Wednesday, August 29, 2012

Out off spaces.

Konečně máme doma zase notebook. Po tom co se na něj podívali, zjistili, že mu vlastně nic není. Celé dny jsem jenom seděla doma. V pondělí mi dali gumičky a dneska nasadili rovnátka. Gumičky byly šílené myslela jsem si, že je vyšťourám ven. Je to jako byste měli něco mezi zuby a potřebovali to vyndat. Ty dva dny se to nakonec dalo vydržet. Dneska mi nalepili záměčky a drátek. Zatím to nějak extrémně nebolí, ale čekám kdy to přijde. Taky už jsem se rozhodla co si koupím za našetřené peníze, tak se půjdu zítra podívat po žehličce na vlasy. Byl to vlastně první plán, protože stará mi už tak nějak odešla. Snad někde nějakou splaším za slušné peníze.




top-gate, dress-gate, shoes- deichmann, ear cuff-h&m (od Aničky <3)

57 comments:

  1. Veľmi pekný outfit,aj blog.
    Pozri si môj blog,poteším sa:)
    http://rebeliada.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Proč si chceš žehlit vlasy? Máš je nádherné :)

    ReplyDelete
  3. vlasy si nežehli, tak je máš užasný! a rovnátka ti moc slušejí, a snad ani ta bolest nepříjde.. :)

    ReplyDelete
  4. nežehli si vlasy, zbytočne si ich zničíš!..a neboj sa, po dvoch týždňoch s rovnátkami si zvykneš.:) ja ich po dvoch mesiacoch už ani nevnímam ;)

    ReplyDelete
  5. vlasy si nežehli, já si je žehlila poslední 3 roky a mám je šíleně zničené, takže sem s tím sekla:)

    ReplyDelete
  6. Krásný outfit!!:)

    ReplyDelete
  7. máš super brýle a jseš celá kočkovatá))!

    ReplyDelete
  8. Máš krásný úsměv :). A super outfit :)

    ReplyDelete
  9. Super tričko, jinak s rovnátky mám dlouho zkušenost. Díky tomu že jsem je měla dole i nahoře a byla jsem na intru , jsem týden co týden měla zlomené dráty díky temnější kuchařce :D

    ReplyDelete
  10. Moc pěkňoučké fotky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  11. jéžiš, ty jsi v těch rovnátkách ještě víc roztomilá, než předtím! :D :)

    ReplyDelete
  12. jee,súhlasím s Jeanette
    strašne ti to pristane,inak podľa mňa ani žehličku na vlasy nepotrebuješ :)

    ReplyDelete
  13. Krásné fotky, sluší ti to na nich :)

    ReplyDelete
  14. dneska jsem si zrovna koupila novoou žehličku na vlasy v tescu za 324 kč!! to mi udělalo radost, tak se ks´džtak mrkni, je fajnová, mají jí teď ve slevě:)

    ReplyDelete
  15. Super outfit! A ty rovnátky!! Moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  16. Hezký outfit :) ty botičky jsou jak bačkůrky, v tech se musí pohádkově chodit!
    A s rovnátkama nevím, ségra je má asi tři měsíce a zuby jí vůbec nebolely.. Přítel je má dva roky a na bolesti si stěžuje pořád.

    ReplyDelete
  17. mně je teď předevčírem utáhli a umírám bolestí :D jinak ti ta rovnátka moc sluší, vypadáš roztomileji než předtím! :))

    ReplyDelete
  18. Vítej v klubu rovnátkovitých :D Jinak mě to první 2 dny hrooozně bolelo :/

    ReplyDelete
  19. žehličku si nekupuj, vlnité vlasy jsou nejhezčí :) jinak hezký outfit!

    ReplyDelete
  20. rovnátka ti pristanú a bolesť možno ani nepríde,osobne si nepamätám,že by ma niečo bolelo,ak pozabudnem na prvé dni s gumičkami :)) to bolo naozaj najhoršie.teraz mám nočný,ale hneď by som sa vrátila k pevnému :DD
    inak krásny outfit a vlasy si nežehli,sesterka tak spravila s vlnitými vlasmi a teraz to +utuje ://

    ReplyDelete
  21. super outfit:)

    ReplyDelete
  22. Krásný outfit:) A jak jsem psala, v rovnátkách jsi super! (ach,jak mě vždycky potěší každý článek s tím ear cuffem:))

    ReplyDelete
  23. Ta sukně ti sluší:))

    ReplyDelete
  24. mě se víc líbí, když máš vlasy takové vlnité, prostě tvé přirozené;) žehličku bych nekupovala:)

    ReplyDelete
  25. jeden z naj outfitov :))

    ReplyDelete
  26. Krásný outfit, hrozně ti to sluší :).

    ReplyDelete
  27. ty jo ja by som nechcela nosiť strojček na zuby ... to musí byť otrava

    ReplyDelete
  28. tyy bláho, tobě to strašně sekne!

