Thursday, August 9, 2012

Something amazing.

Po skoro čtyřhodinové cestě z Hradce jsem doma, třikrát hurá. Myslela jsem, že v tom autě vysedím důlek, ale stálo to za to. Ráno jsme se s Aničkou postkaly u furura, kde jsme prošly včechy obchody a koupily si oběd na cestu. Jely jsme do sekáče a potom do Atria. Samozřejmě nebyla bych to já abych si něco nekoupila, takže jsem domů donesla černé skinny, krajkovou košili a lak na nehty. Ten tam prostě nesměl zůsta, znáte to. Po cestě jsem samozřejmě pořád mluvila, teda skoro pořád, doufám, že jsem tím Aničku moc nezatížila (:D). Mezitím jsme stihly oběd a skvělou jahodovou zmrlinu. Nakonec jsme šly na bílou věž a tam jsem to vzdala. Ty schody byly děsné, takže jsme se zase vrátily dolů. Vybrala jsem některé, zbytek se objeví třeba v randomu.













Strašně moc děkuju za ear cuff, který jsem od Aničky dostala, máme stejný ten co je na poslední fotce. A nejvíc se mi líbilo její triko!

44 comments:

  1. sluší vám to moc a moc holky :)))

    ReplyDelete
  2. skvělé fotky) moc vám to na nich sluší!) vyfoť ty nové věci a ten ear cuff je boží:O:))

    ReplyDelete
  3. Beauty Ana visit my blog perlitalizardo.blogspot.com follow me and follow you

    ReplyDelete
  4. Jste krásné <3 Obě!

    ReplyDelete
  5. krásne fotky,a máš úžasné okuliare ;)

    ReplyDelete
  6. Žeru ty tvoje creepersky.. už chci taky ty svoje.. :( A mám stejný brejle! :)

    ReplyDelete
  7. Moc vám to oběma sluší!:)

    ReplyDelete
  8. Holky, moc vám to sluší!

    ReplyDelete
  9. Na tých fotkách vyzeráte obe krásne :) zlaté

    ReplyDelete
  10. Anonymous20:26

    Sluší vám to!:) Odkud máš prosímtě ten křížek na krk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkujem!
      z gatu, ale nevím jestli ho tam ještě seženeš už je to dýl co jsem si ho koupila :)

      Delete
  11. nádherný fotky :)) moc vám to sluší! :)

    ReplyDelete
  12. ste skvelé spolu :)

    ReplyDelete
  13. Vy ste dokonalé!!

    ReplyDelete
  14. suprfotky, moc hezky se usmíváte.)

    ReplyDelete
  15. Mě se líbí ten křížek:)

    ReplyDelete
  16. Bylo to nejlepšíí:*
    A děkujeme:)

    ReplyDelete
  17. jste krásné obě :) ten ear cuff vypadá tak krásně ! ale já bych si ho asi brzo urvala i s uchem..

    ReplyDelete
  18. Vy jste tak krásné :) Jinak skvělé fotky a ear cuff!♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. Užasné setkání to věřím !

    ReplyDelete
  20. Krásné fotky a moc vám to sluší :) Je skvělé, že jste si ten den tak užily :)

    ReplyDelete
  21. ste si spravili fajn stretávku

    ReplyDelete
  22. jste skvělý!! a ten ear cuff Ti sekne!

    ReplyDelete
  23. Skinny? Odkud? Nutně nějaké potřebuju ;) A sluší vám to!

    ReplyDelete
  24. ach tá tvoja halenka je brutálna!!! :)
    Ak sa niekedy budeš nudiť a budeš mať čas, prídi ma podporiť na môj nový blog. Vďaka Alex
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  25. oba dva outfity jsou supr!

    ReplyDelete
  26. fakt ma super tricko,skvele ste^^

    ReplyDelete
  27. nádherné fotky :)

    ReplyDelete
  28. Moc vám to sluší děvčata!:)

    ReplyDelete
  29. máte obě dvě moc slušivé brejle! + záušnice...no comment, ty zbožňuju!

    ReplyDelete
  30. Fotky sa podarili ste na nich krásne :)

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. ste krásne :)
    ten earcuff je super. a Anička má naozaj skvelý top :)

    ReplyDelete
  33. jste kočky pane jo ! :) Anička má nej RayBany a ty nej náhrdelník :)

    ReplyDelete
  34. baby, obe ste nádherné :)
    a pekný ear cuff

    ReplyDelete
  35. Pekný ear cuff,tričká,okuliare ... :)

    ReplyDelete
  36. you two are too sweet! the lace, the sunnies, the edgy earrings, oh pure love!



    WWW.FASHIONGEEKSCLOSET.COM

    FGC x PILE OF THREAD Giveaway for Indonesia-based Readers!

    ReplyDelete
  37. já vás miluju holky <3

    ReplyDelete
  38. Jste krásné obě :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.