Tuesday, September 11, 2012

Put this on you.

Je toho tolik, najednou vím, že jsem šťastná, ale každá věc má háček jako vždycky a nic není nejrůžovější. To každý známe. Když nemám s kým chodit ven, s kým trávit páteční večery využívám toho jinak, protě se učím. Vlastně věřím, že mi to něco přinese. Se vším jsem srovnaná, nejhorší je když přijde na vzpomínky, pár let zpátky třeba tři roky. Všechno bylo jiné a já jsem si myslela, že to tak zůstane, tyjo jak jsem byla naivně šťastná. Teď plánuju další věci do budoucna, kreslím, maluju, učím se. Potom je tu věc, která je uplně mimo mísu, plánuju zrzavou a ombré. Vlastně je mi v hloubi jasné, že přijde lyžák a všechno bude jinak, stejně jako před pár lety.














top-promod, vest-secondhand, skirt-h&m, belt-takko, shoes-vietnamci, sunglasses-gate, ring-h&m

jinak pod touto sukní vždycky nosím kraťasy, děsně prosvítá, takže to modré jsou kraťasy (:D)

45 comments:

  1. Všechno se po čase změní:/ Mám to stejně:) Krásná jsi:))

    ReplyDelete
  2. krásny outfit ♥

    ReplyDelete
  3. Tyhle fotky se opravdu moc povedly. :)) Jsi tu nádherná a ten outfit. :))

    ReplyDelete
  4. já chci tvojí sukni!

    ReplyDelete
  5. Nádherný outfit! :)
    Na zrzavé vlásky se moc těším, budou Ti totiž moc slušet!

    ReplyDelete
  6. Anonymous19:21

    Krásný fotky ;) mít tvůj šatník jsem spokojená a nejlíp oblikanější holka na škole :D věci který nosíš tady u nás nikde nejsou a proto se mi zdají tak originální. Co bych dala za tak krásnou ryflovou vestičku, je moc parádní ..
    P.S: Časy se mění, lidé se mění a všechno je jinak. Možná se změní málo ale i tak je to dost, snad mě chápeš. Prostě sebemenší změna a všechno je jinak. Občas bych se chtěka vrátit zpátky v čase a žít minulý život znova a znova. Ale někdy sem zase ráda za to jaký znám lidi teď a jaká sem sama já v tento moment.

    ReplyDelete
  7. A vkolikáté třídě vlastně jsi?Já lyžák nesnáším :D ani v 7. třídě jsem nebyla :-D,možná jsem měla nejspíš i jiný důvod než to ,že neumím lyžovat :D..

    ReplyDelete
  8. hahah! To je vtipný! Včera jsem postovala outfit, který je tomuhle hrozně podobný!! :D
    (http://theblondetime.blogspot.cz/2012/09/zombie.html)

    :) Sluší ti to ;)

    ReplyDelete
  9. To znám moc dobře... jinak outfit se ti moc povedl! Jako vždy :)

    ReplyDelete
  10. Jsi krásná, krásná a krásná!!! Dokonalé fotky!!!
    Ps.: k nám do třídy přišlo 9 nových lidí a před tím nás bylo 8! Je to šílená změna a chci to tak jak to bylo :/

    ReplyDelete
  11. Tomu rozumím... Jen obdivuju, že tolik času věnuješ učení :)
    a moc ti to sluší ;)

    ReplyDelete
  12. Miluju, jak dokážeš všechno sladit :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. ty brýle ti moc sluší! :)

    ReplyDelete
  14. máme stejnou sukni, puso!
    sekne ti to

    ReplyDelete
  15. Nádherný outfit. :) A čas proste beží, to vieme všetci. :-/ Ale aj ja som mala obdobie toho "naivného šťastia", ako si to nazvala, takže ťa chápem.

