Wednesday, August 8, 2012

Just sitting there.

Zítra se opět chytám do Hradce za Aničkou. Konečně se uvidíme dýl než na hodinku. Sice si s sebou beru jenom pár stovek, ale snad si koupím alespoň nějakou maličkost a doufám, že spolu budeme mít fotku. Taky už asi tři týdny čekám na balíček z oasap, teda myslím, že už nepřijde. Za chvíli už to bude čtvrtý týden co jsem ho objednávala, zrovna jsem se na něj vážně těšila. Taky plánuju rozšířit své ombré až bude příští týden čas a potom ho nabarvit na nějakou barvu, přes školní rok to udělat nemůžu, tak si to užiju aspoň teď. Nic zajímavého mě vlastně nečeká, už jenom svátek a rovnátka. Taky jsem, tak šikovná, že jsem těsně před odchodem zapla iso znovu na to nejvyšší a zapomněla ho vypnout, takže fotky se šumem podruhé.











shorts-terranova, top-h&m, shoes-deichmann

dneska si fakt můžu gratulovat, ten šum vypadá extra příšerně

38 comments:

  1. To tričko je boží a strašně MOC ti to sluší!! a v Hradci si to užij! :-)

    ReplyDelete
  2. to tričko je skvělé a ty jsi nádherná. :)

    ReplyDelete
  3. Náhodou, i se šumem se mi to líbí :)
    Proč si nemůžeš udělat ombré ve školním roce? :)

    ReplyDelete
  4. ty seš kočička, já tu tvojí postavu prostě žeru!
    a ty boty! asi si pro ně do D. skočím :D

    ReplyDelete
  5. v pohode sú fotky :)
    a najkrajšia si, Petul :)

    ReplyDelete
  6. Tý jo ;) máš fakt dobrou postavu ;) to triko ti moc sluší ;) a na všech fotkách jsi prostě krásná ;)

    ReplyDelete
  7. Aj so šumom si stále krásna,tento outfit sa veľmi podaril :) Žltá s červenou sa mi začína páčiť
    Dúfam,že sa s Aničkou odfotíte!

    ReplyDelete
  8. vážně ti to moc sluší!!:)

    ReplyDelete
  9. Jo, jo, s tím šumem a ták to mám stejně :D
    A na těchhle fotkách ti to fakt sluší :)

    ReplyDelete
  10. skvělý letní outfit!!:)

    ReplyDelete
  11. Škoda toho šumu, ale zase nevím, mě se to na některých líbí, zvláště, když to je v podvečer, tak to vypadá na fotkách dobře :) A pojedeš teda k té babičce, co bydlí blízko KM? Myslela jse, že se uvidíme :)

    ReplyDelete
  12. Šum je vpoho, sluší ti to. A toho balíčku z oasapu je mi líto, doufám, že mě šechno přijde jak má. Napsali ti mail, že už ti ho poslali?

    ReplyDelete
  13. božskýý .. šum nevadí :D

    ReplyDelete
  14. Na těchto fotkách ti to opravdu děsně moc sluší!

    ReplyDelete
  15. Já žádný šum nevidím ;) Hezké, fotky, sluší ti to!

    ReplyDelete
  16. Jsi taak krásná! Sluší ti to:* A už se na tebe děsně těším!<33

    ReplyDelete
  17. Máš úžasný nohy.:) A krásný fotky i se šumem.

    ReplyDelete
  18. moc pěkné :-)

    ReplyDelete
  19. Pěkný fotky, sluší ti to. :)

    ReplyDelete
  20. Neeeeeee, ja chci ty boty!

    ReplyDelete
  21. jsi nádherná! :) taky přemýšlím o ombre, ale nechci se vzdávat svých blond vlasů :D

    ReplyDelete
  22. Moc moc ti to sluší :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  23. na týchto fotkách si mega krásna :)

    ReplyDelete
  24. To tričko je parádní!!
    Závidím ti, že tak navštěvuješ a cestuješ, protože moje prázdniny jsou letos poskládané jen z domova. Já to vidím tak, že až bude škola, tak se dostanu na výlety. :D

    ReplyDelete
  25. máš skvelú postavu pristane ti to:)

    ReplyDelete
  26. tričko ti velice sluší!:-)Už se těším na tu společnou fotku :)

    ReplyDelete
  27. Mně se ten šum náhodou líbí :)

    ReplyDelete
  28. Máš super postavu :) a pekné kraťasy

    ReplyDelete
  29. 3 týdny je docela dost no :/ Zkus jim napsat. Jinak máš skvělý šortky! Krásně seděj :)

    ReplyDelete
  30. Moc Ti to sluší...jsi strašně krásná :))

    ReplyDelete
  31. Ty jsi tak roztomilá :)

    ReplyDelete
  32. Parádní otfit!! A máš úžasný vlasy, závidim. ;)

    ReplyDelete
  33. náhodou ten šum je parádní) ty botky se mi strašně líbí!)

    ReplyDelete
  34. máš úžasnú postavu ;) :O tričko ti pristane ;))
    a šum nevadí,je to iné,zaujímavé :DD

    ReplyDelete
  35. Moc ti to sluší Petruš :-)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.