skvělá, taky se mi moc líbí :)

    ReplyDelete
  12. já se těším na ten ombre svetr :) a bundička je taky skvělá!

    ReplyDelete
  13. Svetr je super! :-) Ombre bude ještě lepší! :-)

    ReplyDelete
  14. Ten bílí svetr je ohromnej :)

    ReplyDelete
  15. ty věci ze sekáče jsou boží!:) sprcháč z DMka sem si chtěla koupit taky, ani nevím proč sem ho tam nechala..:/ asi pro něj ještě zajdu :D sukně z oasap je krásná, poslední dobou zbožňuju šedou a nude barvu.:)
    a jak si ti libilo PLL????? umřela jsem u toho!!
    Any.

    ReplyDelete
  16. kde jsi byla nakupovat, v Hradišti? taky jsem dnes byla ;) ten svetr vypadá skvěle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nikde, většina věcí je z internetu a bundička a svetr od nás z města ze secondhandu :)

      Delete
  17. Jak už jsem psala brýle jsou parádní ,ale ten svetr !
    Přesně podobný hledám ! A když ho obarvíš na ombre tak bude strááášně pěknej ! :-D
    jakou barvu uvažuješ ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no uvažuju nad zelenou, to je moje nejoblíbenější barva, ale nad nějakou tmavou :)

      Delete
  18. teda, tak to vstávání Ti nezávidím, já se vyspala báječně :) ale nákupy závidím rozhodně :D ten svetr vypadá fakt dobře, taky mám podobný, ale s krákými rukávy..

    Zrovna u mě probíhá giveaway o průhledný deštník, byla bych ráda, kdyby ses zapojila :)

    ReplyDelete
  19. Taky chci mít u nás tak skvělý secondhandy :(
    A vidíš, nakonec ses sukně dočkala, na zimu jak dělaná :D

    ReplyDelete
  20. Krásná sukně! :)
    www.myfashionlife4ever.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Nesnáším pípání popelářů!! Taky mě to nasere vždycky o prázdninách, když mě vzbudí :D Já naštěstí vstávala až před devátou a pak šla na 10 do práce. Jo a ten svetřík jsi ulovila bravurně! Já si dnes odnesla ze sekáče krásnou hnědou košili, sice dražší, ale ta je :) A podkolenky!

    ReplyDelete
  22. krásné věci :) ten svetr je skvělý a až ho předěláš bude určitě ještě lepší ! to já dneska spala do 11 a pak jsem ještě nakupovala, takže dobrý den :D

    ReplyDelete
  23. U nas pipaju taktiez...HATE IT!
    A ta bundicka je sjvela.mam taku len klasicku riflovu...brala by somtaku farebnu :-D

    ReplyDelete
  24. taky jsem si tu ruku zmenšila, uplně jak byl záběr na tu zem tak sem čekala že něco takového přijde:D a u garetta v krabici sem se totálně lekla, nečekala sem to :DDD
    a taky tě tak sere Toby?:/ a pokračování až v lednu :(
    Any.

    ReplyDelete
  25. Sukně a svetr! Pak ho ukaž i obravený :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. ÁÁÁÁ, ty brýle jsou dokonalé<3

    ReplyDelete
  27. skvelé veci :)))

    ReplyDelete
  28. ten sveter o.O ! úžasný, tiež by sa mi taký páčil a ešte za pár korún zo secondhandu! :)

    ReplyDelete
  29. ten biely sveter a sukňa sú krásne :) a okuliare sú super!

    ReplyDelete
  30. super kousky :)
    ten svetr bude po úpravě neodolatelný,a ta sukně! ah

    ReplyDelete
  31. Anonymous20:09

    úžasný věci, ten svetr, pokud se to ombre povede, bude boži!
    Jinak, kde koukáš na pll? Já to nikde nemůžu najít :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju!
      vždycky si díl stáhnu na ulož.to tam je to nejlepší a vždycky jsou tam díly nejdřív :)

      Delete
  32. okuliare a sukna su megaa!

    ReplyDelete
  33. ta sukně a ten ear cuff je skvělej!! :) a na nový díl PLL se musím taky podívat :D

    ReplyDelete
  34. super kousek! a PLL žeru a sleduju pomaleji abych měla před sebou několik dílů!!.)

    ReplyDelete
  35. Anonymous21:10

    tú suknu som si objednala na začiatku septembra,a ešte neprišla, asi sa stratila :( skvelé úlovky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo já jsem si ji objednala asi 20. července a přišla tento týden, snad se taky dočkáš :)

      Delete
  36. pretty little liars uplně žeru!! :) a ten svetřík se mi moc líbí!!

    ReplyDelete
  37. Sukně a svetr ♥

    ReplyDelete
  38. Hi dear! Love so much you're blog, follow u :)
    My name in GFC is: sexy_paige_cucu, my account is without pic.

    Hope u follow back :)
    Lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  39. Tá sukňa je fakticky krásna ! :3 Tiež by som chcela takú ! :3 *p*

    ReplyDelete
  40. bože taky chci ten makronkový sprcháč! musím rychle pro něj-hned zítra :))

    ReplyDelete
  41. ty jo super věci :) na oasap určitě kouknu! :)

    ReplyDelete
  42. krásné věci:))

    ReplyDelete
  43. Hi dear :) I love your blog! Would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  44. Spousta suprvních věcí, nejvíc mám ráda ty brýlky, chtěla jsem si je jednou koupit, tak uvidím. Přítel se trošku zhrozil, když jse mu to řekla, ale tak co, hlavní je, že se to líbí mně, on si zvykne. :D
    Děkuju ti opravdu moc za ten tvůj komentář, hodně jsi mě potěšila a hned jsem měla díky tobě radostnější ráno, očividně jsme si to krásně oplatily. :D

    ReplyDelete
  45. super great stuff ♥♥♥♥

    ReplyDelete
  46. taky prettylittleliarsuju :) no a sukně je přímo boží,já jdu zítra nakupovat,tak doufám,že nějakou seženu. :)

    ReplyDelete
  47. krásne fotky a ešte krásnejšie úlovky, najmä ten svetrík je úžasný Peťul :)

    ReplyDelete
  48. Ten svetr je perfektní! a sukně se mi taky moc líbí :) sprchový gely od Baley jsou boží, stejně jako všechno od ní :-)

    ReplyDelete
  49. buenas compras me gusta la falda

    ReplyDelete
  50. Nádherné věci!
    Taky sleduješ PLL? Pro mě největší závislost...! :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.