Saturday, September 29, 2012

Mix it!

Zhruba před měsícem jsem napsala Mixit o spolupráci, odpověděli mi celkem ve chvíli kdy jsem to vůbec nečekala a strašně mě potěšilo, že jejich odpověď byla kladná. Ze začátku asi v červnu byly moje pocity při čtení spola mixit smíšené. Hlavně ze začátku jsem si říkala, to bude asi věc, kterou vážně nemusím mít. Nakonec se stal opak pravdou a o prádninách jsem začala aktivně prohlížet jejich web a přemýšlet nad tím co bych si dala kdybych mohla. Takhle to všechno začalo a v dalším odstavci uvidíte a dočtete se jaké mám z celého mixu a spolupráce pocit já.

Okamžitě co jsem uviděla mail a dočetla ho dokonce otevřela jsem si nové okno a začala jsem přemýšlet, prohazovat a míchat moje musli. Ze začátku jsem vlastně ani nevěděla pořádně co chci vyzkoušet nebo jak by měl asi mix chutnat. Nakonec jsem si dala základ "takové to ranní kakaomlsání", které obsahuje kakaové polštářky, kokos, vločky a pár čokokuliček. Nahoru jsem přidala ovoce, to bylo to hlavní co chci zkusit, řekla jsem si. Na řadu přišlo kiwi, ananas, meloun, papaya a broskev. Všechno chutná skvěle a nejlíp meloun to byste ani nevěřili! Nejmíň mě zaujala papaya. Nakonec to chtělo ještě doladit, přihodila jsem tam pár čokokuliček, pohankových pukanců a čokoládové hobliny. Uplně nahoru potom plátky madlí, jelikož nemůžu celé ořechy. Mix jsem pojmenovala "ovocný mix" nic zábavného ani zajímavého, klasika. Vínový tubus byla jasná volba, potom už se čekalo na doručení.

Samotné doručení trvalo podle ostatních objednávek chvilku. Byla jsem překvapená. V pondělí jsem si objednala a ve středu vyzvedla na poště. Od té doby celá rodina chodíme kolem tubus a bereme si co nám nejvíc chutná, takže má skvělé využití. A já mám nejraději tvarohy nebo termixy, takže u mě jedině takhle.





Moje verze, která mě zatím baví nejvíc, tvarohová activia a trocha skořicového cukru.

Můj závěr je jednoduchý, kdo váha ať vyzkouší. Díky možnosti namíchání si svého musli si každý přijde na to svoje a já jsem děsně ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet a i po dojedení tubus najde využití.

Děkuju MIXIT!

27 comments:

  1. taky jsi spokojená koukám :)
    a activie se skořicovým cukrem, mmm, dost dobrý!

    ReplyDelete
  2. Tohle je nejlepší mlsání :)

    ReplyDelete
  3. Mňaaam, to vypadá božsky!

    ReplyDelete
  4. mňňam urobila si mi chúťky ♥

    ReplyDelete
  5. vypadá to úžasně, nějaký ten mix si taky plánuju objednat :)

    ReplyDelete
  6. Tvůj mix zní a vypadá skvěle ! :)

    ReplyDelete
  7. vyzerá to skvelo,ja takéto veci moc nemusím,najmä cereálie a tak,ale ak by som si to mohla namiešať sama,bolo by to skvelé :)

    ReplyDelete
  8. úplně se mi zbíhají sliny, nejen, že by mě nenapadlo, že by mohl být meloun dobrý, ale celkově bych si tam neuměla představit meloun a tak si teď ve mě zažehla zvědavost, taky o tom popřemýšlím :)

    ReplyDelete
  9. Miluju mix it! <3

    ReplyDelete
  10. Vyzerá to veľmi chutne, a musí to tak aj chutiť!
    :-)

    ReplyDelete
  11. Zatím odolávám, ale mám stejný problém, jako ty. Když už si začnu mixovat, co chci, tak nevím co, protože bych tam dala nejradši asi všechno :D

    ReplyDelete
  12. Asi bych to už opravdu měla vyzkoušet :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Pořád se odhodlávám k objednávce. :D

    ReplyDelete
  14. Mixit jsem si koupila před prázdninami a ještě teď mám skoro půlku tubusu plnou :D Asi jsem strašně pomalá, ale mám pocit, že to prostě vůbec neubývá... ale je to výborné :) S tou activii to určitě vyzkouším :)

    ReplyDelete
  15. Na tuto baštu jsem četla recenzi už někde jinde a zaujalo mě to. Ty jsi dodala ten poslední bot přesvědčení, že bych to opravdu už mohla zkusit. :D

    ReplyDelete
  16. už dávnejšie som nad týmto premýšľala, dokonca som si vytvorila vlastný, no nejak som to neobjednala. Myslím, že teraz si to konečne aj objednám :) s tou activiou je to super nápad :))

    ReplyDelete
  17. namíchala sis to skvěle:)

    ReplyDelete
  18. Také jsem si mohla namíchat svůj mix :). Namíchala jsem si dva, ale kaše mi tedy moc nechutnala.
    http://neznamaautorka.blogspot.cz/2012/06/back-from-mixit.html

    ReplyDelete
  19. Ta tvoje kombinace vypadá dooost chutně :)

    ReplyDelete
  20. vůbec to neznám a vypadá to skvěle :) takovéto ''lupínky a misli'' snídám . Namíchala jsi si to suprově akorát já by jsem si tam nedala kokos :D ,ale tak to je každého věc ;-)

    ReplyDelete
  21. Anonymous23:26

    ochutnej maliny, nic lepšího není:) po kiwi mě hrozně štípe jazyk, bohužel i po tom sušeném. ale meloun ochutnám, díky za tip. už mám asi svůj 5tý tubus a rozhodně nekončím, kluci jsou skvělí a přišli se skvělým nápadem!:)

    L.

    ReplyDelete
  22. No jé, slyším o tom prvně a vypadá to skvostně! :) Teď tak koukám, že je to dost populární a já to neznám :( :D

    ReplyDelete
  23. Jé tak to musím určite vyskúšať! Páči sa mi ten nápad s tým, že si človek môže namixovať sám podľa chuti ;)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.