Friday, August 24, 2012

Wild flowers.

Včera jsem se vrátily ze stanovačky. Bylo to skvělé, nejvtipnější začátek když jsme stavěly stany. Děsně jsem se nasmála. nakonec to trvalo asi půl hodinky i s nastěhováním věcí. Zbytek jsme měly převážně v autě. Hned vedle stanů nám tekl potok do kterého jsme se hodily projít když byly vedra, chladily jsme si v něm pití, praly oblečení. Druhý den jsme byly na výšlapu. Na konci cesty jsme se vyškrábaly na rozhlednu z které byl vážnš nejlepší výhled. Další dny se trávily koupáním v nedalekém pžírodním koupališti kousek od Vsetína. Tam bylo uplně ze všeho nejlíp. Celou dovolenou jsme zakončily na Kohútce, nejlepší kyselicí. (na kterou jsme měla chuť vždycky když začaly zpívat beskyde, beskyde :D)










shorts- from Sára, top-new yorker, shoes- ccc

ps. omlouvám se, že mi trčí ty opálené ramínka, ale ono to jinak nešlo 

43 comments:

  1. Moc hezké fotky :) A jsi úžasně opálená :)

    ReplyDelete
  2. Moc ti to sluší! Ty kraťasy v kombinaci s tím topem...krása :) A o botech ani nemluvím :D

    ReplyDelete
  3. si krásne opálená,fakt a tie šortky sú najlepšie
    jej,stanovačky,to bývalo skvelé

    ReplyDelete
  4. no, tak přesně takhle opálená jsem já blondýna nikdy nebyla :D klidně bych i přežila ty opálené ramínka! :D

    ReplyDelete
  5. Pěkný outfit

    ReplyDelete
  6. ty boty jsou prostě nejlepší! :)

    ReplyDelete
  7. jů jsi opálená, moc ti to sluší :))

    ReplyDelete
  8. Tý jo si až tak opálená? :O :D a ten top je na zožratie! :)

    ReplyDelete
  9. haha, na kohutce je nejhorsi lyzovacka na svete! :DD

    http://terezastepankova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. to su krasne fotky :)
    ak chces zapoj sa do mojej giveaway :)http://artjournalstories.blogspot.sk/2012/08/giveaway-2.html

    ReplyDelete
  11. Máš špinavé koleno,haha. Dělám si srandu,sluší ti to:)

    ReplyDelete
  12. Já chci taky být tak opálená :DD
    Krásný top :-)

    ReplyDelete
  13. ty kraťásky miluju !!! :)

    ReplyDelete
  14. si ododňa krajšia a krajšia ... táto kombinácia ti pristane si taká ženská

    ReplyDelete
  15. Je super, že jsi si to užila!:) Moc ti to sluší i s opálenými ramínkami:D:)

    ReplyDelete
  16. Fajn zážitky a pěkné vzpomínky :) krásné šortky! ;)

    ReplyDelete
  17. Hlavně si užívej toho, že jsi tak pěkně opálená, co bych za to dala. Neměla jsem čas se slunit, většinou jsem někde zalezlá ... Člověk ti může jen závidět =)
    To, jak jsi sladěná, ti nesmírně sluší a mně se to moc líbí!

    ReplyDelete
  18. ty seš tak nádherná..ta tvoje pusinka..uu :D a ty boty jsou bezva:)) a stanovačku závidim:))

    ReplyDelete
  19. Ty jo,vždycky jsem chtěla stanovat,ale nidky to nevyšlo. :/ Já stanovala tak akorát s kamarádkou na zahradě :D Ale i to je super :))

    ReplyDelete
  20. Ty boty na Tobě zbožňuju! A celkový outfit je opravdu nádherný :) ty kytičky působí tak něžně..

    ReplyDelete
  21. super šortky a stanování bejvá nejlepší! :D

    ReplyDelete
  22. Jednoduše nádhera!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Úžasný botky! Já se před deseti minutama vrátila z brigádky, kde jsme spaly v opuštěném hotelu a za dalších deset minut jedu na České Hrady!:D

    ReplyDelete
  24. -ako vyzerať štýlovo na stanovačke? -inšpirovať sa tvojím blogom :)

    ReplyDelete
  25. Juu, na stanovačku by som tiež išla :) A fotky sú krásne

    ReplyDelete
  26. Krásné triko :)

    http://your-ell-and-veronica.blog.cz/1208/znate-je
    Tady je o tobě něco málo napsanýho :)

    ReplyDelete
  27. Ten outfit je skvělý! Moc se mi líbí to tričko v kombinaci s těma šortkama, moc pěkné! Jsi hrozně krásná. ;)

    ReplyDelete
  28. krásny outfit veľmi ti to pristane


    pozývam ťa k sebe na giveaway F&F

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/08/f-giveaway.html

    ReplyDelete
  29. Nádherné,jako vždy:*

    ReplyDelete
  30. Krásné :) To tričko ti hrozně sluší :))

    ReplyDelete
  31. Anonymous17:40

    AAA.. ani anonym si nemůže odpustit pochvalu!!! vypadáš krásně :))) ♥

    ReplyDelete
  32. Krásne fotky! Celý outfit je vydarený :)

    ReplyDelete
  33. Za to já bych pořád "žrala a žrala" :D

    ReplyDelete
  34. Ahoj, máš moc krásný blog:-) pokud chceš vyhrát poukázku do C&A + do DM. Tak se podívej na tuhle adresu http://annieenn.blogspot.cz/ . Tak se měj:)

    ReplyDelete
  35. neříkej mi, že jsi ten overal rozstříhla a udělala si z toho top a kraťase :D
    Mám ho taky a úplně ho miluju a už jsem nad tím přemýšlela, že až mě přestane bavit, určitě ho rozpůlím :D :D
    Jsi krásně opálená ;)

    ReplyDelete
  36. Krásný ! :) Sleduji ;)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  37. úasžný outfit :D a aj ja chcem byť tak opálená :))

    ReplyDelete
  38. Ten top z NY vypadá úžasně!!
    Kousek od Vsetína bydlím, takže jsi nebyla daleko :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.