Monday, August 6, 2012

The beatles.

Ani nevím jestli se to všechno hodí psát k těmto fotkám. Rozdělím to na dvě části jedna dnes a druhá až budou fotky. Když jsme v neděli přijeli myslela jsem si, že to bude ten tábor kdy budu počítat dny kdy už konečně skončí. Jak je známo opak bývá pravdou a nečekaně se to i potvrdilo. Každý den jsme čistily, jezdily, jedly, koupaly se. Po pár dnech se všichni smály se všema, našly jsme si nové kamarádky se kterýma se chceme vidět i příští rok. Pro mě to bylo něco úžasného když jsem se na konci tábora objímala s holkama a věděla jsem, že se možná vidíme naposled, i když si třeba slíbíme, že zase přijedeme. Teď sedím doma jako špalík a nemám do čeho píchnout, jak jinak. Odpoledne trávím u babičky, protože vlastně nikam jinam tady ráda nechodím, teda když nechci být sama. Až tam mi došlo, že vlastně za všechno vděčím Terce, jinak by tohle léto nebylo to nejlepší.














top-f&f, skirt-diy from shirt, loafers-deichmann

54 comments:

  1. Máš nejlepšejší triko.:) A sukně i boty jsou taky super.

    ReplyDelete
  2. sluší ti to, ta sukně je skvělá!

    ReplyDelete
  3. takové tričko taky scháním :D

    ReplyDelete
  4. máš moc krásný vlasy. taky bych chtěla takový objemný :)

    ReplyDelete
  5. Pekný outfit,aj fotky.
    PS:Páči sa mi tvoj blog už som followerom.Pozri si aj moj:)

    ReplyDelete
  6. to tričko je prostě peckové:)!

    ReplyDelete
  7. Krasný outfit, ta sukně je božská :)
    Zvu Tebe i všechny ostatní k sobě na Giveaway! :)
    www.unusualfashiondream.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  8. Tohle je extrémně povedený outfit!:)
    Tyhle nové kamarádky jsou fakt nejlepší, já to měla bohužel na táboře naopak:/

    ReplyDelete
  9. tá sukňa je super,tričko tiež a veľmi ti pristane tá očná linka !:)

    onewildheart.blogspot.sk

    ReplyDelete
  10. si pekná :) tá sukňa je taká zvláštna :)

    ReplyDelete
  11. to tričkoo!!! prečo u nás v Tescu také nemajú ? :((

    ReplyDelete
  12. Mega drsná sukně, dáš DIY článek? :)

    ReplyDelete
  13. trčiko z f&f??musím zbehnúť pozrieť :))a krásna sukňa :)
    dúfam že aj ja budem z môjho tábora tak nadšená ako ty :))

    ReplyDelete
  14. To tričko je skvelé :)

    ReplyDelete
  15. legendární přechod na Abbey Road, taky chci to triko:) a sukně je též hezká, ale mně by neslušela, mám křivý nohy:D

    ReplyDelete
  16. Tričko SKVĚLÝ (i když zrovna album Abbey road moc nemusím)...prostě Beatles FOREVER!!! (jsem prostě beatles fanatik :DD)

    ReplyDelete
  17. Ty jsi tak nádherná...obvzlášť na fotkách, kde máš nakloněnou hlavu, vlasy nabok a pootevřené rty :-) A super líčení!

    ReplyDelete
  18. Moc ti to sluší:) a to triko je skvělé:))

    ReplyDelete
  19. tričko je mega! :)

    ReplyDelete
  20. pekné veľmi :)

    ReplyDelete
  21. Jee, je to tričko ještě pořád v F§F? To bych chtělaa:-)

    ReplyDelete
  22. Beatles jsou čupr! A ta sukně je dechberoucí! Ach.

    ReplyDelete
  23. si proste najlepsia

    ReplyDelete
  24. Jéé super triko!

    ReplyDelete
  25. vypadáš mega dokonale ^^

    ReplyDelete
  26. Ta sukně,dokonálá.

    ReplyDelete
  27. Skvěle to vypadá, jsi krásná! :)

    ReplyDelete
  28. achjo. proč jsi tak hezká.

    ReplyDelete
  29. nádherná sukně!I fotky se tentokrát moc moc povedly!

    ReplyDelete
  30. To tričko je úžasné!

    ReplyDelete
  31. pěkný,pěkný:)

    ReplyDelete
  32. Perfektní sukně, sluší ti to:)

    ReplyDelete
  33. Já konečně v pátek odjíždím k moři. Nevim, co bych jinak doma dělala :/
    Pěkný fotky! Tričko je skvělý .)

    ReplyDelete
  34. Tričko mám taky, ale udělala jsem si z něj tílko a ta sukně? Tak ta se teda povedla!

    ReplyDelete
  35. skvelé fotky,tá sukňa je vážne poddarená :)

    ReplyDelete
  36. neskutečně krásná jsi :) a ta sukně je skvělá ;)

    ReplyDelete
  37. neskutečně ti to sekne, ta sukně je božská a triko super .))

    ReplyDelete
  38. ty si nádherná .. tričko aj sukňu by som ti hneď ukradla ;)

    ReplyDelete
  39. Krásný outfit :);!
    To tričko je ted v prodeji?? :D

    ReplyDelete
  40. vypadá to suprově!!.)

    ReplyDelete
  41. ako vždy, pristane ti to :)

    ReplyDelete
  42. Já sem taky byla na táboře, už je to dva roky a holky se kterýma sme se poznali, už sme nikdy neviděli. Krásné fotky, sluší ti to na nich.)

    ReplyDelete
  43. dokonalá sukně! a jsem ráda, že sis to užila :))

    ReplyDelete
  44. pěkný outfit :) a krásné fotky ;)

    ReplyDelete
  45. strašně se mi líbí ty boty, zrovna včera jsem zjištovala jestli je u nás mají - nemají, i když vlastně naštěstí, protože zrovna šetřím:D a máš krásný vlasy!:)

    blesitrh.blogspot.cz

    ReplyDelete
  46. to tričko s Beatles je skvělé!! a jsem ráda, že sis tábor užila ;)

    ReplyDelete
  47. To tričko zbožňujuuu!

    ReplyDelete
  48. Božský triko a sukně :)

    ReplyDelete
  49. velice hezký outfit.... kvalitně zladěno


    tisk prospektů u print24

    ReplyDelete
  50. Úžasné tričko :)

    http://welcometoandyslittleworld.blogspot.sk/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.