Thursday, September 13, 2012

Jack on the road.

Celý dnešek byl tak na čaj, postel a filmy nebo učení. Čekala jsem jako na spasení až konečně přestane pršt, abych vám mohla, alespoň něco málo vyfotit. Doufala jsem, že to nějak vyjde. Kupodivu vyšlo, ani jsem se moc nazašpinila, nic mi nezmoklo, nikdo mě nesledoval prostě pohoda. Vlasy mám zase po nějaké době vlnité, to tím počasím, protože moje vlasy samozřejmě reagují na vodu, tak že se začnou okamžitě vlnit. Proto na fotkách mají tvar takový jako mají a nic s nima nejde udělat, prostě nepoddajné. V létě je to zase tak, že se zpotím tak se mi navlní zespod, je to šílený. Každý chce to co nemá, to je jasný.











jeans-tally weijl, tshirt-jack daniels, jacket-pimkie, creepers-asos

60 comments:

  1. ten kabátek/sáčko je krásnej!:)

    ReplyDelete
  2. nejlepší je, jak napůl sedíš:D a vlasy máš pěkné i tak))

    ReplyDelete
  3. Ta bundička je úúú! Přesně takovou jsem hledala ale nakonec jsem si koupila koženou béžobou :) Krásko, zase Ti to moc sluší :)

    ReplyDelete
  4. dneska jsou krásné fotky atop outfit peťul!!

    ReplyDelete
  5. TOOTOOO Súú TOPáNKY DO PIčI ! KRááSNE ! :)WOOWW

    ReplyDelete
  6. Och hnědá bundička ♥

    ReplyDelete
  7. Náhodou, ty vlasy se mi takhle líbí snad ještě víc:)
    Skvělej outfit do deště!

    ReplyDelete
  8. Topánky sú úžasné! a celé vlastne :)
    Inak takéto vlasy ti veľmi pristanú, podľa mňa sú vlnité také zaujímavejšie ako rovné :)

    ReplyDelete
  9. To počasí se mi ale vůbec nelíbí, ale ty jo! :)

    ReplyDelete
  10. to tričko chcem! :)

    ReplyDelete
  11. Ty creepers budu prostě obdivovat pořád!! Jsou úžasné!!!

    ReplyDelete
  12. To tričko je božie! :)

    ReplyDelete
  13. Parádní bundička ;) A to počasí bylo fakt hnusný, ale kupodivu jsem se nezavrtala pod peřinu a nedělala nic z toho, co jsi napsala, prostě jsem se na to vykašlala a užila si den i tak :)

    ReplyDelete
  14. pěkné fotečky!! :)) počasí je fakt děsný

    ReplyDelete
  15. Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  16. ty máš vlasy stále úžasné :)

    ReplyDelete
  17. Takový upršený outfitek, do takového počasí jako dělaný. Tobě to opět sluší a na vlasy si nestěžuj, protože jsou parádní v každém stavu. =)) Ale jinak se umí vlnit i mně, když prší, proto jsem si je dnes stáhla do drdolu, abych se nemusela o ně starat nebo nad nimi brečet. :D

    ReplyDelete
  18. Jak říkáš, každý chce, co nemá! Miluji tvoje vlasy!

    ReplyDelete
  19. krásne fotky :) prvá fotka je naj :)

    ReplyDelete
  20. Nádherný outfit!přiznávám závidím ti tvoje dokonalé boty-jsou nádherný♥

    ReplyDelete
  21. S vlasama mám uplně stejný problém. Na podzim je to pro mě nejhorší:D
    Popravdě se mi zatím na nikom creepers nelíbily, ale tyhle jsou fajn. Fakt to to vypadá dobře:)

    ReplyDelete
  22. mám stejný tričoo;)

    ReplyDelete
  23. Vlasy mám jako ty vlnité a taky se ti líbí ,když jsou vlnité a mám je jakoby sčesané na jednu stranů?:D Na pravo nebo na levo?Líbí se mi to více něž ,když je mám vlastně rozprostřený na půl na obě strany,ale já jsem si vlasy žehlila už od konce 6.třídy :D..Vlastně pořádně jsem si je začla žehlit asi konec 7 třídy předtím jsem je jen tak trochu přižehlila :D nesnáším ty časy jak jsem na fotce vypadala :D..Jinak Úžasnáá bundička :).Chtěla bych tě poprosit je to sice blbý ,ael mohu to zkusti jak jsem s tebou dělala ten rozhovor tak jestli by si sem mohla dát odkaz :D.Potřebujume čtenáře no :D..Díky.

