Tuesday, October 16, 2012

Just look like autumn.

Řekla jsem si, že vás podruhé nenechám tři dny bez článku, tak něco vymyslím. Hned mě napadl random. Mám pár fotek z minulých týdnů co jste ještě neviděli. Mimo to jsem vyfotila dnešní úlovek v sekáči, svetr z lindexu za čtyřicet korun a lak v mint barvě od flormar. Na radu Nikol jsem hned běžela do schleckeru a vybrala si lak o kterém jsem snila už pár měsíců po tom co mi můj poslední mint vyschnul. Tak plánuju koupit si další, odstíny jsou skvělé a mám zálusk ještě na neonový nebo vínový. Jinak se konečně chystám koupit si barvu na vlasy a v pátek si dodělat ombré, jelikož jsem zjistila, že další pátek je volno. K mému překpavení se mi to docela i nehodí, ale co se dá dělat.
 fotka z pátku, měla jsem tu nejlepší náladu, protože byl pátek samozřejmě

 v zešitu do zeměpisu se hromadí malé kresby



 fotka na, kterou jsem pyšná strašně se mi líbí to světlo

 nové nejpohodlnější tenisky, sleva z dvaapůltisíce na pětistovku, čekaly na mě

 zmiňovaný svetr z lindexu

 a lak od flormaru, později vám ukážu i fotku na nehtech

 dneska přišel nový gurmán s balíčkem čajů, měla jsem pomeranč a je báječný, určitě si koupím celou krabičku

 upršený výhled z okna, ale krásně zbarvený podzim 

 znovunalazená vínová rtěnka a bez líčení očí

 nejoblíbenější a nejlehčí náušnice z gatu

  a srdcovka z léta s Aničkou, ptostě jsem vždycky chtěla ji sem dát

 lepší berušku jsem snad nikdy nevyfotila

 ještě když jsme fotily na analog u babičky fotky snad brzo uvidíte

bubble tea ze Zlína, nom nom

44 comments:

  1. krásný "malý kresby" :)
    ty botky jsou fajn, akorát mě vždycky negativně fascinovala ta díra :D
    vínová rtěnka je určtitě happy žes ji našla! :)
    bubble tea mi vůbec nechutná...
    super random :)

    ReplyDelete
  2. Naozaj milé fotky, ten mint lak vyzerá naozaj skvele. Bubble tea je bomba!


    ps: navštívte môj blog♥

    ReplyDelete
  3. Ty máš prostě vždycky nejlepší randomy<33 (teda až na fotky,kde jsem já:D, byl to skvělej den:**)

    ReplyDelete
  4. to sis ten bubble tea přivezla až domů? :D jinak predposledni fotka je dobra, takova retro!

    ReplyDelete
  5. krásné fotky, dělej randomy častěji :)

    ReplyDelete
  6. Krásne fotky. Zrkadlovku ti riadne závidím ! :( :D

    ReplyDelete
  7. ten svetr si chytila moc dobře:) lak moc pěkný, taky musím pořídit ještě nějaké nové!
    http://kristygoodwill.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ten ruz ti pristane velmii!

    ReplyDelete
  9. Nádherné fotky, vážně :) A ta s beruškou je úchvatná :)

    ReplyDelete
  10. Ta rudá rtěnka ti strašně sluší.:)

    ReplyDelete
  11. Mmm tak ten svetr bych si taky nechala líbit a fotka trávy a beruška jsou taky skvělé :) A bubble tea je super!

    ReplyDelete
  12. super fotky, ty boty jsou zajímavý a svetřík na skvělou barvu! ;)

    ReplyDelete
  13. nádherné fotky ;) ten svetr vypadá suprově a ten lak taky :)

    ReplyDelete
  14. Tie botasky vyzerajú riadne zaujímavo ...

    ReplyDelete
  15. Kresby jsou skvělé!!! Rtěnka a beruška<3 S Aničkou ti to taky hrozně moc sluší, víš co, prostě všechny ty fotky jsou dokonalé!!!!:))

    ReplyDelete
  16. tie kresby sú nádherné! a tenisky veľmi zaujímavé,ešte som také nevidela

    ReplyDelete
  17. Ve focení jsi čím dál tím lepší! =)
    Čaje pickwick jsou stejně nejlepší, nedám na ně dopustit, ale i VIVA není špatná. :D

    ReplyDelete
  18. pekné fotky :)) ako vždy

    ReplyDelete
  19. super svetr a lak! .)

