Saturday, October 20, 2012

Cherries and almonds.

Jsem vážně konečně šťastná. Možná jenom na pár minut, na pár hodin nebo na pár chvil. Stejně je to jedno, aspoň za tu chvíli to stojí. V průběhu týdne čekám dva balíčky a nemůžu se dočkat jestli přijdou a co v nich bude. Taky plánuju zmiňovaný výlet do Prahy, který se docela zkomplikoval kvůli cestě, přece jenom to mám z jedné časti republiky do druhé, ale chci tam jet a všechny poznat, to je jasný. Věc, která mě dneska nejvíc potěšila, že jsem konečně sehnala novou elle, těšila jsem se až budu listovat a ležet v posteli s čajem.
Mám takový pocit, že jestli všechno vyjde, tak jak má bude příští týden prostě perfektní. Tak si říkám s mým štěstím, aby to vůbec bylo na místě, mám docela silné obavy, že se až moc těším. Každopádně ty podzimní prázdniny mi nikdo nevezme (:D).

















shirt-secondhand, top-nyer, leggings-oasap.com, shoes-vietnamci

55 comments:

  1. Anonymous18:17

    Za kýmpak jedeš do Prahy, smím-li se zeptat :)?

    By the way, jsi fakt kočka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. za námi, všemi! :)) ♥

      Delete
    2. jedu za ostatníma blogerkama na takový menší (doufám) sraz :)
      a moc děkuju!

      Delete
    3. Anonymous19:11

      Jé a kdy a kde to budete mít? Sraz jako jen tak nebo třeba s Biodermou či Videoblogem?

      Delete
    4. dáš o tom sem pak nějaké info? taky se budu pohybovat po praze takže kdybych měla šanci vás aspoň potkat bylo by to boží :)
      Ady.

      Delete
    5. nee, máme normálně sraz s ostatníma holkama, domluvily jsme se, že se jen tak potkáme a poznáme :)
      Ady: byla bych ráda, ale já vubec nevím kam půjdem co budem dělat a tak :D

      Delete
    6. Anonymous10:36

      Tak to vám nepokrytě závidím! Užijte si to! Kdo všechno tam bude :)?

      Delete
    7. upřímně ani moc nevím, ono se to měnilo, ale určitě Leonka (ilovefashion-lea.blogspot.cz), martinka (blondiverse), anne richmann, Sára (liveinfashion) a dál si nikoho nemůžu vybavit, ale vážně nevím kdo přijde jsem sama zvědavá a ještě Denny Ell a Anis :)

      Delete
    8. Anonymous14:40

      Fíha. Tak to se fakt máte. Závist jako blázen <33. Snad Vás taky někdy potkám.

      Delete
  2. Dnes jsem se cítila taky skvěle a jsem moc ráda, že ty též!:) Doufám, že do Prahy taky dorazím, moc se na tebe a všechny ostatní těším!:)

    ReplyDelete
  3. Velmi pekne fotky za zapadu slnka :) prajem ti aby si bola stastna.. ved nakoniec je to len subjektivny pocit.. ak sa niekto rozhodne ze je stastny tak bude.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mas velmi pekne vlasy :))

      Delete
  4. Dnes jsem se cítila taky skvěle a jsem moc ráda, že ty též!:) Doufám, že do Prahy taky dorazím, moc se na tebe a všechny ostatní těším!:)

    ReplyDelete
  5. Anonymous18:24

    Js přenádherná! :*

    ReplyDelete
  6. jsi neskutečná kočka! věřím, že cesta bude nepříjemná a komplikovaná, ale bude to stát za to! :*

    ReplyDelete
  7. Prostě to ombre je neuvěřitelně luxusní!!!!

    ReplyDelete
  8. Anonymous18:40

    aa,podzimky!
    a je to neuvěřitelná náhoda,ale dneska jsem na sobě měla téměř stejnou košily,tmavé kalhoty a tenisky. každopádně mně to neslušelo tak,jako tobě! :*

    ReplyDelete
  9. Máš úžasné vlasy, to ombré je dokonalý <3

    ReplyDelete
  10. podzimky budou nejlepší část týdne!

    ReplyDelete
  11. závidím ti Prahu, hned bych jela :) ta košile je úžasná!

    ReplyDelete
  12. tyhle fotky se ti maximálně povedly :)

    ReplyDelete
  13. Jak je možný, že ti ty rovnátka tak sluší?! Já v nich vypadám hrozně, nenávidím je :D!

