Wednesday, September 5, 2012

Dots are everywhere.

Po šíleném dnu ve škole jsem ještě odpoledne běžela na burzu, kde jsem nesehnala nic kloudného a ještě si koupila dvě učebnice dvakrát (jak já to dělám?), strašně jsem se naštvala a teď je musím někomu prodat. Zase jsem si říkala, lepší dvě než nic, tak jsem udělala zase kravinu. Zítra nás čeká dramatická dvouhodinovka informatiky s nejhorším učitelem na gymplu a skvělá dvouhodinovka výtvarky hned na rozjezd. Nejvíc mě štve když je ráno ani ne dvacet stupňů a odpoledne se pečeme v kalhotech, to prostě dokáže šíleně naštvat. Jinak se mám fajn, až na to, že mi na stole leží stoh domácích úkolů a učení na zítra. prostě fránina mi chyběla, hlavně to jak se tam dokážem šíleně pobavit. Jak to jde vám?












top-secondhand (lindex), shoes-deichmann, belt-takko, cross-gate, ear cuff-h&m, sunglasses-gate

(pod tím jsem měla ještě kraťasy, ale na fotkách to moc nejde vidět)

62 comments:

  1. dneska jsem si to o tom počasí říkala taky...
    jejej nechtěl bych teď být na nové škole, ale tak držím ti palečky ať to tam nějak zvládneš,)))
    a sluší ti to samo!♥

    ReplyDelete
  2. Ty vlasy máš boží! Vážně ;)!

    Zatím pohoda. I když včerejší odpoledka mě dost naštvala :D..

    ReplyDelete
  3. Skvělé, já vážně nemám slov! :)

    ReplyDelete
  4. Hrozně moc ti to sluší !

    ReplyDelete
  5. My měli ráno 10 stupňů, tak tvých 20 ti závidím :D
    Strašně moc ti to sluší, a dokud jsem si nepřečetla o oblečení, žila jsem v domnění, že jsou to šaty :)

    ReplyDelete
  6. Proč jsi tak krásná? A proč máš tak dlouhý nohy? Jsi úžasná :)

    ReplyDelete
  7. aaa<3 loafers, nádherný!
    My už se taky učime, máme 783464 úkolů..((

    ReplyDelete
  8. Aká si pekná! :)
    Ja aby som sa poobede neuvarila, tak ráno chodím pekne v sukničke a tričku (niekedy vezmem sveter) a mrznem. :D Ale hlavne aby poobede som sa nepiekla. :D

    ReplyDelete
  9. nějak tomuto outfitu nemůžu přijít na chuť :)

    ReplyDelete
  10. Great pics, beauty!

    ReplyDelete
  11. sluší ti to:)ten top je dokonalý:)
    ty jsi v prváku? já taky :D

    ReplyDelete
  12. My se zatím moc neučíme, takže pohodička :) Jinak to počasí mě taky dost štve! :/
    Ten outfit je nádherný, strašně moc ti to sluší :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. aaa vypadáš úžasně, tenhle outfit se ti strašně povedl! :)
    taky nesnáším, jak je ráno zima, mám pocit že si už nikdy nevezmu šortky asi, protože ráno chci být radši v teplíčku :D
    a burzu jsme taky měli dneska a povedlo se mi nakoupit úplně skvěle :))
    Ady.

    ReplyDelete
  14. Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  15. Já se nemám o nic líp:/ Moc ti to sluší, divím se, že i při takových broblémech vypadáš, tak skvěle:D

    ReplyDelete
  16. Ty vlasy ti takhle hrozně sluší:)))))

    ReplyDelete
  17. ty máš z tých sekáčov také skvelé úlovky :) v tom našom nikdy nič neni :D a páčia sa mi tu tvoje vlasy !:)
    onewildheart.blogspot.sk

    ReplyDelete
  18. Tá posledná :DDD ale inak tie okuliare a šaty súú úžasné :-)))

    ReplyDelete
  19. Tak ten outfit je perfektní!
    Škola bohužel začala moc rychle, nestačíme se ani rozkoukat pořádně.

    ReplyDelete
  20. tady Ti to moc sluší!
    I outfit je krásný :)

    ReplyDelete
  21. ten top z lindexu mám taky jenom v takové hnědo-červené a miluju ho :). moc ti to sluší! jo a úplně souhlasím s tím že je ráno zima a odpoledne se pak musíme pařit v horku:D

    ReplyDelete
  22. to je super outfit :) aj krásne fotky :)
    tiež mi vadí to divné počasie. radšej by som brala, keby už bolo maximálne do 25°C :D :)
    ty sa učíš aj franinu? :) som ani nevedela .

