Tuesday, September 25, 2012

Send me a bullet.

Úterý je den, který se každý týden vleče jako ta nejsladší žvýkačka. První čtyři hodiny dopolední, další tři odpoledka. Poslední angličtinu jsem zralá, tak akorát dát si párátka mezi víčka, což jsem zatím pro velký úspěch neuskutečnila. Jediné na co se těším až o půl třetí zazvoní zvonek, nazuju boty a školu nechci alespoň deset až dvanáct hodin vidět. Asi nejsem jediná co po měsíci školy nejásá. Teď v podstatě nic nestíhám. Teda spíš nechci stíhat. Odpoledne běhám po lese plus mám zahlcenou schránku emaily, za které jsem ráda, že věci, tak rychle mizí, ale představte si ten zmatek. Včera jsem si napsala po stole asi deset lístečků a potom jsem se v tom skoro nevyznala. Každopádně zítra končí ziaja giveaway, to jsem ještě měla na srdci.














shorts-liveinfashion, sweater-secondhand, bracelet-gate, shoes-vietnamci

52 comments:

  1. Anonymous19:02

    Nepíchalo tě to pole ? :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo tak trochu, ale tráva je horší mám z ní uplně dodřené nohy :D

      Delete
  2. Nádherný outfit, Peti! A dokonalé vlasy :-) jde úplně vidět, jak Ti rychle rostou..

    ReplyDelete
  3. ,,odpoledne běhám po lese" - to je pěkný :D
    Já taky nic nestíhám. Dvakrát do 3 a jednou do 4. A kde mám vzít pak čas pro sebe, své záliby a blog? Já mám i jiné věci na práci než jenom školu. :/

    Jinak fotky opět nádherné.

    ReplyDelete
  4. to je skvělý!strašně se mi líběj ty šortky:)

    ReplyDelete
  5. za svetr a za náramek máš ode mě božííí plus, jsou krásný))
    a máš krásný vlasy)!
    My 3x týdně končíme anglinou a jednou začínáme, s naší nudnou učitelkou je to fakt "nejlepší"! :D

    ReplyDelete
  6. úžasnej svetr :)
    Sluší ti to

    ReplyDelete
  7. svetr je úžasnej!
    hahah taky se bojím toho nestíhání, až mi začne škola :D díkybohu, že jí mám jen tři dny v týdnu, sice přednášky roztahané od rána do večera, ale stejně :)) víc volného času

    ReplyDelete
  8. Nádherná si :))

    ReplyDelete
  9. juhuuu ten svetrik :)

    ReplyDelete
  10. Máš krásný vlásky, a jinak moc slušivý náramek!

    ReplyDelete
  11. ten svetřík je moc pěknej :)
    a já se školou taky moc nestíhám , ovšem tento týden jsem si dala menší oddych :D

    ReplyDelete
  12. ty takto v šortkách a ja svetre,dlhé tričká a gate.... :DD sveter je úúžasný,nejak som sa zamilovala do červenej :D
    a tiež nič enstíham...som unavená a chcem zimný(jesenný) spánok! :D
    a máš super postavu

    ReplyDelete
  13. krásné fotky, moc ti to sluší, shorts s vysokým pasem jsou nejlepšíí*

    ReplyDelete
  14. Tobě tak neuvěřitelně moc sluší červená!!!

    ReplyDelete
  15. Úžasný svetr,barva je úžasná :-)
    Jinak pěkné šortky :),líbí se mi ten pas :-)

    ReplyDelete
  16. Krása, máš nějak jinak udělané vlasy, že ? : ))
    Ty šortky by se mi moc líbili :'(

    ReplyDelete
  17. Moc ti to sluší :) Taky nic nestíhám, nebo si to spíš namlouvám :D

    ReplyDelete
  18. Celou dobu jedu až zjistím odkud je svetr... :// :D No já to mám strašný taky, ráno nultá hodina a pak ještě dalších šest hodin nudy :x :D

