Monday, September 3, 2012

Nearly september.

Nebudu komentovat zážitky z dnešního dne, protože těch jste se určitě nabažili dostatečně na všech blozích okolo. Rovnou bych začala tím co mě a vás čeká. Skoro pořád máme hooodně dlouhou odpoledku (nečekaně), takže jsem zvědavá co vymyslím v zimě. V pondělí třeba končíme až o půl čtvrté, než přijdu domů bude tma jak v pytli. Ale na to si ještě pár týdnů počkáme. Taky jsem si koupila zmiňovanou žehličku a jsem nadšená. Rovné vlasy se mi strašně líbí a tahle zkrotí i ty moje. Jasně asi se mi trochu zničí, rozhodně vypadají míň zničeně, než když je mám polámané, suché a kudrnaté. Dost slov, vrhnem se rovnou na fotky z minulých a současných letních týdnů.
 jedna ze včera, aneb pohled na město

 můj školní a výletní batoh



bez obývákové by to nebyl random

 sešity do školy, které jsem náležitě vylepšila podle slečny na jednom blogu, který jsem zapomněla, pokud si vzpomenu připíšu, tak byla to tahle slečna její blog, děkuju za radu čtenářce

 ňufáček nejňufáčkovitější strašně 

 s trochou schovívavosti by se tomu dalo říkat pokus o aztec nails

 v Orlové mi bylo nejlíp

 upíří kocour, nejlepší na světě

 Maya je nejkrásnější pes

 ta moucha mě prostě fascinovala

 výhled z balkonu, ty pole mě nikdy nepřestanou bavit

 když mi ještě vládly kudrlinky

 a tohle mě taky fascinovalo

nakonec vám chci moc poděkovat, za všechno!

52 comments:

  1. Úžasné šortky ! :)
    A gratuluju k těm 703 prav. čtenářů ! Máš se ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. ty nehty! dobře ty

    ReplyDelete
  3. krása a gratulujem ...

    ReplyDelete
  4. na poslednej mas pekne vlasky!

    ReplyDelete
  5. aztec nails jsou super! rovný vlasy taky :)) jestli Ti můžu poradit, tak na žehlení je super sprej od L'Oréal, takový růžový :) silk&gloss hot straight spray :) krásně voní a vlásky aspoň trošku chrání před teplem :) plus vlasy uhlazuje.
    a gratuluju, zasloužíš si to!

    ReplyDelete
  6. Já dostala zajíce na narozeniny :C
    ..takže help me, peťule !

    O škole chci slyšet jen ve smyslu,
    že nám odpadají hodiny,
    nic víc, fu !

    ReplyDelete
  7. nechty krásne :)) a sledovateľov si zaslúžiš

    ReplyDelete
  8. milujem random posty ;) a gratulujem k followersom ;)

    ReplyDelete
  9. To není tak zlý, já jeden den končím v pět a dva dny ve čtyři. A to mi cesta ze školy domů trvá cca hodinu a půl.. Hnus :/
    Jinak zase krásný fotky. :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous19:18

    krásný random:)) btw. ty sešity,není to od slečny z blogu blondeandstupid.blogspot.com?:)něco podobného tam měla:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju, nebyla už jsem tam dopsala, která to byla jedna čtenářka mi poradila :)

      Delete
  11. úúú random random random! krása

    ReplyDelete
  12. ta první fotka a nehty jsou skvělé! :)

    ReplyDelete
  13. ty nehty se ti hrozně povedly!:) jinak na poslední fotce jsi nejroztomilejší:)

    ReplyDelete
  14. Jo tak nehty se cení, vím, jaká to je piplačka :) Už dlouho jsem neměla žádné složité nehty, to se musí napravit!

    ReplyDelete
  15. rovné vlasy se mi na tobě líbí! a ty nehty se ti náhodou povedly, i když možná působí trošku velikonočně :D
    Ady.

    ReplyDelete
  16. Ty nehty jsou parádní. Ty jsi jako byla v Orlové jo ? :D Škoda že jsem tě nepotkala :/ :D

    ReplyDelete
  17. Ten batoh vypadá hezky a na té obyvákové fotce ti to hrozně, hrozně sluší! :)
    Mimochodem, nebyla to slečnna z littlebigpresent, podle které jsi ty sešity upravovala? :)

    ReplyDelete
  18. Vlasy, nehty, fotky, upír i ňufáček.. vše úžasné!!:)

    ReplyDelete
  19. Ty upravené sešity jsou super, slečna která to vymyslela je šikovná:)

    ReplyDelete
  20. You are so gorgeous, and i love your nails!

