Monday, September 24, 2012

Clothes for sale!

Už dlouho jsem měla tenhle nápad na mysli, potřebuju se totiž zbavit věcí, které mi zbytečně leží ve skříni. Tak můžete směle vybírat.


Asymetrická elektricky modrá košile:
-z H&M
-velikost 40
-cena 100kč
-prodávám ji, protože velikost je až moc oversize

Zamluvená!


 Černá sukně na zavazování:
-z Amisu
-velikost S-M
-cena 70kč
-prodávám ji, protože ji neunosím a doufám, že se bude hodit někomu jinému

zamluvená!
 Mint šortky s vysokým pasem:
-ze secondhandu
-velikost asi větší M
-cena 40kč
-prodávám je z důvodu velikosti, vůbec je neunosím

zamluvené!
 Lahvově zelené šortky s vysokým pasem:
-ze secondhandu
-velikost M
-cena 40kč
-prodávám je taky z důvodu velikosti

zamluvené!
 Černošedé šortky s vysokým pasem:
-ze secondhandu
-velikost spíš S, mají hodně úzký pas
-cena 40kč
-prodávám je z důvodu, že jsou mi už malé (minulé léto mi ještě byly :D)

zamluvené!
 Hnědé kožené šortky se zavazováním:
-ze secondhandu a napůl DIY, taky původem kalhoty miss sixty
-velikost S
-cena 40kč
-prodávám je, protože je neunosím

zamluvené!
 Vínové kalhoty:
-z tally weijlu
-velikost 34
-cena 180kč
-prodávám je s těžkým srdcem, ale po jednom nošení jsem zjistila, že jsou mi hodně velké

zamluvené!
 Puntíkovaná průsvitná košile bez rukávů:
-z Amisu
-velikost XS-S, ale podle mě tak M
-cena 90kč
- prodávám ji z důvodu velikosti

zamluvená!

 Lurexový svetr se zlatým prošíváním:
-ze secondhandu
-velikost M, ale sedne i S
-cena 80kč
-prodávám ho, protože ho neunosím, snad někoho potěší víc

zamluvený!

Transparentní černá košile:
-ze secondhandu
-asi M, ale je hodně oversize
-cena 80kč, původně stála dvakrát tolik, ale je fakt, že jsem ji nosila
-prodávám ji taky z důvodu velikosti

zamluvená!

Třpytivý svetr:
-z Amisu
-velikost S
-cena 120kč
-bohužel jsem tuhle věc neměla na sobě ani jednou, nebyla příležitost a teď jsem zjistila, že mi moc nesedí

Zájemci napíšou na můj mail petul.cervikova@seznam.cz a poštovné bude asi 50kč.
Určitě mi můžete napsat i ohledně míry nebo fotky na mě ráda vám všechno přeměřím a odpovím na otázky.


30 comments:

  1. Nemáš ještě nějaké fotky té bílé košile bez rukávů? A mohla bych znát míry? Jsem docela hubená a nosím tak XS-S. Asi mi bude velká, co? :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. no já mám právě taky tak, dost by na tobě asi plandala, teda na mě je taková větší, tak nevím..

      Delete
    2. Poslala jsem ti mail, koukla by ses? Díky:)

      Delete
  2. Kolik, prosím, měří na délku ta poslední košile? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, ok, tak já si ji vezmu! :) Potom napiš na mail, kolik káčé ti mám kam poslat :D

      Delete
  3. Ta puntikovaná košile je bezvadná :)

    ReplyDelete
  4. Mít velikost S koupim snad všechno :D

    ReplyDelete
  5. Mohla bych si rezervovat tu první košili? A prosím tě nemáš fotku kde ji máš oblíknutou?Ať vím jak vypadá :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. bohužel košile už je zamluvená

      Delete
    2. achjo.. kdyby náhodou z toho odstoupila já se hlásím!:D

      Delete
  6. Mohla bys mi prosím přeměřit a prozatím zamluvit vínové kalhoty? Pošli mi prosím info o velikosti na dulik@spoluzaci.cz :) Moc děkuji! :)

    ReplyDelete
  7. páni,veľa šortiek :DDD mať tvoju veľksť obnovujem šatník

    ReplyDelete
  8. ty kraťase jsou super, jen nevím jestli by mi v pase byly ;)

    ReplyDelete
  9. Zkus některé věci, které tu neprodáš, hodit na www.votocvohoz.cz ;) Určitě tam uspěješ a prodáš spoustu věcí ;)

    ReplyDelete
  10. škoda, že jsou skoro všechny věci ve velikosti M..bylo by mi to velké :/

    ReplyDelete
  11. prosím ty šortky zamluvit :))

    ReplyDelete
  12. Ta Puntíkovaná průsvitná košile bez rukávů vypadá super, měla bych zájem :)

    ReplyDelete
  13. tá prvá je krásna, ale keďže nosím XS/S, asi by som v nej bola ako utopenec :(

    CHANEL GIVEAWAY http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    ReplyDelete
  14. jsou jeste volne ty kozene kratasy? mohla bych si je zamluvit?:) a jestli je i ta bila kosile bez rukavu, premerila bys mi ji prosim? dekuju:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasně jsou volné, tak ti je zamluvím, prosím napiš mi sem nebo na mail, abych věděla, ale košile má přes prsa 90cm, jinak délku ti přeměřím a pošlu :)

      Delete
    2. šortky máš zamluvené a délka košile je 62, sice mám ještě zájemce, ale dala bych tě kdyžtak pod ně, kdyby náhodou :)

      Delete
    3. děkuju moc:) na šortky se ti co nejdříve dám vědět na mail(kdyžtak můj je slecnasixx@gmail.com), že je beru, ale košile je až moc velká, takže ruším:( každopádně ještě jednou díky:)

      Delete
  15. Dobré úlovky, jen v mém případě potřebuju převážně S ... na víc jak tak sleduju, tak se to zamlouvá rychle. :D:D

    ReplyDelete
  16. mívám většinou S :D ale ty pasový kraťase (lahvově zelený) :D boží ;3 nemohla by si mi poslat rozměry ? :)) a případně mi je na půl zamluvit ? :) škoda že ty světle modré mini už jsou zamluvené O,o a ta fialová košile ;3

    ReplyDelete
  17. Psala jsem ti mail, že ty vínové kalhoty tedy beru. Máš bohužel přeplněnou schránku. :) Až s tím něco uděláš, dej prosím vědět ať se můžeme domluvit. Moc díky :) Ještě jednou mail - dulik@spoluzaci.cz

    ReplyDelete
  18. je volný ten poslední svetr? měla jsi ho někdy na sobě v outfitu?:) prosím odepiš na e-mail valikiki@seznam.cz :)

    ReplyDelete
  19. Velice mě láká ta první košile..Ale mě by byla asi taky už moc velká:/

    ReplyDelete
  20. Anonymous16:23

    chtela bych se zeptat v jakem secondhandu nakupejuš ?protože to oblečení je super a aja co sem se divala ja tak sem nikde nic tak pekneho nevidela

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahoj, tak to je taková záludná otázka, nevím odkud jseš, ale u nás do města chodím většinou do jednoho a ten se jmenuje goratex :)

      Delete

thank you so much for your opinion.