Saturday, September 22, 2012

Lost in the woods.

Když jsem teď dovařila večeři zjistila jsem, že za poslední týden jsem snědla těstovinový salát na čtyři způsoby. Až se divím, že se jich dá za týden tolik sníst. První varianta byl pondělní v jídelně, je to jedno z jídel, které je vážně výborné. S tuňákem,jogurtem, kukuřicí a olivami. Podobný jsem měla doma v úterý taky tuňák, jogurt a rucola, která je skvělá. V pátek to byl další v jídelně se šunkou, rajčaty a jogurtem. Nakonec jsem se dneska rozhodla pro další variantu a to s krůtím masem, jogurtem a okurkou. Všechny byly vážně skvělý. Dneska bych dokázala napsat několik listů textu o tom jak mi jedno individuum na poště dalo ránu přes nohy berlí až po to jak jsem se málem rozplácla na náměstí před městkou policií. Teď už se jenom těším na měkkou postel a hromadu pochutin.














jeans-TW, top-f&f, shirt-secondhand, shoes-secondhand (h&m), bag-DIY, braceletes-DIY, cross-z vinobraní

taky jsem vám chtěla napsat, že jsem vyřadila hromadu věcí ze skříně, tak se těšte na nějaký post s nimi, snad se vám budou líbit a něco si i koupíte

63 comments:

  1. stejný název postu jako já včera? haha :D
    na bazárek se těším a sluší ti to :)
    Ady.

    ReplyDelete
  2. Máte super sekáče,také veci som v našich nikdy nenašla.Aj outfit je super!

    ReplyDelete
  3. Těstoviny jsou prostě skvělé! :)
    Moc se mi líbí tvé nehty i outfit, jen mě trošku mrzí, že působí tak smutně :( podzim už je sice na scéně, ale chtělo by to barvičky, aby nebyl tak moc chmurný! :)

    ReplyDelete
  4. Krásny outfit :)

    ReplyDelete
  5. Zase nové nehtý, bombááá !

    ReplyDelete
  6. tak tohle je boží :)

    ReplyDelete
  7. krásný outfit,moc moc krásný!
    A salát bych si dala-mňam:)

    ReplyDelete
  8. dnes sa ti fotky naozaj vydarili! :)

    lucyslifegallery.blogspot.sk

    ReplyDelete
  9. Ouu,to je perfektní,dokonalý,úžasný.Prostě ááá.

    ReplyDelete
  10. Také krásný outfit, nechceš třeba někdy udělat na saláty recept? Sice je to je asi jednoduché, ale i tak, třeba jaké přesně ingredience doporučuješ ty :). Jo a na nehtech máš moc hezký lak :).

    ReplyDelete
  11. skvělý outfit, jeden z nejlepších!:)

    ReplyDelete
  12. Na všech fotkách vždycky vypadáš tak přirozeně. Ty nehty jsou parádní, stejně jako to triko. A tu košili Ti seksakramentsky závidím ;D

    ReplyDelete
  13. oo ;) Moc pěkné fotky ;) Slušíti to moc jako vždy ;)
    Už se těším na ty věci ;)

    ReplyDelete
  14. To tričko Beatles je parádní!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ty boty a taška jsou parádní! jinak těstoviny jsou mé oblíbené jídlo :)

    ReplyDelete
  16. Dneská ti to náramne pristane ...to najlepšie čo som tu za posledných pár týždňov ( možno aj mesiacov ) videla ... a tie boty čo máš potrebujem :)

    ReplyDelete
  17. moc povedenej outfit :)

    ReplyDelete
  18. taška a botky jsou super ulovky!

    ReplyDelete
  19. Chci tvoje nohy! :) Outfit super, jako vždy :)

    ReplyDelete
  20. TY BOTY CHCI A POTŘEBUJU! jsou výborný!

    ReplyDelete
  21. Měla by si být v té nové mapnaně pro H&M! Jseš tak podobná lare del rey, že by to sejnak nikdo nepoznal :D:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to by poznal teda :D
      už si asi třetí kdo mi to řekl a je to divný, mě to vůbec nepřijde a Lanu znožňuju a je několikrát krásnější než já :)

      Delete
  22. pekné fotky,outfit sa mi veľmi páči.Tá denim košela je super a chválim za beatles :))
    onewildheart.blogspot.sk

    ReplyDelete
  23. moc ti to sluší a to tričko je skvělé :)

    ReplyDelete
  24. krásna si ;) a tričko♥♥♥

    ReplyDelete
  25. Ta košile je skvělá!