    ReplyDelete
  23. Dokonalý, DOKONALÝ outfit! ♥ A ty rovné vlasy..nemám slov! ♥

    ReplyDelete
  24. skvělej outfit:) já jsem po dnešku ve škole uplně mrtvá, a to byl asi nejpohodovější den (co se týče rozvrhu) ze všech.jestli přežiju letošní rok,tak už všechno :D

    ReplyDelete
  25. Opět krásné fotky :).

    ReplyDelete
  26. najviac ti to tu pristane :)

    ReplyDelete
  27. Tak top je skvělý :) no, tak my se ještě vůbec neučíme a k tomu jsme ještě dneska měli volno, kvůli maturitám :D

    ReplyDelete
  28. Krásko!*Loafers a earcuff jsou skvělé!Já letos s francoužštinou začínám)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  29. máš tady krásné vlasy :)

    ReplyDelete
  30. wau :O prvá fotka je úplne top :) a máš tu fakt super vlasy :)
    čo sa týka počasia, musím len súhlasiť...tiež ma to dosť štve

    ReplyDelete
  31. Tak tenhle outfit ti strašně sluší :)

    ReplyDelete
  32. tady más MOC hezké vlasy! No, nám to už dneska všechno začalo na plno a už normálně probíráme na plno ;) nechci! :D

    ReplyDelete
  33. Ty brýle ti hrozně sluší! :) A jinak u mě ve škole se to už začíná taky rozjíždět... co se dá dělat.

    ReplyDelete
  34. Souhlasím s tím o počasí! Jakmile jsem začala dojíždět do školy, ráno chodím v bundě a odpoledne běhám zpocená od tramvaji k vlaku jako debil:D

    ReplyDelete
  35. Juuu, vypadáš skvěle !!! Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  36. Tobě strašně sluší ty rovný vlasy!! Jinak outfit se zas moc povedl :))

    ReplyDelete
  37. výborný fotky !!

    ReplyDelete
  38. Moc ti to sluší! Líbí se mi, jak máš upravené vlasy a poslední fotka je super! :)

    ReplyDelete
  39. tenhle outfit Ti hrozně sluší, jsi nádherná!
    já pořád na školu čekáááám..

    ReplyDelete
  40. Tohle ti moc sluší, k tomu mi ty botky pasují úplně náramně :)

    ReplyDelete
  41. krásny top:) a najnádhernejšie loafers:)

    ReplyDelete
  42. Presne, to počasie ma štve tiež :) a fotky sú úplne dokonalé :))

    ReplyDelete
  43. Ty jsi cim dal tim vic nadherna a nadhernejsi! Wow:) vlasy...nohy! Mas nejlepsi nohy, vis to?:) a ta posledni fotka mi vyrazila dech...

    ReplyDelete
  44. Super vlasy! :) Hodia sa ti vyžehlené.Páčia sa mi šaty+kríž.Milujem krížiky :3

    ReplyDelete
  45. To sa mi len zdá alebo máš naozaj svetlé ombré ? :D

    http://welcometoandyslittleworld.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  46. putfit je dokonalý ;)
    v škole to je..hektické... :DD

    ReplyDelete
  47. krásny outfit..páčia sa mi hlavne tie retiazky na uchu a kríž.. ja už našťastie do školy nechodím ale držím palce nech to zvládneš :)

    http://passionandrew.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  48. Krásné šatky!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. ta poslední fotka je skvělá! taky nesnáším tyhle dny, kdy ráno mrznu a odpoledne se peču :/ :D

    ReplyDelete
  50. Anonymous17:53

    tento účes ti sluší nejvííííc!! nos ho častěji, fakt vypadáš moc pěkně :)

    ReplyDelete
  51. měn se strašně líbí ty tvoje sedící fotky !!!! ♥♥ a hrozně moc ti to sluší.

    ReplyDelete
  52. Wow to jsou luxusní fotky :) A přesně, to počasí je na palici!

    ReplyDelete
  53. Tady jsi nějaká jiná, moc Ti to sluší! :-)

    Paris-London Giveaway

    ReplyDelete
  54. informatiku nesnáším strašně moc!
    moc ti to sekne, jsi krásná! :)

    ReplyDelete
  55. Moc krásné fotky !! :)

    Follow me !

    http://www.luciet2.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  56. Ou,tobě to ale sekne krásný top(šaty):D:)

    ReplyDelete
  57. s tím počasím souhlasím, jinak ten top je úžasný :)

    ReplyDelete
  58. Super outfit a ještě víc super boty! :D :)

    ReplyDelete
  59. Sluší ti to! :) A ty narovnané vlasy jsou příjemnou změnou

    ReplyDelete
  60. Krásne oblečenie :) Milujem tento štýl!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.