Thursday, September 27, 2012

Just watermelon lipstick.

Oba dny nebyly nic moc. Skoro celý den my zabere škola a cesta tam a zpátky. Po tom co přijdu domů se mi nechce absolutně nic, ale dneska to byla vyjímka, protože je zítra volno. Byla jsem plná energie a natěšená už poslední dvě hodiny informatiky, které za chvíli budou legendární. Odpoledne jsem zašla koupit film do foťáku a snad už dám po víkendu vyvolat fotky a snad se povedou. Přichystala jsem jeden článek na sobotu kdy budu u babičky společně s Terkou. Určitě to bude jeden z nejlepších víkendů. Jinak je to všechno pořád stejné, přemýšlím, že si nechám nějak ostříhat ofinu. Na každých fotkách je to horší a horší, zrovna na těch dnešních je to děsné.














sweater-secondhand, top-promod, jeans-secondhand, shoes-vans, cross-gate

36 comments:

  1. Jé, moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  2. Klučíííci ve třídě museli slintat !
    Boží !

    ReplyDelete
  3. Zase parádní svetřík, musím si taky skočit do sekáče! A užij si víkend :)

    ReplyDelete
  4. nádherný top <3 moc ti to sluší, sexy :)

    ReplyDelete
  5. Jnak to budou ony ty šaty : )

    ReplyDelete
  6. týjo ten svetr je skvělej! i vansky samozřejmě :)
    my jsme dnes měli volno, takže jsem měla lahárko :) fakt ti to strašně sluší a s vlasama si nic nedělej prosimtě! já mít takový jak ty, tak skáču 3 metry :)

    ReplyDelete
  7. top je úplne dokonalý♥
    posledná fotka je úplne úžasná ;)

    ReplyDelete
  8. Tie tvoje krásne boty ... práve rozmýšlam nad tým či si mám kúpiť Vansi alebo Convers ...
    Inak moc dobrý svetrík ... pristane ti to ....

    ReplyDelete
  9. Tohle je úžasnýý!!

    ReplyDelete
  10. sluší ti to:))

    ReplyDelete
  11. Tak tohle je luxusní!!!!! Líbí se mi jak to prosvítá ;)

    ReplyDelete
  12. práveže vyzeráš úplne skvele :)
    ten top je krásny. uži si víkend :)

    ReplyDelete
  13. ofina je bezva nahodou! a to tricko nejlepsi!
    ale neodpustim si opravu "cely den mY zabere skola?!" ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee, děkuju ja jsem leva, tohle byl asi fakt nějaký překlep, nechápu to, hned to musím opravit až se dostanu na počítač :D ještě jednou děkuju, jsem fak děsná :D

      Delete
  14. Hezký top! :)) kluci to měli asi těžké se udržet :):D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Boty úžasný,ofinu si takhle nechej,protože jsem ji už taky měla dlouhou tak jsem zkusila na stranu a vypadalo to hrozně,proto si to nechávám zase narůst :D

    ReplyDelete
  16. ach ten svetr je úžasný!!! :) a ta ofina je dobrá náhodou :)

    ReplyDelete
  17. Tak tenhle outfit se maximálně povedl ! :)

    ReplyDelete
  18. Ty jsi tak úžasně fotogenická .)

    ReplyDelete
  19. Na tričko bych sice odvahu neměla, ale tobě sluší :). Tvoje vlasy bych klidně brala, také mě štve, že i ty moje krátké věčně padají do obličeje, ale ofinu jsem měla třináct let svýho života a už nikdy víc :D.

    ReplyDelete
  20. Ten svetr :O Chci ho!!♥ Jsi krásná, hlavně na té poslední fotce ti to moc sluší :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  21. Nádhera, strašně moc ti to sluší!:) Já si ofinu v zimě stříhala a byla to hrozná chyba, jak to dorůstá tak je to hrozná otrava, ale taky jde o ten přesný střih:)

    ReplyDelete
  22. sluší ti to :) krásný vršek :)

    ReplyDelete
  23. Anonymous20:49

    Ofina by Ti mohla slušet ;)
    hezké fotky

    ReplyDelete
  24. jednoduché, hezké! svetr je parádní ;)

    ReplyDelete
  25. Ten svetřík je skvělý ! :)

    ReplyDelete
  26. Moc ti to sluší, nádherný svetr)

    ReplyDelete
  27. POSLEDNA FOTKAA! AA UMIERAM, krasa

    ReplyDelete
  28. dneska extrémně povedene fotky!!! <3
    Ady.

    ReplyDelete
  29. Já byla dnes nejmrtvější z celého týdne, takže ti opravdu závidím tvou čipernost! :D

    ReplyDelete
  30. Čo by som ja dala za také vlasy ako máš ty :) Úžasné!

    ReplyDelete
  31. sexy top!:) sluší ti to.)

    ReplyDelete
  32. Anonymous21:13

    Co delas porad s tou rukou ?:DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. já jsem si toho všimla, všech fotek mam stejně tu pravačku nahoře, nevim co to mám za zvyk :D

      Delete
  33. Božeee krásny outfit! :))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.