    ReplyDelete
  26. jeej toto ti strašne pristane a skvelé fotky! :)

    ReplyDelete
  27. jsi krásná a máš skvělý fotky! ♥ a miluju těstovinový saláty.. ♥

    ReplyDelete
  28. Nejlepší, strašně ti to sluší! :) A ty tvoje vlásky, to je něco úžasného :)

    ReplyDelete
  29. Hele holka štveš mě,to triko jsem chtěla a nemněli ho :DD..Závidím ,jinak máš úžasňácký vlásky :)

    ReplyDelete
  30. Triko, kalhoty, košile, boty, všechno je super. Taky obdivuju fotky!:)

    ReplyDelete
  31. Krásný outfit i fotky :) Taky bych chtěla v sekáči najít takovéhle boty :D

    ReplyDelete
  32. to triko♥a ty nehty♥
    haha já už jsme v měkkoučské posteli s tureckým medem:D mňam♥

    ReplyDelete
  33. To triko je naprosto úžasný!<3

    ReplyDelete
  34. miluju tvoje tričko! <3

    ReplyDelete
  35. To tričko je super! . Krásné fotky :)

    ReplyDelete
  36. jsi mu ty berle měla zahodit.
    sluší Ti to!

    ReplyDelete
  37. úžasná atmosféra a úžasný nehty ♥!

    ReplyDelete
  38. Na ty věcičky jsem zvědavá, protože vše co tu ukazuješ, je skvělé.
    Zůstala jsem hledět jako opařená na tvou fotku, co jsi přidala na fb. Tu z dubna a tu aktuální. Vypadáš mnohem líp, i když jsi vypadala vždy skvěle. Jednoduše rosteš do krásy. =)

    ReplyDelete
  39. nejlepší outfit, strašně ti to sluší!!:)

    ReplyDelete
  40. Také jsem měla tohle tričko v posledním outfitu, ale já mu ustřihla rukávy :)

    ReplyDelete
  41. náročný deň :D aj tak sa dá s těmi salátmi máš pravdu :D (né, nejsem jejich milovník. ironie.) krásný out :) můžu se zeptat na tvůj věk ? :)

    ReplyDelete
  42. ta košile je úžasná!
    a těstovinové saláty jsou mňamka, kdyby se mi to chtělo doma připravovat, tak to jím denně :D

    ReplyDelete
  43. Moc Ti to sluší! A chválím výběr trička - mám to samé. ;)

    ReplyDelete
  44. Co jinýho říct než - paráda!

    ReplyDelete
  45. paradna jeansovina :)

    + GIVEAWAY u mna :)

    ReplyDelete
  46. skvělý outfit! :) taky jsem včera měla těstovinový salát, byl se zeleninou a s kuřecím masem.. mňam :)

    ReplyDelete
  47. Triko <3
    Krásný fotky !
    Kdo tě fotí ? Pokud se můžu ptát :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  48. ten lak je skvělej :)
    The Beatles <3

    ReplyDelete
  49. dost dobrý! miluju tvoje triko a tvoje nohy!

    ReplyDelete
  50. Skvělý outfit<3 Nejradši bych ho takhle celej i s tebou koupila:D:)

    ReplyDelete
  51. Takovou pěknou velkou a jednoduchou tašku bych potřebovala! :) Sekne ti to jako vždy! :)

    ReplyDelete
  52. Dostala jsem chuť na těstovinový salát :) Pěkné fotky :)
    Zvu tě k sobě na giveaway :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  53. hrozně ti tak sluší ty vlasy!!

    ReplyDelete
  54. tyyjo v tmavých barvách jsi fest sexice! sekne ti to! <3

    ReplyDelete
  55. Páni, tady ti to opravdu moc sluší a ty vlasy <3 To triko je parádní :))

    www.teenamajdicka.blog.cz

    ReplyDelete
  56. Těstovinový salát miluju ! Nejlepší je s kuřecim masem ! :D jinak tričko je nádherný + ta košile ;)
    Tobě sluší všechno ! :)

    ReplyDelete
  57. Nevím proč, ale tyto fotky mi připomněly film Hunger Games :-) Asi ten les :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  58. Anonymous18:35

    skvělý věci! mě by bylo asi vše malé :D
    taky prodávám kdyžtak kdyby si něco chtěla:) http://www.votocvohoz.cz/member/item/my_list/62424

    ReplyDelete
  59. Krásný outfit! Vypadá to skvěle s tím lesem:)
    Jinak závidím ti ty boty! Už dlouho sháním takové černé, obyčejné na zavazování za dobrou cenu a nikde nemajíí:/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.