    ReplyDelete
  19. Krásné fotky a svetr :)

    ReplyDelete
  20. Vyzeráš tak skvele :)

    ReplyDelete
  21. Sakra, taky chci takové teplo:)

    ReplyDelete
  22. u nás bych v tom umrzla :D

    ReplyDelete
  23. Ten sveter je úžasný :-))

    ReplyDelete
  24. nádhera♥ mimochodem, přišel lak (který mám už na nehtech) a náramek! děkujuuuu♥

    ReplyDelete
  25. strašně moc se mi líbí tvůj svetr a náramek!!! a ty fotky se mi dneska taky obzvlášť líběj! :) maj takovou jinou náladu, nebo něco ;)

    ReplyDelete
  26. Ty šortky se svetrem jsou naprosto dokonalý! A víš co? Nejvíc se mi líbí tvůj úsměv, úplně nádherně dokáže rozveselit každou fotku:))

    ReplyDelete
  27. Ty kraťasy jsou hodně fajn ;)
    Ano, škola je někdy pech, hlavně když musíš být na praxi do 18 hodin :PP

    ReplyDelete
  28. skvělej svetřík ! :))

    ReplyDelete
  29. červená ti strašne sedí :))

    lucyslifegallery.blogspot.sk

    ReplyDelete
  30. já se spíš netěším na zítřek, píšeme a zkouší se úplně ze všeho! a já nic neumím :D

    ReplyDelete
  31. už ani neviem čo mám na to povedať ...som rada že foťák slúži ...:)

    ReplyDelete
  32. úžasný svetr:)) moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  33. Izzy10:59

    Ty jo ! Na těhle fotkách seš fakt moc pěkná ! :)))

    ReplyDelete
  34. červená ti moc sluší! hezký svetr :)

    ReplyDelete
  35. Svetr je boží !
    Taky tednic nestíham, škola je peklo:D Teda, abych pravdu řekla, ted jsem nemocná, takže mam opačnej problém, ale až to v pondělí zase všechno začne... Fuj :D

    ReplyDelete
  36. presne tak,už po prvom mesiaci je to hrozné,ale čo sa dá robiť..
    nádherný outfit,tie šortky sa mi strašne páčia a ty ich vždy tak zkombinuješ :)

    ReplyDelete
  37. Krásny sveter <3 a s tou školou máš 100% pravdu

    ReplyDelete
  38. krásny outfit :)

    ReplyDelete
  39. moc ti to sluší :)
    a to máš jen 7 hodin, to je pohodička, já mám někdy na sedm a až do půl páté bez pauzy :D dej si!! :D je fakt, že jsou dny, kdy tam jsem jen 4 nebo 3 hodiny, ale i tak. holt maturitni ročník, i když musím říci, že loni to bylo horší.

    ReplyDelete
  40. ten svetr !! ♥

    ReplyDelete
  41. Parádní svetřík :) A do půl 3 to máš fajn!

    ReplyDelete
  42. úterky taky vážně nemusím-odpolední do půl čtvrté a poslední hodina tělák...
    a moc ti to sluší!!

    ReplyDelete
  43. Moc ti to sluší.Tvojí postavu bych chtěla mít.:)

    ReplyDelete
  44. Moc ti to sluší a seš nádherná! :) Ty boty se mi moc líbej, ale představ si,že sem v nich potkala asi 80 letou babku, tak jsem si na tebe vzpomněla,že je nosíš 100x líp :)

    ReplyDelete
  45. ty kraťasy jsou božííí

    ReplyDelete
  46. kratasky ti zas a zas musim pochvalit!super suu

    ReplyDelete
  47. Jsi krásná prostě :))

    ReplyDelete
  48. lovely photos!

    ReplyDelete
  49. Červená Ti sekne! :)

    ReplyDelete
  50. ten svetr je překrásnej ;)

    ReplyDelete
  51. Jéé moc ti to sluší! :) Ten svetr je nádherný!♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.