    ReplyDelete
  24. ♥♥ perfektní

    ReplyDelete
  25. První fotka je fakt super, jinak mám tohle počasí svým způsobem ráda:)

    ReplyDelete
  26. A podle mě ti to naopak tady sluší nejvíc na světě!.)

    ReplyDelete
  27. náhodou dneska se mi tvé vlasy líbí a celkově se ti fotky moc povedly :)
    já si zase vždycky jednou za milion let nakulmuju vlasy zrovna když je nejvíc vlhko, takže než dojdu do školy, mám je zase rovné :D nojo..
    Ady.

    ReplyDelete
  28. Začínáš mít dokonalejší a dokonalejší hadříky a styl celkově, tohle mě hodně zaujalo! Jen tak dál, tenhle styl je božskej!

    ReplyDelete
  29. úžasné fotky, úžasný štýl :) a našla som nový Slovenský blog do zbierky. *new follower*

    ReplyDelete
  30. Ale vlnité vlasy ti moc sluší, jojo nesnáším tohle počasí, pěkný outfit)


    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  31. Jé, tak to je krásné, ta bundička je luxusní!:)

    ReplyDelete
  32. Ani mi to tričko neukazuj! :D Jak já ho hrozně chci :(

    ReplyDelete
  33. Jéééééééé !!!!!!!! :)
    TObě to tak sluší !
    Závist !:)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  34. super outfit:))
    s těmi vlasy to mám docela stejné:D nejhorší je když si je vyžehlím, jdu ven a začne pršet:D

    ReplyDelete
  35. perfektní, jako vždy, jak ty :*

    ReplyDelete
  36. Ty džíny jsou strašně super, už dlouho takové sháním, ale nemůžu najít žádné, které by mi seděli, tak jak bych "potřebovala" :)

    ReplyDelete
  37. Mě se ty vlasy takhle náhodou strašně líbí! :)

    ReplyDelete
  38. moc ti to pristane dneská

    ReplyDelete
  39. super triko a boty :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. nejlepší outfit za poslední dobu !! <3

    ReplyDelete
  41. top!!! bozi totalne

    http://terezastepankova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  42. toto jsou perfektní fotky! všecko ti sluší :)

    ReplyDelete
  43. Vlnky jsou náhodou super :)

    ReplyDelete
  44. Takhle máš ty vlasy ale nádherný! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  45. Ty máš vlasy perfektné, aj vo vlhkom počasí. Mala by si vidieť moje: nastane výbuch a už to proste nenapravíš :D

    ReplyDelete
  46. <3 jé, tak tohle je perfektní outfit :)! ta bunda je vážně nádherná :)

    ReplyDelete
  47. to tričko je skvělý :)

    ReplyDelete
  48. Boty se mi k tomu zrovna nehoděj.

    ReplyDelete
  49. super bunda!
    a náhodou, máš ty vlasy krásný :) co bych za takový vlnění dala :)

    ReplyDelete
  50. To počasí je vážně hrozné, také budu a musím celý víkend ležet v posteli s čajem v ruce a bohužel i se sešitama.

    ReplyDelete
  51. Ty boty z asosu! ♥
    S těmi vlasy to mám úplně stejné. Dokonce i moje přírodní barva je podobná té tvé ;) A to nemluvím o tom triku Jack Daniels. Nehorázně ti to sluší :)

    ReplyDelete
  52. co já bych za ty tvoje nádherný vlasy dala :)) ta bundička je skvělá!

    ReplyDelete
  53. Ahoj, stala jsme se tvým novým čtenářem. chtěla bych se pozvat k sobě na giveaway..onlygirlnn.blogspot.com, jsem začínající blogerka, tak bych byla strašně ráda, kdyby i ty se stala mým čtenářem, kdyby se ti blog líbil. Jinak triko jack daniels, bombový :) mám ráda tu whisku :)

    tvůj blog se mi moc líbí :)

    ReplyDelete
  54. uaa to je dokonaly <33

    ReplyDelete
  55. Vypadá to luxusně :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.