    ReplyDelete
  29. Ten top je krásny :)

    ReplyDelete
  30. ten top je vážně moc krásný! :)

    ReplyDelete
  31. Anonymous21:30

    nic proti..tu pusu bych už radši neotvírala ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. když ti to vadí nedívej se, nikdo jiný neprotestuje :)
      bohužel s tím nic extra neudělám, aspoň se teď snažím si je rovnat, předtím jsem se nikdy nesmála :)

      Delete
    2. tak Ty musíš být dobrá kráva, anonymous.

      Delete
  32. MOC TI TO SEKNE A brejlky mi prijdou jak z nejakeho filmu, dost vystredni,,,pecka! :)

    ReplyDelete
  33. Juuu, rovnátková lady! Sluší ti nejen outfit, ale i ty rovnátka! =) Snad tě to nebude bolet moc.

    ReplyDelete
  34. nice photo shoot with the nature, great idea on the top, cute one ;D

    www.thechicstyler.com

    ReplyDelete
  35. pěkný outfit :)

    ReplyDelete
  36. pristane ti to :))

    ReplyDelete
  37. Moja kamoška má strojček na zuby už niečo cez rok a nesťažovala sa, že by ju to bolelo :)

    ReplyDelete
  38. pěkné! :) sukně má krásnou barvičku.

    ReplyDelete
  39. wau, rovnátka Ti seknou! určitě se najdou podobní debilové jako anonymka výše, ale chce to jen mávnout rukou, pomyslet si něco o p*deli a těšit se na "nový" krásný zoubky :)))

    ReplyDelete
  40. Anonymous12:29

    Tak u anonymního příspěvku,že nemáš otvírat pusu,u toho bych se trochu pozastavila.

    Za prvé (pro Peťu) - Už chápu,Peťo,že nás anonymy tak nemusíš.
    Za druhé (pro anonyma) - Možná proto si dala Peťa zuby spravit,nemyslíš? Možná proto,aby se mohla s chutí zasmát,bez toho,aby se na její zuby někdo díval,co? Tak jí to nekaž a právě ji v tom podporuj, protože to určitě není jen tak a pokud vím, tak to dost bolí.

    Peťo,Ty se nenech takovýma příspěvkama vůbec rozhodit! Ať se Ti ty zuby co nejrychleji a bez velkých bolestí spraví :)
    Hezký den, Anonym

    ReplyDelete
    Replies
    1. jé, to zas není tak, že bych neměla ráda anonymní lidi a tak, určitě na to má každý právo :)
      jen mi někdy přijde zbabělé někde někoho takhle urážet :)
      a moc děkuju, já doufám, že se to dá dohromady a budu se moct usmívat pořád, aby to nikomu už nepřišlo nehezké :)

      Delete
    2. Anonymous18:49

      Máš pravdu. Lidi využívají toho,že jsou pod jejich příspěvky skrytá jména a urážejí ostatní. Ano,je to zbabělost!

      PS: nehezké? já ti můžu upřímně říct,že mě to ani předtím nepřišlo nehezké - naopak mi Tvůj úsměv vždycky přišel nehorázně roztomilý :))) Měj se krásně!

      Delete
  41. super fotky a úžasný brýle! :))

    ReplyDelete
  42. ten ear cuff <3 :)

    ReplyDelete
  43. Opravdu děkuju. =) Já lezu do třeťáku, tak to bude pošušňáníčko. =//
    Doufám, že se ti opravdu podaří vejít do prváku pravou nohou a vše hravě zvládneš. =)

    ReplyDelete
  44. ta náušnice je skvělá :))

    ReplyDelete
  45. Tiež som mala strojček (rovnatka) a bola to dosť otrava... Som rada, že to už mám za sebou :)

    ReplyDelete
  46. Anonyma neposlouchej a usmívej se na nás! :) Jsi zase krásná a ta sukně je boží :)

    ReplyDelete
  47. Zas ty tvoje brýlky! Sluší ti to úplně moc, ještě ty rovnátka k tomu. Seš mladá a rozumná, že sis je nechala dát, když můžeš :) Já to propásla, takže budu někdy v budoucnosti jako dospělá chodit s rovnátkama, protože si zuby rozhodně chci někdy spravit :)

    ReplyDelete
  48. Co říct.-Tenhle outfit ty strašně moc sedí!:)
    Krása.

    ReplyDelete
  49. viem o čom hovoríš, keď som mala gumičky chcela som urobiť presne to isté :D mňa čakajú so strojčekom ešte 4 mesiace, dúfam že to rýchlo ubehne!

    ReplyDelete
  50. Ach, jaký excentrický ústní šperk :-)

    Paris-London Giveaway

    ReplyDelete
  51. skvělý outfit i fotky!Toto je jeden z nejlepších tvých outfitu,hned se stal mým oblíbeným!!:-)

    ReplyDelete
  52. Remington zehlicky su naj :)ak by si nahodou chcela poradit
    Teda podla mna..:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.