Monday, October 1, 2012

Forever young.

Konečně jsem se dostala k napsání článku.Vůbec se mi do toho nechce, je jasný, že tenhle týden si moc zábavy neužiju. Víkend byl nejlepší. Chodily jsme na ořechy, loupaly je u silnice, válely se na seníku. V sobotu jsme dokonce jely do Olomouce. Pokořily jednu věž s nejlepším výledem a nejhorším výstupem ever. Na všech fotkách jsme nenamalované a na většině jsem jako číňan. Momentky můžete vidět na fb, jen když jsme zpětně fotky prohlížely umíraly jsme smíchy. Někdy přemýšlím jak můžeme mít takové zkraty. Přeju si víc takových víkendů, víc rozptýlení. Tento týden jsou u nás hody, které jsou úplně mimo mě, ale v pondělí máme křest videoklipu, takže se maká a maká. Články nejspíš budou zřídka.

















45 comments:

  1. jééé já chci ten zámeček!!! :D :)

    ReplyDelete
  2. No ale sekne vám to i nenamalovaným)) !
    na poslední fotce je úžasnej výhled))
    a máš skvělej svetr♥

    ReplyDelete
  3. Ten zámek ! ♥

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Krásný svetr..
    Strašně pěkné fotky :)

    ReplyDelete
  5. Pěkné fotky, křeslo se stolkem znám, v létě na něm pořád sedávala jeden bezdomovec se psem :D

    ReplyDelete
  6. Ten zámeček bych brala na skříňku :D Sluší vám to na fotkách :)

    ReplyDelete
  7. Ten zamecek je roztomilej:)

    ReplyDelete
  8. ten svetr je boží :)

    ReplyDelete
  9. Jééjo nádherné fotky, zlaté ste :)

    ReplyDelete
  10. Zámek na Tyršáku v Přerově :)

    ReplyDelete
  11. Jé, krásný fotky a svetr :)

    ReplyDelete
  12. Vůbec nevadí, že jste nenamalovaný. STrašně vám to sluší i tak:)

    ReplyDelete
  13. Ty fotky jsou moc krásnéé:)

    ReplyDelete
  14. úžasné fotky♥a ten zámek s kytičkama je nádhernej!

    ReplyDelete
  15. s těmi vlnitými vlasy vypadáš úplně jinak tyjo! jsem si zvykla, že to máš rovné :) ale moc hezké fotky. my jsme byli s gymplem na výletě v olomouci taky, bylo to předtím než jsem přecházela na obchodku, tak si to ještě dobře pamatuju. ..vlastně ani ne, nevim ani proč jsme tam byli :D jen vim, že jsme tam byli v mekáči

    ReplyDelete
  16. kooočky :) krásný fotky! :)

    ReplyDelete
  17. krásný fotky, je vidět, že jste si víkend užili :))

    ReplyDelete
  18. pěkný fotečky!:)

    ReplyDelete
  19. krásne fotky ;))

    ReplyDelete
  20. pekný svetrík a chutné fotky :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Takový stylový zámeček, cože! A Olomouc je krásné město, musela jsi se mít super :) Btw na tom křesle bych viděla nějaký retro outfit, doufám, žes to zrealizovala!

    ReplyDelete
  22. Překrásné fotky :) ten svetřík je moc hezký :) A parádní zámeček :)

    ReplyDelete
  23. pěkné fotky ! :)

    ReplyDelete
  24. Super fotky. Jak sakra děláš,že vypadáš super i nenamalovaná? :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. super fotky! Ten zámek je hezkej :D

    ReplyDelete
  26. myslím, že mám stejný svetr :)

    ReplyDelete
  27. jeee jeee, to je moje bezdomovecky kreslo :D

    ReplyDelete
  28. Příjemné fotky :)

    ReplyDelete
  29. Na fotky jsem se dívala, fakt super! :D
    Ten zámeček je dokonalý. ♥

    ReplyDelete
  30. úžasné fotky !! sluší vám to :)

    ReplyDelete
  31. krásné fotky! moc vám to sluší :)

    ReplyDelete
  32. skvelé fotky ako vždy :))

    ReplyDelete
  33. Taky bych takhle chtěla vypadat nenamalovaná! SLuší vám to! :)

    ReplyDelete
  34. nádherné fotky a vy ste krásne aj nenamaľované :)

    ReplyDelete
  35. super fotky! Olomouc je nejlepší.)

    ReplyDelete
  36. juuuu ten zámoček :3

    ReplyDelete
  37. Jejdamane! Vždyť tudy všude chodím skoro každý den! :O :)

    ReplyDelete
  38. Já bych nejraději jela tak na měsíc na chatu. Tam je mi nejlíp. Nemusím řešit jak vypadám, co si vezmu na sebe. Tepláky, nějaký tričko a jde se ven :)
    Krásný fotky, jste kočky i nenamalované! :)

    ReplyDelete
  39. Máš krásný svetr :)

    ReplyDelete
  40. Holky vy ani nepotřebujete být namalované :) Tomu říkám super víkend :)

    ReplyDelete
  41. Olomouc :-) Moje domovina. :) Hezké fotečky a zámek prodávají v Hornbachu.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.