Saturday, August 18, 2012

Holidays pieces.

Je to strašně těžké psát něco dopředu nekdy mi to připadá jako bych psala do budoucnosti. Schovávala jsem si pár fotek, teda zas takový pár jich není spíš hromada. Všechny jsou focené behěm dvou týdnů. Taky máme konečně fotky z tábora, ty vám ukážu i s náležitým popisem asi příští týden co budeme stanovat, snad se vám budou líbit, já na něj strašně ráda vzpomínám, vlastně každou noc. Chybí mi holky a nejvíc Terka. Kdyby nebylo jí, léto by stálo za nic. Teda skoro za nic.
pořád jsem neuvěřitelně šťatsná, že ho mám 

focená v ten den kdy jsem potkala pána s foťákem



 skvělé lízátka z lidlu, žádné lepší jsem neměla 

 stále vařím, můžete se těšit na trojrecept

 to bych nebyla já kdybych si z Hradce nepřivezla lak na nehty

 táborová, už je v rámečku

jedna z nejkrásnějších částí léta

 Anička <3

 vyrábím náramky přátelství 

 a zase vařím, nikdy mě to nepřestane bavit

 momentálně nejlepší ustřižené šortky

kresba teprv v začátcích 

45 comments:

  1. nice visit my blog perlitalizardo.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. veľmi pekné :))

    ReplyDelete
  3. děláš mi chutě s tím jídlem ! :D
    jinak skvělé fotky :))

    ReplyDelete
  4. skvělý fotky!!:)

    ReplyDelete
  5. krásne fotky,teším sa na táborový článok

    ReplyDelete
  6. znám stýskání po holkách z tábora! taky se i ted pořád zdají sny)
    závidím foťák!! :D ten můj je taková modrá kraksnička, chtělo by to něco lepšího .. :P

    ReplyDelete
  7. Máš nejkrásnější úsměv, takový hrozně happy:))

    ReplyDelete
  8. Ta drugá fotka je skvělá :)

    ReplyDelete
  9. Super fotky :)

    ReplyDelete
  10. Krásné fotky :)

    ReplyDelete
  11. Super fotky..a ta kresba, není to Pavlína? :)

    ReplyDelete
  12. A ja som šťastná že ti spravil radosť ...
    tá druhá fotka je prekrásna musim si ju dať na tumblr ... opäť ...
    No a veľmi sa mi páči aj tá s bavlnkami ...

    ReplyDelete
  13. Je to zvláštne,ale najviac sa mi páči jedlo :D yummy

    ReplyDelete
  14. fakt super šortky:)) a vař vař, a taky něco uvař pro mě!:D

    ReplyDelete
  15. pekné fotky, milujem random posty :)

    ReplyDelete
  16. Pavlina ke kreslení ? teda, překvapuješ
    Štastný muž bude ten který si tě vezme : )

    ReplyDelete
  17. Ty šortky se mi opravdu líbí a tortilu jsem nedávno měli, taky s tím kuřecím masem. Je to mňamka!

    ReplyDelete
  18. mám strašně ráda Tvoje randomy. Jsou takové... obyčejně neobyčejné :))

    ReplyDelete
  19. úplně souhlasím s Eliškou!!:)

    ReplyDelete
  20. taky miluji vaření,
    PS nádherný outfit, miluji vázanky!

    ReplyDelete
  21. ízatka z Lidlu jsou nejlepší!:D
    mňam, děláš mi chutě<3 jinak krásné fotky :-)

    ReplyDelete
  22. Krásné fotky!:) Ten lak má skvělou barvu a lízátko musím vyzkoušet!:)

    ReplyDelete
  23. super fotky! na táborový článek se těším, taky jsem byla na koňském táboře (ale to mi mohlo být tak.. 13? :D)

    ReplyDelete
  24. skvělé fotky,kresba je pěkná!!!

    ReplyDelete
  25. krásné fotky, to jídlo bych si hned dala :P Moc ti to všude sluší, hlavně na tý 2. fotce. Kresba je povedená :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete
  26. Anonymous11:49

    když mi bylo tak 13 (před sedmi lety:), jezdila jsem s tátou kepovat kousek od Buchlovic a na tomhle ranči se asi 3x prijet po lese na koni. úplně si mi to připomněla:) děkuju.

    L.

    ReplyDelete
  27. krásné fotky! :) ta kresba se ti fakt povedla, taky ráda vařím :)

    ReplyDelete
  28. nádherné fotky :) mňam, teším sa na recepty :)

    ReplyDelete
  29. Tá druhá fotka je božská ! :) a áno, stále sa neviem vynadívať tvojho krásneho Canonu :DDD

    ReplyDelete
  30. Pokud tě vaření nikdy nepřestane bavit, tak si tě chci najmout jako osobního kuchaře :D

    ReplyDelete
  31. suprový fotky, jako vzdycky teda:D

    ReplyDelete
  32. ♥♥ a ta druhá fotka je skvělé !!! :)

    ReplyDelete
  33. nádhera :) a dostala jsem chuť na kuřecí maso :D !!

    ReplyDelete
  34. Fotky jsou úžasné :) Jinak tá kresba vypadá hodně nadějně..taky kreslím :))

    ReplyDelete
  35. ta jídla vypadají skvěle! hned mám na něco chuť :)

    ReplyDelete
  36. Sakra, vždycky mi uděláš chutě Peťulíno!! :D

    ReplyDelete
  37. supr fotky, taky miluju vaření!
    a uplně nejvíc asi tortilly

    ReplyDelete
  38. lovely photos!

    http://www.whatevereveramen.com/

    ReplyDelete
  39. krásne fotky:)

    pozývam teba aj tvojích čitateľov na giveaway F&F


    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/08/f-giveaway.html

    ReplyDelete
  40. Naprosto nádherná druhá fotka!:)

    ReplyDelete
  41. nádherné fotky! :)

    ReplyDelete
  42. Krásné fotky :) A jen tak mimochodem, máme stejný telefon ;)

    ReplyDelete
  43. Pěkné fotky:)

    http://immonsterunderyourbed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Ty lízátka jsou fakt nejlepší! Ach, jsem poctěna, že výlet za mnou byl jednou z nejkrásnějších částí léta:* už teď mi přijde, že jsme se neviděly tak rok:/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.