Thursday, September 20, 2012

Magic in this flower.

Našla jsem další míst na focení, i když dnešní fotky se mi tak moc nelíbí jako ostatní. Místo učení básničky a matiky upravuju fotky a píšu článek. Poslední den školy v tomto týdnu a máme pět hodin nejlepší den z celého týden je prostě pátek. Ale zítřejší pátek není jako každý jíný, určitě napíšu matiku tak tak a básnička snad dopadne v pohodě, nebo si taky uříznu trapas před celou třídou na což jsem odborník. Poslední dny nemám ani náladu vymýšlet nic složitého, proto na sebe natáhnu džíny košili nebo triko a je mi skvěle.














jeans-takko, shirt-secondhand, shoes-vietnamci, ear cuff-h&m, braceletes-diy 

taky máte poslední šanci zkusit štěstí v giveaway o náramky, zítra ji ukončím 

46 comments:

  1. nice visit my blog perlitalizardo.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hrozně moc ti to sluší:) jsi den ode dne krásnější a krásnější:)

    ReplyDelete
  3. taky se mi vůbec nechce učit! vypadáš super :)

    ReplyDelete
  4. sluší ti to:)
    já jsem nemocná,takže se zatím učit nemusím,ale o víkendu to budu všechno dohánět:D

    ReplyDelete
  5. 3. fotka je skvělá!))) ty džíny jsou super)

    ReplyDelete
  6. Tak to jsme na tom stejně, já mám na zítřek umět Vodníka, ajéje :D
    A s tím outfitem naprosto souhlasím, jsem ráda, že mi je teplo a to co mám na sobě je mi nějak jedno. Už dlouho mi chyběla rovnátková fotka! Sluší ti to :)

    ReplyDelete
  7. moc ti to sluší, krasavice! :)
    Tereza♥

    ReplyDelete
  8. Moc hezké košile :) A ať se zítra ve škole daří!

    ReplyDelete
  9. nejlepší je ta náuška!

    ReplyDelete
  10. ten ear cuff je nádherný! :)

    ReplyDelete
  11. seš kočka :)

    ReplyDelete
  12. jenže Ty i v tom nejjednodušším vypadáš úžasně!

    ReplyDelete
  13. BOty a tričko jsou absolutně nejlepší!!!!

    ReplyDelete
  14. druhá a poslední fotka!!! <3
    Ady.

    ReplyDelete
  15. Mně se fotky líbí :) Jak já nerada říkám básničky (nebo i něco jiného :D) před třídou :D

    ReplyDelete
  16. neznášam básničky :D a u nás by si asi zmrzla, pretože sneží :D

    ReplyDelete
  17. hrozně Ti sluší ten květinový vzor :)

    ReplyDelete
  18. Vy tam máte takové teplo? o.O Já chci taky! :D I když vlastně .. nevím, ale je fakt, že jsem dnes byla ve svetru a jarní bundě, abych přežila. :D

    ReplyDelete
  19. jsi neskutečně perfektní!

    ReplyDelete
  20. Tie náramky ólalaa :)a ear cuff je božský:))

    ReplyDelete
  21. to je krásné místo:) moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  22. si krásna a slusi ti to ;-)

    ReplyDelete
  23. ty boty jsou nejlepší!! <3 boží)

    ReplyDelete
  24. skvělá košile! :)

    ReplyDelete
  25. Jsi strašně krásná! Ta rťenka ti moc sluší:))

    ReplyDelete
  26. jsi skvělá, strašně moc ti sluší!!

    ReplyDelete
  27. Na některých fotkách jak modelka! :-D

    ReplyDelete
  28. Jsi kráska moc ti sluší, a krásné fotky :) Začínám pravidelně sledovat a zvu tě k sobě na giveaway :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  29. Z teba raz bude modelka :D

    ReplyDelete
  30. ja v piatok idem na 3.hodinu a koncim 5. , tomu sa vravi super piatok :D

    a inak ruz mas odial? vyzera dobre .)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rtěnku mám z kolekce she, ale ještě z té staré :)

      Delete
  31. fantastický! a moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  32. Peťulko, ty jsi stejně naše roztomilý sluníčko :))

    ReplyDelete
  33. Ahoj, zvu Tě na svojí giveaway zde: http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form budu ráda, když Tě tam uvidím ;) :)

    ReplyDelete
  34. Denisa08:10

    ta poslední fotka je nejskvělejší !

    ReplyDelete
  35. moc Ti to sluší! :))

    ReplyDelete
  36. krasna ako vzdy ♥

    ReplyDelete
  37. Košeľa je bombová! :)

    ReplyDelete
  38. velmi pekna kosela a mas super vlasy:)

    ReplyDelete
  39. Úžasná jsi :) Nemáš obarvený vlasy?

    ReplyDelete
  40. Krásne :-)

    http://xiamwhoiam.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Krásný outfit sluší ti to. Poslední fotky je nádherná =)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.