    ReplyDelete
  21. ty rovnatka jsou bozi, krasko!

    ReplyDelete
  22. to sú nádherné fotky a máš krásne oči :)

    ReplyDelete
  23. Tak moc ti to sluší :) Na ty sešity se takly podívám, děkuju za tip :)

    ReplyDelete
  24. ty nehty?! seš nejšikovnější, žádná shovívavost neni potřeba!

    ReplyDelete
  25. Moc dobré fotky! Hlavně ty sešity mě nadchly :D

    ReplyDelete
  26. všechny fotky jsou moc pěkné, havně na třetí ti to moc sluší:)

    ReplyDelete
  27. Aztécký nehty jsou nejlepší!:)
    Super post ty mám nejradší -skoro!:D

    ReplyDelete
  28. skvelé fotky,rovné vlasy ti pristanú tak isto ako aj vlnité :)

    ReplyDelete
  29. Krásné fotky, hlavně ta první a moc se mi líbí ty sešity a tvůj batoh :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  30. S žehličkou mám stejné zkušenosti.. jinak skvělý fotky :)

    ReplyDelete
  31. Fotky jsou krásný, nejúžasnější je ten králíček :).

    ReplyDelete
  32. Úžasné fotky,na poslední fotce jsi úžasně krásná! :-)

    ReplyDelete
  33. První fotka aneb pohled na město je nejlepší!

    ReplyDelete
  34. krásné nehty a zaujaly mě ty sešity :)

    ReplyDelete
  35. Ten zajačik je taký zatučkýý :) A nechty sú perfektné :))

    ReplyDelete
  36. Wow ty nehty.. to jsi dělala ty sama ? :) Já si dělám snad všechny nehty sama, tak se zajímám :D

    ReplyDelete
  37. Krásné fotky!Zbožňuju tvoji vestu)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  38. Zasloužíš si ještě vyšší číslo! =)
    Rovné vlasy ti sluší, ale i ty vlnité ... jsou prostě tvé. =)
    Ty sešity se mi moc líbí, jen nevím, jestli bych měla náladu si s tím vyhrávat. :D

    ReplyDelete
  39. rovné vlasy ti strašně slušej!)) a i ty rovnátka:)) ten batoh je naprosto boží!

    ReplyDelete
  40. Zajačííík *-*

    ReplyDelete
  41. Rovné jsou určitě lepší ;) Jinak si nestěžuj, my měli dvakrát týdně do pěti :D

    ReplyDelete
  42. Jakou sis koupila žehličku? :-)

    ReplyDelete
  43. si tak krásna :) skvelé fotky.

    ReplyDelete
  44. na poslednej fotke si nádherná:) a aztécke nechty sa ti vydarili:)

    ReplyDelete
  45. Anonymous19:22

    Na té třetí a poslední (hlavně ty vlasy) jsi uplně překrásná!! :)

    ReplyDelete
  46. máš na blogspotu jenom samý krásný fotky, ta 3. je fakt! :O ♥ ))
    maya je fakt nejkránější pes!<3
    gratuluju k úžasným 706 followerům! ;)

    ReplyDelete
  47. PRVNÍ FOTKA!!!!! ABSOLUTNĚ NEJBOŽEJŠÍ!!!

    ReplyDelete
  48. ani nevíš, jak ti závidím, že nemáš od přírody rovný vlasy! :D
    a krasný nehtíky :)

    ReplyDelete
  49. batoh je nádherný, zajačik roztomilý, nechty slušné teda nechcelo by sa mi to :D mne sa ešte nepodarilo odfotiť žiadny hmyz, raz som naháňala čmeliaka, ale len objektívom sedela som no kým som si ho priblížila zmizol mi :/ páči sa mi tá fotka kde je na poli aj tieň aj slnko a posledná fotka je najkrajšia si tma strašne zlatá :) aj ja som sa na tom blogu inšpirovala a chystám sa tiež si tie otrasné zošity nejako vylepšiť, len zatiaľ ešte ani neviem aké budem potrebovať tak čakám, snáď to niekedy stihnem ak sa nezačne tvrdý režim a veľa učenia :D

    ReplyDelete
  50. inak ja si pamätám ako mi moje už rovné vlasy ale také trošku no do dole strapata vyžehlila kaderníčka a tá mi dala na ne taký úžasný jahodový sprej a tak krásne voňal a dlho, škoda, že som sa jej neopýtala čo to bolo, náhodou nepoznáte nejaký ošetrujúci sprej jahodový??

    ReplyDelete
  51. na mňa asi až veľmi krátke gate, ale vyzerá to dobre :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.