Sunday, September 2, 2012

Dirty sunlight.

Včerejšek byl jeden z nejlepších prázdninových dnů, předtím jsem vlastně ani netušila, že ke konci prázdnin ještě něco zažiju. V pátek jsem byla dost nervózní, protože jsme měli jít na svatbu, samozřejmě jsem neměla nic na sebe v tom počasí jaké bylo. Nakonec jsem si vzala černou bodycon sukni, uplné černé tílko a hned z toho byly šaty. K tomu wedges, křivák a zlatou kabelku. Byla jsem strašně ráda, že jsem tam vůbec šla. Vlastně jsem se nezmínila, že to byla svatba naší bývalé třídní profesorky o to víc jsme se těšily jak bude vypadat. Bylo to vážně pěkné. Sešla se půlka holek a všem to děsně slušelo. Viděly jsme se poprvé za celé prázdniny. Po celé svatbě se šlo ještě někam si sednout. Upřímě po cestě zpátky jsem byla ráda, že jsem došla domů. Kombinace wedges a zbytku toho ve mě byla vražedná.












vest-f&f, top-terranova, shorts-nyer, creepers-asos

Cvočky jsem včera asi hodinu odšťourávala ze zbytků mamčiny kabelky a potom jim našla skvělé místo na téhle vestičce. Jinak změnu barvy jsem provedla, zesvětlila jsem tak o odstín, maximálně dva, takže bude pokus číslo dva v nejbližší době.

46 comments:

  1. Řeknu to jedno, poslední fotka je nejvíc dokonalá:)

    ReplyDelete
  2. nemáš ted vyžehlené vlasy? a moc se ti povedly fotky))

    ReplyDelete
  3. určite si bola krásna a pristalo ti to,inak tento outfit je jeden z najlepších

    ReplyDelete
  4. Třetí a poslední fotka!! :) Z tech mi dochází slova..
    Včerejšek musel být parádní :) já ještě na žádné svatbě nebyla :( snad se na nějakou v budoucnu dostanu..
    Máš krásné kraťásky!

    ReplyDelete
  5. Ty si neskutočne krásna :-))

    ReplyDelete
  6. wau! to je užasne. ta vesta je najlepšia

    ReplyDelete
  7. to je skvělé :-)

    ReplyDelete
  8. kráásne fotky :) šortky sú super.
    a fotka toho outfitu zo svadby nebude?

    ReplyDelete
  9. jsi nádherná! jinak svatební outfit by mě zajímal :))

    ReplyDelete
  10. Ta vesta je krásná. Povedený outfit :)

    ReplyDelete
  11. krásné kraťásky! :) a mohla bys sem hodit ten svatební outfit, chci ho vidět a určitě né jen já!! :))

    ReplyDelete
  12. Je to perfektníí,celý,až na ty boty.Já nevim,nějak jsem kríprs nepodlehla.:D :)

    ReplyDelete
  13. odkud máš bílý creepersky? jsou parádní :)

    ReplyDelete
  14. áno fotku outfitu zo svadby ,:))) a vestička je parádna:)

    ReplyDelete
  15. moc ráda bych vám ukázala i to co jsem měla na svatbě, ale foťák jsem do minikabelky nebrala, jen máme fotku všichni dohromady tak snad tam když ji uvidím :)

    ReplyDelete
  16. Ta poslední fotka, och! A vestička je skvělá, práce se cvokama je fakt hrozná, znám to :D

    ReplyDelete
  17. posledná fotka! krása:)

    ReplyDelete
  18. nádherný outfit,krásne fotky ;)) a páčia sa mi tvoje creepers,väčšina bloggerov má čierne,tieto sa mi zdajú byť zaujímavejšie

    ReplyDelete
  19. Skvělý ta košile ti strašně sluší myslím že by ti strašně slušeli nějaký starorůžový šaty nebo top!:)

    ReplyDelete
  20. parádní vesta, moc se mi líbí! jinak dá se říct, že jsem z Veselí, bydlím ve vesnici 3 kilometry od ní ;)

    ReplyDelete
  21. Tak tohle jsou nejlepší fotky za poslední dobu!! si tak krásná!
    ps.: S chůzí domů taky mívám sem tam problém :DD

    ReplyDelete
  22. ta vestička je nádherná :)

    ReplyDelete
  23. Ty vlasy jsou takhle překrásný<3 a fotky (jak jinak než) skvělé:*

    ReplyDelete
  24. Sluší ti to,máš krásný vlasy,nemáš to náhodou dole trochu jako ombre? :)

    ReplyDelete
  25. nejúžasnější outfit!:O

    ReplyDelete
  26. Úžasné fotky a úžasný outfit! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  27. Moc ti to sluší :).

    ReplyDelete
  28. Ty jsi den ode dne krásnější. Vždycky když sem zavítám, nestačím se divit, jaká z tebe roste nádherná slečna :) A ta poslední fotka..?! Ta je do Elle! :)

    ReplyDelete
  29. Tak tyhle fotky se ti vážně povedly !

    ReplyDelete
  30. nádherné fotky ! hrozně moc ti to sluší!:) ty vlasy jsou super

    ReplyDelete
  31. ťuťu creepers <3
    tyhle fotky se ti moc povedly a musíš mít teda odolné vlasy, že ti to skoro nikdy nechytne, kamarádce když jsem barvila ombre, tak to chytlo napoprvé a to máš ještě o kousek tmavší vlasy než ty :D
    Ady.

    ReplyDelete
  32. Škoda že tady nemáš ty fotky ze svatby, určitě ti to moc slušelo :)

    ReplyDelete
  33. Moc Ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  34. tá posledná fotka je úchvatná

    ReplyDelete
  35. Prekrásne fotky! Tá vesta je supr! :))

    ReplyDelete
  36. Opět ti to moc sluší! A chtěla bych vidět, jak ti to slušelo na svatbě. =) Určitě to muselo být hezké, vidět se zase s ostatními.

    ReplyDelete
  37. Zase len nádherné fotky :)

    ReplyDelete
  38. tady ti to moc sluší :))

    ReplyDelete
  39. nádherná, nádherná, nádherná! nič iné sa povedať ani nedá ;-)

    ReplyDelete
  40. Krásko!*Moc ti to sluší!Nádherná vesta <3

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  41. Ta vesta je suprová ! + ty šortky , udělalo to na mě dobrý dojem :)
    Ráda chodím na tvůj blog :)

    ReplyDelete
  42. seš kočka, sekne ti to

    ReplyDelete
  43. Zase jsi tak krásná.. :) A ta vesta , och ♥

    ReplyDelete
  44. toto sa mi úplne najviac páči!!!

    www.leavall.blogspot.com

    máš superský blog, followujem, dúfam že sa ti bude páčiť ten môj:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.