Friday, September 7, 2012

Mixing patterns.

První týden mám docela úspěšně za sebou. Je to skvělý a zároveň znepokojující pocit když vidím co všechno už bych se měla učit. Chybí mi pořád část učebnic a dokupovat je za ty úžasné ceny v knihkupectví bude vážně zábava. Všichni víte jak já mám ráda ironii. Raději pryč od školy. Zítra jedeme na oběd a oslavu tetiných narozenin, těším se tam snad týden. Důvod je prostý, kvůli jídlu. Kvůli nejlepšímu jídlu. Potom večer lehnu a už nevstanu jak se znám. To mi připomělo fakt, že dneska jen jsem přišla ze školy a uklidila hned jsem usnula. Vstávání mi dává vážně zabrat, ale to se srovná. Na závěr bych měla přidat další ironickou poznámku, aby to všechno nebylo tak moc suché, ale nic mě nenapadá.













shorts-h&m, top-f&f, belt-vintage, hair cuff-h&m, shoes-vietnamci 

58 comments:

  1. no ty jsi nádherná!♥

    ReplyDelete
  2. Tohle ti moc sluší :) My třeba máme burzu učebnic na facebooku naše škola, takže to je lehký sehnat vše, co potřebuješ. Ale já naštěstí v maturitním ročníku nepotřebuju už skoro nic kromě knížek do angliny a frániny, který mám stejně z minulýho roku, ještěže tak. Zas na druhou stranu ty výdaje budou šílený..

    ReplyDelete
  3. Alespoň si ta ironie dá šlofíka. :D
    Ta poslední fotka je nejmagičtější!
    Taky jsem dost utahaná, ale zvládneme to. =)

    ReplyDelete
  4. Tyjo, ten culík ti strašně moc sluší!:)

    ReplyDelete
  5. ten hair cuff ti hrozně sluší:) a jsi nádherně opálená! my máme naštěstí ve škole burzu učebnic, takže se tam dá sehnat pár učebnic... ale vzhledem k tomu že tam prodává tak 30 bývalých maturantů a v našem ročníku je nás 150,tak je to dost šílený:D

    ReplyDelete
  6. Já zase nemůžu usnout a brzo se budím:/
    Jseš hrozně krásná:) Měla by si dělat modelínu:D A máš i moc pěkný outfit:)

    http://theprettydays.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. je to super, moc se mi líbí tvoje vlasy :)

    ReplyDelete
  8. jsi nádherná! taky pořád spím :) v úterý a ve středu jsem musela jít spát v 21 jak se mi zavíraly oči.

    ReplyDelete
  9. Nádherný fotky. outfit je skvělý, floral top <3

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Miluju tvoje outfity!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ten Hair cuff,je pěkný asi bych si ho měla koupit,kolik stál? :)

    ReplyDelete
  12. Taky mám ráda ironii, ale naprosto neironicky ti říkám, že miluju tvoje fotky a že jsi krásná :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous20:17

    Jéé,strašně moc ti to sluší na všech fotkách Peťo :)

    ReplyDelete
  14. nice
    perlitalizardo.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ten top ti strašně sluší!) jo s tím vztáváním to mám úplně stejné .. snad se to srovná no ..:D

    ReplyDelete
  16. Ten copík ako každý píše, je na tebe krásny :) a to tielko je úžasné :)

    ReplyDelete
  17. Tunel, tunel, tunel! Jo a sluší ti to samozřejmě :)

    ReplyDelete
  18. ta poslední je skvělá! pásek, tílko.. moc hezký! :)
    a vstávání do školy nesnáším, vždycky si říkám, že jednou už vážně nevstanu :D

    giveaway!

    ReplyDelete
  19. Yes ty boty mam taky!!

    ReplyDelete
  20. Strašně ti to sluší, s těmi vyžehlenými vlasy vypadáš úplně jinak :)

    ReplyDelete
  21. Jééj,dokonalé :) A aj miesto kde fotíš je zase skvelé
    Ja som si dnes tiež pospala,to vstávanie je fakt hrozné

    ReplyDelete
  22. Krásný outfit, závidím to počasí. Jinak sama si říkám, že jsem do tý školy vůbec lezla :D. Hned se musím učit na čtyři předměty přes víkend, takže úžasný =/.

    ReplyDelete
  23. Souhlasím s tím vstáváním, jakmile se doplahočím z vlaku, jdu s někým ven, pak autobusem domů, udělám si tašku, najím se, osprchuju a jdu spát:D. Nic jiného prakticky nestíhám:D.

