Tuesday, August 14, 2012

I can feel your heartbeat.

Už to zase vypadalo, že článek nebude nakonec jsem se šla projít, tak trochu ve sportovním a našla jsem skvělé místo na focení. Poprvé za asi měsíc uvidíme outfitové fotky na slunci. Většinou zalezu někam do stínu, protože na fotkách na slunci mám vždycky místo očí jenom dvě čárky a velký efekt to nemá, teda podlě mě. Taky se mi stala další naháněcí historka. S radostí vám ji zase vylíčím. Když jsem chtěla zalézt an své oblíbené místo u cyklostezky zrovna okolo jeli dva kluci. Samozřejmě se na mě celou dobu dívali a já jsem začala být mírně naštvaná. Potom jsem odešla a oni za mnou, myslela jsem, že mě klepne. Nakonec zalezli do keře a mysleli si, že je nevidím. Nakonec jsem potkala Lucku, takže mě tak tak zachránila. Plus jsem se dozvěděla i něco nového.













shorts-jeans club, top-secondhand, neon bra-takko, shoes-vans

44 comments:

  1. ten top je geniálny :) a ty máš na tie historky z fotenia vážne šťastie :D

    ReplyDelete
  2. ten top je skvělej!

    ReplyDelete
  3. top má skvělý ty záda, vypadá fakt dobře :)

    ReplyDelete
  4. Ten top je nejlepší ! A asi se zajdu mrknout do takka :)

    ReplyDelete
  5. Super úlovek ten top

    ReplyDelete
  6. ten top je úžasný a obdivuju tuhle tvoji statečnost :D

    ReplyDelete
  7. Krásné fotky a moc pěkný outfit, hlavně to tílko :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Tyjo, to je nádherný outfit!<3 Strašně moc ti to sluší:)

    ReplyDelete
  9. přesně tak, top je prostě TOP! :)

    ReplyDelete
  10. ty máš nejaké šťastie na tie individuá ... no a mimochodom fotky sú moc krásne ... a ten svetrík je skvelý , moc sa mi páči ... mám rada nakupovanie v seconhandoch pre to že tam nájdeš origináli

    ReplyDelete
  11. Tak ten top je naprosto perfektní! Krásné letní fotečky, moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  12. Ty boty mě nepřestanou bavit!

    ReplyDelete
  13. supr věci, ta podprda!
    jo a s těma klukama, to je zákon schválnosti :D

    ReplyDelete
  14. ta 4. fotka od konce!! ses nadherna ;))

    http://terezastepankova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Krásné fotky, moc ti to sluší :) A tedy, ty historky mě vždy pobaví :D

    ReplyDelete
  16. ten top je perfektní i s tím růžovým pod ním!!!!:)

    ReplyDelete
  17. Fotky na slnko alebo v polotieni sú oveľa krajšie :) Ten top je úžasný! Ty máš tuším každý deň nejakú historku :D

    ReplyDelete
  18. top sa mi brutálne páči!! :) veľmi ti to pristane, si tak prirodzene nádherná!! ;)
    Ak sa náhodou budeš nudiť a budeš mať čas, príď ma podporiť na môj nový blog, vďaka Alex ;)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  19. ten top je super a s tou růžovou "podprsenkou" to je super kombinace))

    ReplyDelete
  20. ten top je perfektní !!

    ReplyDelete
  21. to tílko je uplně nejvíc suprový !! :)

    ReplyDelete
  22. tenhle outfit se mi moc líbí! :) a ty podprsenky mají v Takku? minule jsem je tam neviděla

    ReplyDelete
  23. ten top nemá chybu!!

    ReplyDelete
  24. tak ty mas teda zazitky :D

    ReplyDelete
  25. ten top je úžasný :) máš šťastie na takéto veci inak :DD

    ReplyDelete
  26. táá pletené vestička, alebo top je krásny :)

    ReplyDelete
  27. ten růžový pás je parádní :) říkám si, že máš docela talent na potkávání pronásledovatelů :D

    ReplyDelete
  28. Holka, ty máš víc štěstí než rozumu, chodit do takových míst sama, jak tak sleduju. Ty chlapy bych fakt střílela někdy.
    Ale fotky na slunci se mi moc líbí, jsou takové ozářenější. =)
    A s tím, jak jsi psala, že za psem můžeš jen k babičce, ses trošku trefila. Lucka je taky u babičky, jen mám výhodu, že bydlíme v malém městě a babička je v tom stejném, takže tam můžu kdykoliv mám čas. =)

    ReplyDelete
  29. top vyzera paradne :)

    ReplyDelete
  30. Tak strašně Ti to sluší! :) Dokonalý outfit! A skvělé prostředí na focení!

    ReplyDelete
  31. ten top je super, moc ti to pristane ;-)

    ReplyDelete
  32. Máš moc hezké fotky :). U Mii na blogu jsem četla tvůj komentář o tvých kamarádkách. Jsem na tom vcelku stejně. Sice mám přítele se kterým trávím skoro všechen svůj volný čas, ale nebylo by na škodu taky někdy zajít za někým jiným. Na druhou stranu jsem ráda, že někteří se z mýho života vymazali, když teď novýma očima vidím jaký jsou.

    ReplyDelete
  33. ten top je úžasnej ! s tou podprsenkou to vypadá perfektně :)

    ReplyDelete
  34. Zase krásný fotky :) I na sluníčku ti to sluší ;D

    ReplyDelete
  35. Ten svetr/top je prostě boží!! Je to diy nebo už to tak bylo?

    ReplyDelete
  36. kránej top! :) moc ti to sluší...nádherná:)

    ReplyDelete
  37. great inspiration! love the first pic!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    ReplyDelete
  38. ten top je užasný, rovnako ako boty a fotky. ktoré su tiež uplne dokonalé,

    ReplyDelete
  39. ty záda se mi líbí :)

    ReplyDelete
  40. To ombre máš krásne.
    A to tričko je veľmi pekné:)

    ReplyDelete
  41. ÚŽASNÉ!! Ten bílý top je božský!! Ta zadní část je prostě nejlepší :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.