Sunday, September 9, 2012

What makes my world happy.

Na fb stránce jsem se ptala jaké články by vás zajímaly nebo jaké vás baví. První se ozvala slečna s komentářem random posty, tak tady máte další random. Moc zajímavých fotek pro vás nemám, přece jenom není tolik času fotit drobnosti, vařit a tak. Včera jsme byli na rodinné oslavě, jídlo super. To je to na co se nejvíc těším, ne že bych byla nějaký velký jedlík co sní na co přijde, ale mám ráda dobré jídlo a hlavně zákusky, sladkosti. Prostě jsem si přišla na své a medovník vzala útokem. Teď si dávám předsevzetí, že budu zase běhat, cvičit, jíst a začnu brát biosil na který jsem na začátku školy zase zapomněla. Vážně pomáhá, teda hlavně na nehty, které mám zase dlouhé, nelámavé a vyživené.
 jedna dnešní, ta noha vzadu mě baví nejvíc

 každý den, nejoblíbenější jogurt a tvaroch dohromady, netuším jak jinak to nazvat než termix



 cheesecake ve skleničce, možná, že bude i recept

 nový ovocný balzám, ale moc nefunguje na suché rty pouze voní, dokonale

 nová žehlička, naprosto úžasná remingtonka, jsem ráda za investici

 ovečka talisman, přivezené z Karlovic

 a kravský zvoneček pro štěstí od bráchy ze Štramberka

 tyhle fotky mají pro mě děsné kouzlo, ani nevím proč

 nová nástěnka, všechem materiál z elle

 největší odpočinek, lehnout si do trávy a ležet

 srdcovka ze začátku prázdnin

domácí broskve nad ty není

nakonec dopis od Aničky, který jsem neumýslně rostříhla, našla jsem ho asi týden po otevření balíčku, ale dělá mi největší radost

38 comments:

  1. Jé, děkuji za splnění přání ;*

    ReplyDelete
  2. Kravský zvonek je super.. neobvyklý dárek. :)
    Medovník jsem za dob, kdy jsem ještě jedla sladké, taky zbožňovala!
    Domácí ovoce a zelenina se s tím z obchodu nedá vůbec srovnávat, mňami. ♥
    Dopis je miloučký. :)

    ReplyDelete
  3. Užasné, kouzelné a k sežrání ♥

    ReplyDelete
  4. tvoje random sú proste naj! ;)

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky! Taky mám ráda Termix :))

    ReplyDelete
  6. Krásný fotky,vííííc randomů! A chci recept na čískejk.:)

    ReplyDelete
  7. Medovník miluju a tvoje nožička je fakt super, dělá tu fotku neobyčejnou ;) Jo a na ten cheesecake chci okamžitě recept!!

    ReplyDelete
  8. Na ten cheesecake nebude možná recept, ale určitě! :D
    Jinak, když tak koukám na tvojí nožku.. nemáš taky problém s vybíráním bot? Mám hrozně velkej palec :D:D

    ReplyDelete
  9. máš úžasné fotky.. a taky bych chtěla být tak fotogenická :D:)
    můžu se zeptat odkud máš tu krásnou džínovou vestičku z fotky jak ležíš v trávě? je vážně MOC hezká :) díky:)

    ReplyDelete
  10. mne sa tiež veľmi páčia tie fotky s foťákom :D proste také pekné to je :DD .. a biosil som poctivo celý august brala a teraz keď prišla škola tak na to stále zabúdam :D

    ReplyDelete
  11. Krásné fotky :)

    ReplyDelete
  12. Ty fotky jsou opět krásné<3 Prohlížím prohlížím a najednou vidím svoje písmo a podpis! Úplně jsem se lekla:D Jsem moc ráda, že ti tak krátký vzkaz udělal radost:*

    ReplyDelete
  13. balzám mám taky, ta vůně je úžasná, nemůžu se ho nabažit)
    a chci recept na cheescake ve skleničce! Zatím jsem dělala asi 5x pečený, ale tohle vypadá super))!
    a na první fotce jseš kouzelná♥

    ReplyDelete
  14. ty fotky jsou úžasné! termix miluju a už ted se nemůžu dočkat receptu na cheesecake ve skleničce! doufá mže bude co nejdřív :D a na té prnv fotce ti to hrozně sluší

    ReplyDelete
  15. Nádherné fotky :)

    ReplyDelete
  16. Anonymous20:15

    Určitě chceme recept!! :)

    ReplyDelete
  17. Balzámy na rty od Balea taky miluju, protože úžasně voní. Ale jsou opravdu nekvalitní, mám po nich suché rty ještě víc:D na suchou pusu doporučuji obyčejný balzám n rty od astrid! :)

    ReplyDelete
  18. mnaaam hned by som si dala! skvely random. ja mam čoko teraz zakazanu a segra ma vzdy rada provokuje tym ze si sadne ku mne s nutelou a je ju s chlebikom :D ach

    ReplyDelete
  19. prosím, prosím, moc prosím recept na cheescake ve skleničce!! :)

    ReplyDelete
  20. ta první fotka je nádherná!!!
    a recept na cheesecake ve skleničce prosíííím :)
    Ady.

    ReplyDelete
  21. Ten recept určitě sepiš :). Žehličku mám také a je skvělá :).

    ReplyDelete
  22. na té první fotce ti to strašně moc sluší :-)

    ReplyDelete
  23. prvá fotka je dokonalá,tá noha baví aj mňa a si na nej krásna prirodzená :) a fotka zo začiatku prázdnin tiež super!

    ReplyDelete
  24. Tvoje randomy úplne zbožňujem a tá prvá fotka je dokonalá! :)

    ReplyDelete
  25. Máš krásnou nástěnku!
    A ten nápad s receptem na cheescake ti schvaluju :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Zvu tě ke mně na giveaway! :-)
    http://ytinifni-infinity.blogspot.cz/2012/09/giveaway-earrings.html

    ReplyDelete
  27. termix! <3
    jinak nástěnka super!

    ReplyDelete
  28. hezký random a na ten cheesecake sem musíš dát recept :)

    ReplyDelete
  29. ten vanilkovej balzám..the best:) a ty...kráska:)

    ReplyDelete
  30. tvaroh , ne ch :D
    ale miluju termix! Tenhle je fakt výborný, ten kakaový! A ten cheesecake! Na recept si vyčkám!

    ReplyDelete
  31. moc krásný fotky! recept sem určitě hoď :)
    taky mám hrozně ráda jídlo a to by to do mě nikdo neřekl :DD v práci všichni čuměli, že jsem pořád kradla mňamky v kuchyni a kupovala si třeba tři nanuky denně :D

    ReplyDelete
  32. povedený post ;)

    ReplyDelete
  33. překrásné fotky,tvoje random posty jsou nejlepší!!!:)

    ReplyDelete
  34. Úplně jsi mě nadchla tím biosilem, kde se dá prosím sehnat? :) Ty jsi z Brna??:O :)

    ReplyDelete
  35. jéé, dokonalé fotky :)

    ReplyDelete
  36. skvělé random fotky, žehličky od remington jsou nejlepšíí, taky miluju dobré jídlo, cvičení a běhání jsem zkoušela o prázdninách, vydrželo mi to dva týdny ráno a večer)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  37. To jsou tak kouzelné fotky!! :)
    Taky miluju termix...nejvíc jahodový :)

    ReplyDelete
  38. Chceme recept! :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.