    ReplyDelete
  14. máš krásne vlasy a strašne sa mi páči to skvetlo na fotkách a pevne verím, že ti praha a všetky plány vyjdú :)

    ReplyDelete
  15. už se taky moc těším na ty prázdniny
    a zase ti to tak sluší...

    ReplyDelete
  16. Ty jo, směj se na fotkách víc, strašně ti to sekne ;-)
    Taky přeji, aby sis užila Prahu a určitě přidej nějaké fotky, musíme být v obraze :-D

    ReplyDelete
  17. úžasná jako vždy :*** nejkrásnější :))

    ReplyDelete
  18. vlasy sú skvelé a fotky tiež,teda,zraz musí byť super,toľko skvelých blogeriek pokope :) dúfam,že vám to víde a tiež dúfam,že ťa ten pocit šťastia skoro neopustí

    ReplyDelete
  19. krásne svetlo ... mám čoraz viac pocit že každým postom ti to ide lepšie a lepšie ..
    Je to nádherné

    ReplyDelete
  20. úžasný fotky, úžasná ty, úžasný oblečení!

    ReplyDelete
  21. Moc ti to sluší :) U nás dneska vůbec sluníčko nesvítilo, tak je milé vidět ho alespoń na tvých fotkách :)

    ReplyDelete
  22. Super, sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  23. posledná fotka je naj!! :) samozrejme všetky fotky sú krásne

    ReplyDelete
  24. Užij si sraz! Ráda bych tě poznala ale bohužel nedorazím.. nepřestanu zbožnovat tvoje vlásky! :)

    ReplyDelete
  25. Určitě ti skvělý týden vyjde! :) Jinak krásná košile, takovu sháním už dlouho. :( :)

    ReplyDelete
  26. ta košile je úžasná!! taky se chystám koupit novou Elle :) máš růžové nebo černé psaníčko? Prahu si určitě užiješ ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám to růžové, nemám moc ráda kombinaci černá červená, tak jsem si vzala to druhé, ale moc ho asi nevyyužiju spíš na cesty na líčení a tak :)

      Delete
  27. to ombré je moc dobré:))

    ReplyDelete
  28. Strašně ti to sluší, ale fakt!

    ReplyDelete
  29. milujem tvoju košeľu :D♥

    ReplyDelete
  30. Take ombreuujuuu a džínovina ti moc sluší.)

    ReplyDelete
  31. krásné fotky :) a máš dokonalé vlasy! :)

    ReplyDelete
  32. Tak nech ti tá šťastná nálada vydrží :)

    ReplyDelete
  33. Super košile! :-)

    ReplyDelete
  34. Krásná košile!!:)

    ReplyDelete
  35. Ty vlasy máš úžasné ! Jinak přemýšlím ,že si takovou košili také koupím :-D
    Můžu se zeptat , jak se fotíš sama tak ten ''OVLADAČ'' :-D Kolik stál ?
    Protože přece jenom běhat pořád k foťáku pak doběhnou ta místo pak opět k foťáku. Je trochu makačka a třeba ty fotky nestojí ani za nic. :-)

    ReplyDelete
  36. krásné vlasy!A už dlouhou dobu sháním podobnou košili..:-)
    http://fashionorlife.blogspot.cz

    ReplyDelete
  37. Přesně takovou košili chci!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Dokonalé fotky, je to úplne božské prostredie :)

    Pozývam ťa na giveaway! :)

    www.vida-cotia.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. nádherný fotky! :)

    ReplyDelete
  40. Anonymous12:46

    Zbožňuju tvoje vlasy ♥

    ReplyDelete
  41. Krásná košile! :)

    ReplyDelete
  42. Pojedem, neboj ;) Musí to vyjít! A ten detail na legínách mě dostal, fakt super. A máš krásné červený líčka, kočko.

    ReplyDelete
  43. Na těchto fotkách máš přebožskou hřívu!
    Moc se povedly, jsi prostě naše kočanda. =)
    Jsem ráda, že jsi konečně šťastná, opravdu by jsme neměli řešit jak dlouho, protože tak už to je, že jsme jednou nahoře a pak hned dole. Nejlepší je to, pamatovat si jen to dobré.

    ReplyDelete
  44. Týjo už máš super dlouhé vlasy! :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.