Thursday, October 11, 2012

Call me carrot.

S klidem bych řekla, že tenhle čtvrtek je skvělý den, mimo to, že na mě na poličce číhají množiny a intervaly. Všechno to dělá počasí. Je vážně hezky, i když ráno se modlím, abych po cestě do školy neumrzla a nemuseli by mě rozmrazovat. Přijde mi zbytečné vytahovat v říjnu zimní vyteplené boty a bundu, an to je ještě času dost. Každopádně šály a šátky mě baví víc a víc a jsou i praktické. A poslední co jsem chtěla napsat, konečně hodlám něco udělat se svými vlasy, teda další experiment. Nic velkého, jen trošku dodělám ombré a přemýšlím, že an to potom hodím nějakou další barvu nejspíš nějakou světlou jen tak pro oživení. Vlastně mi přijde, že je jakoby jaro, najednou bych všechno chtěla začat od znova. Což většinou dělám na jaro až po zimě rozmrznu.











sweater-marks&spencer, shirt-secondhand, jeans-pimkie, shoes-vietnamci

40 comments:

  1. tieto fotky sú božské! :)

    ReplyDelete
  2. Moc ti to sluší! :)) Jako hezky tam je, ale zima je teda pěkná :(.

    ReplyDelete
  3. moc ti to sluší ;) fotky na sluníčku jsou prostě krásné :) já jsem si o víkendu dala červený šampon na vlasy od Palette, ale chytlo mi to míň než jsem chtěla :D ale je to možná hezčí ;) těším se na tvůj experiment, taky bych chtěla zkusit ombre ;) bundu už nosím protože bych bez ní umrzla :D

    ReplyDelete
  4. kombinácia svetra s košeľou sa mi strašne páči :)

    ReplyDelete
  5. Už se těším, až tu změnu vyšpekuluješ. =) Určitě ti to bude slušet, už jen na těchto fotkách jsi opravdu krásná.

    ReplyDelete
  6. Tobě tak rychle rostou vlasy! Máš je fakt krásné a obre bude vypadat luxusně!
    Líbí se mi dnešní fotky!!

    ReplyDelete
  7. super kombinace, ten svetr ti hrozně moc sluší! :

    ReplyDelete
  8. tebe tie farby tak pristanú

    ReplyDelete
  9. pristane ti to a veľmi :)

    ReplyDelete
  10. Veľmi milý svetrík,veľmi sa ti hodí tá farba!
    celkovo sa ti vydaril tento príspevok.

    Navštívte aj môj blog;)

    ReplyDelete
  11. Úžasnej set fotek, ty jsi úžasná. Jak tam jen měníš výraz (jeden lepší než druhej). Vlasový experiment taky chystám, tak jsem zvědavá na ten tvůj :)

    ReplyDelete
  12. Já bych ty vlasy nechala tak jak sou a světleší bych nedávala. Ale je to tvé rozhodnutí:)

    ReplyDelete
  13. Nic světlejšího bych nedávala, vypadala bys vyblitě(nemyslím to zle). Jinak ti to moc sluší.

    ReplyDelete
  14. Moc ti to sluší, ten svetr s tou košilí, krása :)

    ReplyDelete
  15. zrovna vcera jsem psala test na mnoziny v ramci maturitniho opakovani, haha

    a to svetlo na fotkach je suprrr!

    ReplyDelete
  16. Anonymous17:59

    Ouuuuu,tak dnešní fotky jsou naprostá bomba! Stejně jako to,že chceš začít od znova :). Je vidět,že máš dobrou náladu a máš se celkově dobře.. to mě baví! A je to hodně znát :). Jo a úžasný svetr,tento styl ti nehorázně sekne!!! ;)

    ReplyDelete
  17. Taky mám zimní bundy ještě hluboko ve skříni. :) Krásný outfit jako vždy. :)

    ReplyDelete
  18. Sluší ti to :) ten límeček košile je skvělý !

    ReplyDelete
  19. Hezký fotky, sluší ti to ..:))

    ReplyDelete
  20. Límeček z toho svetru se mi fakt líbí. :) Sluší ti to, krásný vlasy!

    ReplyDelete
  21. Jsem zvědavá co hodláš udělat s vlasy"už takhle je máš moc pěkný!! :-)

    ReplyDelete
  22. Máš krásny úsmev:-)

    ReplyDelete
  23. Hey carrot, you've got a nice collar!

    ReplyDelete
  24. proč mrkev? :P
    krásný outfit

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak mě to mohlo nenapadnout :D:D stydím se

      Delete
  25. Toto se mi strašně líbí! Miluji kombinaci svetru a košile. Moc ti to sluší. ;)

    ReplyDelete
  26. hrozně ti to sluší a máš nějaký dobrý vlasy!! (já vím, pořád ti chválím vlasy, ať je máš jakýkoliv, i na fb :D)

    ReplyDelete
  27. máš krásny úsmev ;) veľmi ti to pristane a tá kombinácia vyzerá skvelo ;)

    ReplyDelete
  28. tenhle outfit je úplně super, a tobě to strašně sluší!

    ReplyDelete
  29. svetr je dokonalej!! taky venku mrznu ikdyz mam zimni kabat, nevim co budu delat az bude -100°C :DD

    thefakeb00k.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. moc ti to sluší !!! já už kabát nosím :D u nás se ta zima nedá vydržet :D :)

    ReplyDelete
  31. jsem zvědavá na změnu! ale tvoje vlasy zbožnuju už teda ♥

    ReplyDelete
  32. ten svetřík ti strašně sluší! :) a já už teda zimní bundu vytáhla, ráno je nula, dneska dokonce -3 stupně, a na to podzimní prostě nestačí :D nejsem vůbec zimě odolná.

    ReplyDelete
  33. Máš super košeľu :)) I LOVE IT ;)

    ReplyDelete
  34. milujem m&s.. a tá košeľa čo trčí vyzerá super! :)

    ReplyDelete
  35. pekný svetrík :)

    ReplyDelete
  36. krásná mrkvička!

    ReplyDelete
  37. já tě sežeru asi <3

    ReplyDelete
  38. Ten svetrík je krásny :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.