Friday, August 10, 2012

Transparent lila lace shirt.

Konečně jsem se dostala k postu. Půl hodiny jsem nahrávala fotky, jelikož se pořád ukazovalo něco a přerušoval se import. Celý den jsem docela lenošila. Venku jsem byla jenom odpoledne zaběhat si a při té příležitosti vyfotit nové věci ve formě outfitu. Nemám žádné fotky z jiného prostředí, jelikož je brácha na táboře. Snad potom vymyslím něco lepšího než je tohle. Košile měla původně krátký rukáv, ale připadala jsem si v ní jako sekretářka v průsvitném. Tak šly rukávy dolů a hned jsem spokojenější. Poslední dobou, takhle stříhám všechny košile. Ještě víc než bez rukávů se mi líbí ta jemná fialková a krajka.











shirt-secondhand, jeans-tally weijl, shoes-vans, undertop-takko, ear cuff-h&m

47 comments:

  1. Krásné fotky :) Ta košile vypadá skvěle :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Ta košile vypadá dobře, ale teda s krátkým rukávem si ji představit nedokážu :D

    ReplyDelete
  3. Ty jsi geniální! Bez těch rukávů vypadá mnohem líp:) A moc ti sluší:*

    ReplyDelete
  4. Ta košile je takhle moc hezká :)

    ReplyDelete
  5. Prostě jako vždycky nádhera! :)

    ReplyDelete
  6. přesně! taky všem košilím stříhám rukávy a případně došívám knoflíčky ke krku :D
    Je skvělá a moc se mi líbí ten lak na nehtech ;)

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Krásna si ako vždy :)

    ReplyDelete
  8. krásná košile, taky mám nejvíc s krátkýma rukávama ;)

    ReplyDelete
  9. četla jsem tady: http://www.bloglovin.com/frame?post=532165914&frame_type=a&blog=2306509&link=aHR0cDovL215cGFuY2FrZXN0b3J5LmJsb2dzcG90LmNvbS8yMDEyLzA4L2Zhdm91cml0ZXMuaHRtbA že sháníš ocvočkované krtasy, mohla bych ti nějaké udělat, mám zlaté cvočky(jsou na blogu v posledním článku na kratasech, stačí když řekneš jakou máš velikost a jakou chceš cenu =)

    ReplyDelete
  10. tá košeľa je veľmi zaujímavá :)

    ReplyDelete
  11. tu košili bych brala taky, je fakt krásná :)

    ReplyDelete
  12. To je super, ale podle mě by vypdala daleko líp s nějakou výraznou podprsenkou nebo takovým tím pruhem než s takovým tričkem netričkem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fakt? Mě přijde nějaký široký strašně!

      Delete
  13. bola s rukávmi?takto je úžasná!si talent :D

    ReplyDelete
  14. Vypadá to krásně. A možná s nějakým tím barevným pásem by vypadala ještě líp:)

    ReplyDelete
  15. Super, hlavně ta košile!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. moc zaujímavá košeľa a tie tvoje Vansy ... no ozaj chcela som sa opýtať dobre sa fotí zo samospúšťou ... koľko to asi tak z hruba u vás stojí ... rozmýšľam nad kúpou

    ReplyDelete
  17. ta košile je skvělá! s těma rukávama by asi neměla takovej šmrnc :)

    ReplyDelete
  18. bezchybná košile! a s těmi rukávy si udělala dobře:)

    ReplyDelete
  19. košeľa je úžasná ! :)

    ReplyDelete
  20. Krásna je tá košeľa :) a máš super postavu

    ReplyDelete
  21. To je super! A ear cuff je boží! Teď lituji ještě víc, že jsem si ho nekoupila :(

    ReplyDelete
  22. Krásně vypadáš! :-)

    ReplyDelete
  23. moc ti to sluší, stříhání rukávů je normálka, košile bez rukávů podle mě vypadají lépe :) navíc se rukávy pak debilně neshrnujou ve svetrech apod. :D
    jinak Vansky jsou superpohodlný!

    ReplyDelete
  24. Máš perfektní košili...vážně!! :)

    ReplyDelete
  25. libi se mi ta polni cesta na ktere fotis.

    ReplyDelete
  26. jů, tobě to zas sluší..

    ReplyDelete
  27. ta košile vypadá skvěle!) a ten ear cuff:3 :))

    ReplyDelete
  28. ta košile je úžasná a ten ear cuff taky :)

    ReplyDelete
  29. krásne fotečky a super si to vymyslela s tou košelou, je skvelá :)
    pozývam ku mne http://kuceravasue.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  30. Kdyby ta košile byla v černý..:)

    ReplyDelete
  31. užasne fotky! :)) tá košela je super.

    ReplyDelete
  32. Krásné fotky:)
    ..nevím proč, ale zamilovala jsem se do tvých gatí!

    ReplyDelete
  33. love love love your outfit, and your cartilage earring <3 its really pretty. loving your blog xx

    http://www.sophisticate-funk.blogspot.com/ x

    ReplyDelete
  34. jsi překrásná:) čupr outfit <3

    ReplyDelete
  35. Ta košile vypadá dobře!! Jo a asi se trošku poopičím a taky to s nějakou košilí udělám :P A jsi krásná!! :) A tvoje outfity jsou boží! <3 :D

    ReplyDelete
  36. krásná košile! :)

    ReplyDelete
  37. paráda! a ty vlasy :)

    ReplyDelete
  38. pekne prostredie:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.