Monday, September 17, 2012

The most beautiful feeling.

Když napíšu, že víkend byl nejlepší bude to a je to pravda. Strážnické vinobraní bývá vždycky nejlepší. V sobotu ráno jsme s mamkou sedly na vlak a já jsem se zase těšila jako malá. Vážně si přeju, abych tam mohla zůstat na pořád. Utéct za Terkou, za všema. Chodit venšit psi kolem Baťáku. Honit je a jezdit na kole na koně. Obléct si mikinu, triko, legíny sednou na kolo a jezdit na koích. Takhle si představuju ideální dny. Po večerech jíst všechno na co narazíme, do půlnoci sledovat filmy. Jen tak se povalovat a blbnout v koupelně. Hned co jsme sedly na vlak zpátky domů utrhla se ze mě polovina a zůstala tam s holkama. Poslední dobou si přeju víc a víc být tam, nebo mít příležitost vidět se častěji. Už teď po jednom dni přemýšlím kdy se zase uvidíme.
 Terka se chystala na jízdu

klasická zrcadlová, jediná co se mi líbí



 myslím, že klus, i když si nejsem uplně jistá co se zrovna dělo

druhý pokus o koupi užitečného balzámu se povedl, vřele doporučuju!

 Zuzka krokuje

nejlepší náramky, navlékala jsem je celé dopoledne

 moje nejoblíbenější

po strašně dlouhé době nenamalovaná

 čištění, v pozadí za koněm Zuzka a Dodge s Jacky (alespoň to tak vypadá)

nejlepší čokolády!

 Terka cválá na Spacy

cvočkované kecky, dnešní diy

a jedna z minulého týdne na závěr.

42 comments:

  1. Zrcadlová a závěrečná se mi moc líbí. :)

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky, náramky vypadají dobře a na poslední fotce ti to strašně sluší :)

    ReplyDelete
  3. miluju balzámy od astrid! zrovna dneska jsem si prohlížila fotky ocvočkovaných kecek a chci si je udělat! můžu se zeptat, kde jsi koupila ty cvočky? :)

    ReplyDelete
  4. dokonalé fotky :)

    ReplyDelete
  5. Těším se na detailní článek o teniskách, doufám, že mají víc cvočků někde vepředu :) Ritterky jsou fakt nejlepší čokolády a je super, že sis víkend tak užila!

    ReplyDelete
  6. Nádhernè fotky na poslednej si krásna ;-)

    ReplyDelete
  7. Úžasný fotky.Miluju koně,ale už mě jednou málem zabil,takže jezdim jenom na pouti.:D

    ReplyDelete
  8. Tá posledná a čiernobiela,dokonalé :)

    ReplyDelete
  9. Poslední je TOP!!

    ReplyDelete
  10. Ta poslední fotka je úžasná! :)

    ReplyDelete
  11. nádherné fotky, ty cvočkované kecky jsou super)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. tys byla na Strážnických? škoda, že jsem nešla! ;)

    ReplyDelete
  13. Ty si fotograf, to není možné ♥
    I nenamalovaná si nádherná !

    ReplyDelete
  14. poslední nej!:)

    ReplyDelete
  15. Och tak ti závidím :)

    ReplyDelete
  16. Waaa.. úplne dokonalé fotky :)

    ReplyDelete
  17. ta poslední fotka má fakt kouzlo :)

    ReplyDelete
  18. Nenamalovaná jsi na té fotce jako roztomilé miminko, krása prostě. =)
    Na koni jsem seděla jednou v životě a to tak, že jsem šla domů, potkala kamarádku, která na něm jela a řekla: "Nasedej, jinak se nikdy už nedomluvíme". :D Hotovo, vyšplhala jsem se na nejvyššího koně, co jsem kdy viděla a jela. :D Buď ráda, že máš stále místo kam utíkat od reality. =)

    ReplyDelete
  19. ta poslední fotka je úžasná! jsi neskutečně krásná:) Já se konů bojim od té doby, co mě jeden shodil a já se z toho 2 dny vzpamatovávala.. ale má to svoje kouzlo

    ReplyDelete
  20. Ani bych nepoznala, že jsi nenamalovaná, sluší ti to :).

    ReplyDelete
  21. Tie náramky sú krásne :) a si krásna aj nenamalovaná :)

    ReplyDelete
  22. ta poslední je nádherná:)) sluší ti to všude, to věřím, že to musela být paráda!

    ReplyDelete
  23. Moc hezký fotky:) Panejo!

    ReplyDelete
  24. nádherné fotky! ne nadarmo se říká, že nejhezčí pohled na svět je z koňského hřbetu:))

    ReplyDelete
  25. posledná je naj :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. to je skvělé, že sis to užila!! :) a ta poslední fotka se mi moooc líbí:))

    ReplyDelete
  27. Krásný fotky! Ještě nikdy jsem neseděla na koni ( když nebudu počítat ty chudáčky koně na poutích ).. musí to být super! Ani se ti nedivím, že tam zase chceš jet a zůstat tam :)

    ReplyDelete
  28. super botky!
    A čokoláda! tu miluju!

    ReplyDelete
  29. áno áno áno posledná je naj-lep-šia!

    ReplyDelete
  30. krásne fotky, sluší ti to s koníkom :)

    www.vida-cotia.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. milujem kone a jazdenie na nich, síce som už dobrý rok na nich nesedela :)

    ReplyDelete
  32. prekrásny koník! a tá posledná fotka má niečo do seba! :)

    ReplyDelete
  33. na poslední fotce mi hrozně připomínáš Lanu Del Ray :))

    ReplyDelete
  34. Ta poslední je krásná, fakt povedená

    ReplyDelete
  35. boží fotky! :) je to úžasný pocit, sedět na koni ♥
    a na poslední fotce jsi nádherná :)

    ReplyDelete
  36. ty tenisky jsou boží! kde jsi kupovala cvoky? vždyť je nikde nemaj!:DD a mátovou rittersport miluju:)

    ReplyDelete
  37. Zvu Tě na mou giveaway o skvělé legíny z Choies.com :)
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/prinasim-vam-novou-opravdu-skvelou.html#comment-form

    ReplyDelete
  38. Jízda na koni je jeden z nějvětších relaxů na světě - když máš dobrého trenéra.

    ReplyDelete
  39. strašně pěkný fotky:)ta poslední:O

    ReplyDelete
  40. Překrásné fotky :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  41. Skvělé korálky. A poslední fotka je překrásná :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.