    ReplyDelete
  24. Ty boty se mi líbí :) A ten culík ti tady strašně sluší :)

    ReplyDelete
  25. krásný tílko ♥

    ReplyDelete
  26. jo, vstávání je peklo!!

    ReplyDelete
  27. my máme taky strašně učení!(( Ty tvoje boty, jsou boží<333 Chci taky takový úlovky;]
    Miluju všechny floral věci.

    ReplyDelete
  28. ÚÚÚžasné ! Nic dalšího to nepotřebuje ! A moje vyjádření taky ne ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  29. moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  30. ten hair cuff sa mi páči ale keď som bola posledne vo väčšom meste kde bolo HaM prišlo mi to dosť drahé dať za niečo také vyše 200 korun na slovenske
    Ale aby som k téme písala pristane ti to ... neboj ani sa nenazdáš a už zase budú prázdniny ...

    ReplyDelete
  31. Tielko a topanky sú super ;-)
    So spaním to mám rovnako.Najviac ma.prekvaplo keď som v stredu o pol ôsmej o sebe už nevedela :-DD

    ReplyDelete
  32. Anonymous08:58

    tohle se ti opravdu povedlo ! Proste skvely !

    ReplyDelete
  33. Oblečení tohoto typu se mi na tobě hrozně líbí:)

    ReplyDelete
  34. ten culík Ti sluší :))

    ReplyDelete
  35. Krásné fotky :).. Outfit se ti povedl

    ReplyDelete
  36. Krásný outfit. Ty kraťasy mám taky

    ReplyDelete
  37. seš k sežrání, co si budem povídat :)

    ReplyDelete
  38. Od kterých šišmancůůů máš ty boty ? :O
    Jsou perfektní !
    Culík ti sluší Peťulíí : )

    ReplyDelete
  39. moc Ti to sluší! ten hair cuff mám též a je bezkonkurenční!

    ReplyDelete
  40. Ahoj:),
    krásné boty! Učebnic tu mám tuny,tak se můžeme domluvit,třeba bych měla nějaké, co by se ti hodily:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. tyjo kdybys je měla byla bych fakt moc ráda, mě chybí biologie, taková velká bílá na čtyři roky, atlas a matika-základní poznatky z matematiky, taková žlutá nebo oranžová :)

      Delete
    2. tak já se po nich kouknu:)budu psát seznam,tak ti ho pak můžu poslat na mail:).

      Delete
    3. tu velkou biologii nemám,myslím,že nám jí nutili a pak jsme ji stejně vůbec nepoužívali:Da matiky bohužel už taky prodané:(mám tu ale fj,aj,dějáky,zs,fyziky,češtiny,tak se kdyžtak ozvy:)nebo zkus antikvariáty,tam většinou učebky mají vcelku za levno a mají své kouzlo:D:)

      Delete
    4. aha, tak to nic mě právě chybí jenom tyhle a tu biologii prostě musíme mít :(
      a antikraviát tu fakt nemáme, takže musím koupit nové :D
      ale děkuju :)

      Delete
  41. Krásko! :)
    Jojo, nakupování učebnic znám. Užij si zítřek :)
    Jooo a to tílko je superčuper!

    ReplyDelete
  42. sluší ti to,ten culík je super!Já jsem včera taky přišla ze školy a usnula,hrůza :D

    ReplyDelete
  43. luv ya máš nejlepší postavu a to tílko je super!

    ReplyDelete
  44. Hello sweetie!
    I invite you to ROMWE GIVEAWAY!! you can win gifts worth 200$!!

    Fashionspot.ro

    ReplyDelete
  45. Ty boty bych hned brala!

    ReplyDelete
  46. Milujem ťa <3
    Si krásne oblečená a tie vyžehlené vlasy ti veľmi pristanú!

    ReplyDelete
  47. taky si musím nakoupit nějaké učebnice :/.. sluší ti to a jestli tě to trochu potěší přidávám se do tvým pravidelných čtenářů ! :))

    ReplyDelete
  48. jednoduché a pěkné

    ReplyDelete
  49. to je úžasnej outfit, krásko:)) <3

    ReplyDelete
  50. :) Strašně dlouho chodím na tvůj blog ;-) a tenhle outfit bych zařadila mezi ty nejpovedenější.
    Culík nahoru ti děsně sluší a celkově jsi krásná :-)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.