Wednesday, October 31, 2012

Just rolling in the deep.

Napsala jsem pár řádek textu a vymazala, prostě mi došlo, že bych měl předstat psát negativa. Je to něco co nikomu nedá chuť do života, to je jasný. Takže bych nejraději napsala něco po čem by všichni spadly ze židle. No to se samozřejmě nekoná, jelikož m nic nenapadá ani se mi kupodivu nestalo nic vtipnýho (docela škoda). Tak jsem si v Praze koupila boty. Jo boty, jsem z nich strašně natěšená, protože můj skromný botník obsahuje jedny fialové podzimní boty, které jsem dodělala v Praze, následovně dvoje tenisky a creepers. Po nekonečném hledání jsem objevila skvělé kotníčkové na podpatku a jsou perfektní, přesně podle mých představ.

















jeans-pimkie, sweater-secondhand, cross-gate, shoes-camaieu, sunglasses-FIRMOO

Big thank you to firmoo for this amazing sunglasses!

56 comments:

  1. Jsou skvělé, taky jsem na ně v Camaieu koukala :)

    ReplyDelete
  2. Krásne fotky a boty vyzerajú super! :)

    ReplyDelete
  3. ten kříž,ten svetr,ty boty! ach,ach,ach!

    ReplyDelete
  4. tohle jsou parádní fotky! ten svetr je skvělý :)

    ReplyDelete
  5. úžasné fotky a topánky sa mi tiež strašne páčia :) tieto okuliare nepristanú každému,ale tebe pristanú a veľmi!

    ReplyDelete
  6. ta první fotka je super:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. a závidím ti ty tvoje sekáčové ulovky

      Delete
  7. Ty brýle jsou boží, prostě se mi ten tvůj styl líbí. =)

    ReplyDelete
  8. Anonymous18:38

    Svetr super,boty taky.. ale ty brýle.. prostě se mi nelíbí :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous18:43

    Cerny dziny a bylo by to dokonaly ! )))) tohle vypada ... proste se to nehodi .

    ReplyDelete
    Replies
    1. mě se to takhle líbí a právě jsem uplně chtěla k tomu ty černý, ale měla jsem je v minulém příspěvku a tak by zase byly poznámky typu, že nosím furt to samé :D ale respektuju všechny názory samozřejmě :)

      Delete
    2. Anonymous21:11

      Jojo,vždyť víš,že já to nikdy nemyslím špatně :). Je to opravdu čistě věc názoru :). Zato ten svetr ♥ zamilovala jsem si jej! BUdeš na něj dělat to ombre? :)

      Delete
    3. tyjo ani nevím docela se mi zalíbil, ale nejspíš jo, chi to vyzkoušet :)

      Delete
  10. Jsi kočka. A jak už jsem ti psala, hlavu vzhůru <3

    ReplyDelete
  11. juu super! inak ako tak pozeram,by ti isli blond vlasy podla mna:D

    ReplyDelete
  12. Boty jsou krásné, ale ten svetr, ten fakt nemá chybu!! :)

    ReplyDelete
  13. sú pekné, taká klasika :) a sveter je úžasný!

    ReplyDelete
  14. ten svetřík!! :)

    ReplyDelete
  15. Boty jsou fakt krásný. :)

    ReplyDelete
  16. ten svetr a brýle!! top:)

    ReplyDelete
  17. ty boty jsou skvělé! taky sháním podobné ;)

    ReplyDelete
  18. Celý outfit je krásný, čistý, jednoduchý a přitom božský :)

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. V jednoduchosti je krásá :) Sluší ti ty brýle :)
    PS : na mém blogu giveaway http://agaandaga.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. pekný outfit a ten náhrdelník KRÍŽ je krásny.

    ReplyDelete
  21. Jo, ty boty se ti fakt povedly vychytat :) Hlavně, že jsi v tom obchodě byla poprvé a hned taková sleva na boty, který jsi potřebovala, haha. A tobě tyhle brýle strašně sluší tyjo!

    ReplyDelete
  22. vypadáš úžasně, extra ti to sluší! :) boty jsou super, se zásobama jsem na tom stejně :D
    a taky jsem dnes měla ty brýle, haha
    Ady.

    ReplyDelete
  23. pesimismus hýbe světem! ty boty jsou supééér, máš důvod k radosti, já bych rozhodně měla.)

    ReplyDelete
  24. Ten svetr je boží!

    ReplyDelete
  25. ach ach ten svetr !!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  26. také jsem si pořídila boty na podzim, ale na platformě, jelikož můj botník brečel po zimních botech ... ten svetr je super :)

    ReplyDelete
  27. úžasné fotky :)

    ReplyDelete
  28. Si kočka! A takéto jednoduché svetrové outfity nosím teraz najradšej <3

    ReplyDelete
  29. Božííí ! .) Jinak já taky píšu hodně negativní věci. Někdy přesně musím vymazat a napsat znova,ale někdy to nejde. Nechci být negativní člověk. :)

    ReplyDelete
  30. NA všechny jsem koukala s otevřenou pusou,jsi úúúúúúžasnááá!! NEjúžasnější styl! Jsi vážně krásně úžasná! :) <3 ^^ :D**

    ReplyDelete
  31. Chcem ten sveter<3je dokonaly
    inak s tymi okuliarmi a ked sa neusmievas mi pripominas D.Lovato :-D

    ReplyDelete
  32. tie topánky sú úžasné.
    skvelý outfit, pristane ti to, ako vždy :)

    ReplyDelete
  33. Ten svetr... je BOŽÍ!! :D Sluší ti to.

    ReplyDelete
  34. Páni, vypadáš skvěle!

    ReplyDelete
  35. ten svetr je úžasnej, jsi kočka!

    ReplyDelete
  36. krásny svetrík aj boty! :)

    ReplyDelete
  37. Huu, tak tenhle se povedl.. svetr je boží :)

    ReplyDelete
  38. Moc pěkný svetr a boty!

    ReplyDelete
  39. ty oty su skveléé :)

    a ty si kazdym postom krajšia a krajšia. musis s tym uz prestat ;-)

    ReplyDelete
  40. Já tak miluju takovýhle pletený svetry :))). úžasné!

    ReplyDelete
  41. ten svetr je ze secondhandu? :OOOO woow! my máme v sekáči samý sračky a ty tam vylovíš tak luxusní svetr? No týjo!
    PS: dokonalý outfit, moc moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  42. Nejlepší outfit<3 ty boty jsou fakt super!

    ReplyDelete
  43. úplně nejvíc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  44. Věř mi, že strach jsem měla taky, bylo nepříjemné zjistit, že už jsme tam úplně samy a pořád slyšet nějaký šum z povzdálí. :D Ale určitě zase někdy zajdi, ty dušičky jsou nejlepší v tom, že je ten hřbitov najednou opravdu krásný. Tolik světel ... opravdu mě mrzí, že ten foťák to tak nepobere.

    ReplyDelete
  45. TY FOTKY TO JE NĚCO ÚŽASNÝHO!

    ReplyDelete
  46. Miška13:32

    Skvělý, krásný svetr. Dlouho takový podobný hledám... na svetry ujíždím. Mě se ty modré džíny k tomu líbí, působí to jemněji než černé a navíc Ti perfektně padnou a taky nostalgicky vzpomínám na svoje velmi podobně, které jsem roztrhla :(
    Boty supr čupr! :)

    ReplyDelete
  47. nádherný sveter kiežby sme aj my tu mali také dobré sekáče :)

    ReplyDelete
  48. Tie okuliare ti pristanu ! ;)

    ReplyDelete
  49. krásné fotky, outfit a prostředí :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.