    ReplyDelete
  20. Jé, máš ten nejkrásnější sešit zeměpisu a nejkrásnější fotku s berůškou :D

    ReplyDelete
  21. mám stejný lak a je skvělý, svetřík závidím a ty jsi krásná
    !

    ReplyDelete
  22. kresby + caj!!! inspirace!

    ReplyDelete
  23. jÉÉ TO JE SUPER RANDOM! Pokud jsi tak ještě neučinila, tak budu moc ráda, když se zapojíš do mé usměvavé GA, který probíhá právě teď u mě ne blogu - http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html

    ReplyDelete
  24. Ty kresby jsou nádherný! Závidím ti svetr, já žádný pěkný nemůžu sehnat :/ A mám stejný lak, má nádhernou barvu :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  25. Ty čaje si taky určitě pořídím! A ombre ti bude slušet, opět. :))
    ideserveanewbag.blogspot.cz

    ReplyDelete
  26. Ten lak je krásny! a s tej prvej fotky úplne cítiť jeseň:))

    ReplyDelete
  27. Moc pěkný post.
    Strašně nádherné kresby!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. nádherně kreslíš!:)

    ReplyDelete
  29. Anonymous22:50

    Ahoj. Mužu se zeptat v jakém second-handu nakupuješ? Jinak máš super blog, moc ráda ho čtu.
    Luisa

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasně, chodím do jednoho u nás ve městě a nijak se teda nejmenuje a taky předpokládám, že asi nebydlíš ve stejném městě co já, ráda bych ti poradila, ale vážně nevím je to prostě takový náš místní :) a děkuju :)

      Delete
  30. Úžasné fotky!! Ty botky jsou super!:) Máš moc hezký blog! :)

    ReplyDelete
  31. tak to jsem ráda, že jsis šla lak koupit, protože já ho mám na nehtech od pátku jak čerstvě nalakovaný - to je u mě naprostý zázrak, protože i kvalitní lak se mi začne nejpozděj za dva dny loupat, ale zítra už si ho odlakuju, dneska se mi uloupl kus ukazováčku (tohle mě strašně sere už, vždycky se mi ukazováčky strašně oloupou a jako první i když mám třeba ostatní nehty pořád hezky nalakované! :D) ..
    jinak já mám v plánu ještě ten neonový, vínový (jak jsi říkala ty), mint a fialový. fakt nádherné barvy a laky jsou kvalitní a drží skvěle.
    btw nádherné fotky! jako vždy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo je vážně skvělý, já jsem celý den sledovala jen své nehty a už se chystám na další, jsem teda zvědavá jak dlouho vydrží, snad aspoň tak dlouho jak tobě a ještě jednou moc děkuju :)

      Delete
  32. Hezky kreslíš a ta vínová rtěnka ti moc sluší :)

    ReplyDelete
  33. Schlecker řikáš jo, tak to tam hned zítra letím ! :D Krásně kreslíš:)

    ReplyDelete
  34. Kreslis ako profesionálka! A tie sekacove ulovky sú najlepsie!

    ReplyDelete
  35. skvelé fotky, mint lak vyzerá super, milujem mint farbu :)) a strašne sa mi páčia tie mini kresbičky :)))

    ReplyDelete
  36. krásné kresby! a ty náušnice jsou bezva;)

    ReplyDelete
  37. opravdu nádherně kreslíš!!! :)

    ReplyDelete
  38. bubble tea je nejlepší ! :-D se vždycky nasmějeme s kámoškou :D je pravda , že jsem málem tu kuličku vdechla :-DDDD. Ale tak to se může stát jenom mně ...
    Jinak krásně kreslíš, tyhle malé kresbičky mám ráda ;-).
    Koukám tak ti asi taky nevadí podzim. Já ho mám ráda ,ale radši mám zimu ;-)

    ReplyDelete
  39. úžasný fotky :)

    ReplyDelete
  40. To je zvláštní, ale tak určitě se brzo někde objeví, přece jen na to mají měsíc. :D

    ReplyDelete
  41. Mám ráda random :) Prohlížet si fotografie ze života druhých lidí, se mi zdá zajímavé a často inspirativní... :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.