    ReplyDelete
  16. Totálka super brýle !!! ♥

    ReplyDelete
  17. Máš pekný outfit :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  18. tá vestička je super :)

    ReplyDelete
  19. Jó, před třema rokama bylo všechno naprosto fajn a teď opožděně si uvědomuju, jak šťastná jsem byla. Teď jde všechno poslední dobou do háje. Jinak super outfit :)

    ReplyDelete
  20. Opět dokonalé fotky! =)
    Zrzavá ti možná i bude slušet, jsem na to zvědavá, jestli se k tomu rozhoupeš. =)
    Mimochodem, můžu mít dotaz? Kéž bych se dočkala co nejdřív odpovědi :D. V čem děláš animace? Pamatuju se, že jsi nějakou dělala. Já zkoušela ve Photofiltru, ale bohužel už se to nehýbalo při vložení do článku. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pardooon ... ve Photoscapu

      Delete
  21. Pekné vlasy ! a vesta"
    super fotky

    http://tryxryan.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  22. Jak jinak než zase užasné fotky, ty jsi krásná a super botky:)

    ReplyDelete
  23. Džínové vestičky jsou nejlepší! :)

    ReplyDelete
  24. jéé rovnátka, jinak máš super prsten ! :)

    ReplyDelete
  25. najlepšie okuliare :)
    už dlho také hladám :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Promiň, že ještě otravuju, ale chci se omluvit za předešlou paniku. Tehdy mi to jednoduše nešlo, teď už to vyšlo. :D Takže ještě jednou promiň za dotazy. :D

    ReplyDelete
  27. Fajnový outfit, vestička a lehká sukýnka jsou vždycky super a lahodící oku :)

    ReplyDelete
  28. Uvidíš, príde lyžák, triedny výlet, čokoľvek :) u nás sa sformovala na lyžáku partia, na školskom výlete sa ešte trošku rozšírila a teraz spolu trávime piatky, chodíme na chaty, akcie, do čajovne :) Baby aj chalani :) V tomto je prvák úžasný, nové priatelstvá a všetko ! :) uži si to ! :)))

    ReplyDelete
  29. Po tom co jsi napsala to o tech kratasech sem se vrátila nahoru a hledala je pod tou sukní, nevidím!:D sluší ti to :)

    ReplyDelete
  30. Pěkný outfit, moc ti to sluší :)Opět fotky, na kterých můžu oči nechat...

    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete
  31. Počkej až ti bude jako mně. To si budeš říkat každý den,kdy jsou ty časy. Je to hrozné,jak ten čas letí a člověku je z toho často pomalu až do breku,když si vzpomene na léta na základce,střední, na prázdniny atd... Bohužel čas letí,nikdy se nezastaví, lidi přicházej a odcházej(myslim že odchází rychlejš,než přišli).

    ReplyDelete
  32. krásny outfit ;) a s tými kamrátmi no, ani ja nemám s kým tráviť piatky, ísť na diskošku a v triede je to hrozné :( snáď sa to zmení...:)

    ReplyDelete
  33. Krásna ako vždy :) S kamarátmi a spomienkami na staré časy to mám rovnako. Mám okolo seba síce veľa úžasných ľudí, ale mrzí ma, že niektoré osoby ma tak hrozne skalamali, že sa na ne teraz ledva pozriem :/

    ReplyDelete
  34. ta sukně je nádherná :)

    ReplyDelete
  35. Neboj sa, čoskoro bude všetko v poriadku, určite. Budeš znovu šťastná po všetkých stránkach. Pretože ty si naozaj nezaslúžiš byť nešťastná. Si úžasný človek, úžasná blogerka a všetci ťa tu máme radi <3 A inak, si tu krásna ako vždy :-*

    ReplyDelete
  36. A inak, dovolila som si o tebe napísať článok http://nikolandromy.blogspot.sk/2012/09/petul.html

    ReplyDelete
  37. super to je! tohle ti moc sluší :)

    ReplyDelete
  38. hlavně myslet pozitivně, kočko :*

    ReplyDelete
  39. moc ti to sluší:) a máš krásný botky.
    http://weareyoung-anette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  40. To je tak krásný !
    Miluju ty tvoje outfity a ty tvoje fotky !:)
    Dokonalost !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.