Friday, August 31, 2012

Handmade bracelets giveaway!

Když jsem ukončila poslední giveaway hned jsem přemýšlela nad další. Nad něčím co by bylo aspoň trochu jiné. Nakonec jsem se rozhodla, že vyrobím tyhle tři náramky. Tři náramky, tři šťastní.







Podmínky jsou stejné jako vždycky:

-být můj sledovatel přes GFC
-vybrat si barvu náramku
-napsat svůj mail a držet si palce, modlit se ať vyhraje, protože ty šťastné vylosuje random.org

-pokud máte fb, tak můžete sledovat můj blog i na facebooku tady.

115 comments:

  1. Sleduje :)
    Bledo ružový :)
    do.vanova.edinkaa@gmail.com

    ReplyDelete
  2. sledujem :)
    silnoružový :)
    fredyqa369@gmail.com
    a sledujem aj na fb :)

    ReplyDelete
  3. Sleduju už dlouho :)
    Ten tmavě růžový
    camilla.mal21@gmail.com

    ReplyDelete
  4. tak to je hezký, jde vidět, že jsi do toho dala kousek sebe:)
    líbí se mi všechny, ale nejhezčí jsou bledě růžový a zelinkavý. :)
    veru.konecna@seznam.cz

    ReplyDelete
  5. náramky jsou nádherné! :) víc by se mi líbil ten růžový.. :)
    czdoms@gmail.com

    ReplyDelete
  6. sledujem už dlhoo :)
    ten slabo ružový ;-)
    sdubravova@gmail.com


    ReplyDelete
  7. ty náramky jsou super! :)
    moc bych si přála světle růžový! :)
    mikulova.tereza@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Sledujem dlho :) Vybrala by som si slaboružový :)
    didala270@gmail.com

    ReplyDelete
  9. ty jsou krásné! Chtěla bych tmavě růžový :)
    styleinheart@gmail.com

    ReplyDelete
  10. valhrubesova@gmail.com
    zelenýý :) a všechny se ti povedly ;)

    ReplyDelete
  11. joj sú krásne, váhala som ale asi sa mi viac páči zelená s kombináciou zlatej
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete
  12. Páni! světle růžový:)

    ell.slaninova@seznam.cz

    ReplyDelete
  13. povedly se ti! nejvíc se mi líbí ten světle růžový :)
    ada.kyjankova@seznam.cz

    ReplyDelete
  14. Ty jsou vážně krásné a nejvíc se mi líbí asi ten vínový :)
    Nechtěla bys na ně přidat i návod ? :)
    tea.bajic@seznam.cz

    ReplyDelete
  15. Krásný, světle růžový prosím

    claireetagnes@gmail.com

    ReplyDelete
  16. světle žůžový prosím :D.)
    z.kloudova@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Páni, tak ty jsou nádherný, povedly se ti! :) Mně se nejvíc líbí ten zelený :)
    zarovka20@gmail.com

    ReplyDelete
  18. zelené by som si priala ;)
    tuszka117@gmail.com

    ReplyDelete
  19. sleduji už dlouho :)
    barva je mi jedno,všechny jsou krásný :)
    adelina34@seznam.cz

    ReplyDelete
  20. Sleduju (snad) všude kde se dá:*, Všechny tři,děkuji. Jsou všechny překrásný!:/ ale asi tm. růžový:)
    stranska.anna@email.cz

    ReplyDelete
  21. jé, jsi šikovná!:)
    světle růžový
    evzenek007@gmail.com

    ReplyDelete
  22. SUPER!!
    Mně se líbí ten zelený.
    navarikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  23. zelený!! :)
    thebrunetteventure@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Sleduji! :-)
    Zelený ten by se mi hodil.
    bilkova-veronika@seznam.cz

    Jinak jsi šikovná povedli se ti! :)

    ReplyDelete
  25. Jsou užasné, nejradši bych brala všechny! :D
    Zelený. :)
    Svori.Anicka@email.cz

    ReplyDelete
  26. sleduju :)
    světle růžový. Ale všechny jsou krásné :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    ReplyDelete
  27. tmavoružový :P
    kristina.jurakova@gmail.com

    ReplyDelete
  28. hodil by se mi ten zelenkavý:)
    nikolcieslarova99@seznam.cz

    ReplyDelete
  29. zelený :)
    Fendrichova.Anet@seznam.cz

    ReplyDelete
  30. Sleduju dlouho. :)
    Barva jakákoliv, všechny jsou krásné. :)
    karamba.lou@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Sleduju už dlouho :)
    Jééj,všechny mají krásnou barvu ale asi ten tmavorůžový :)
    eliskakonarova@seznam.cz

    ReplyDelete
  32. jájájájá!
    růžovej, vlevo!
    twodotsontheblock@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Nádhera :) Já bych si vybrala asi ten poslední tmavěrůžový :)
    zizkozuz@seznam.cz

    ReplyDelete
  34. zelený nebo vínový, prosím :)

    lucie.krejskova@seznam.cz

    ReplyDelete
  35. moc se ti povedly :) kdybych vyhrála, tak je mi barva úplně jedno :)
    kundrtova.v@seznam.cz

    ReplyDelete
  36. Jsou opravdu moc hezké :)
    Asi bych si vybrala ten tmavě růžový :)
    pety.bastlova@seznam.cz

    ReplyDelete
  37. chtěla bych zelený :) ale všechny jsou skvělé :)
    suzzzannne@centrum.cz

    ReplyDelete
  38. Všechny jsou super, já nevím, třeba ten zelený:))

    Gabriell.la@seznam.cz

    ReplyDelete
  39. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  40. sleduju už hodně dlouho :) noo možná ten světle růžový, ale nevím, všechny jsou krásné :D:/
    aluskasvetluska@seznam.cz

    ReplyDelete
  41. jann-ie@seznam.cz

    světle růžový :))

    ReplyDelete
  42. by-yourself@seznam.cz
    jeden z těch růžových ;)

    ReplyDelete
  43. - sleduju tě už dlouho! :)
    - tmavě růžový, prosím :)
    - messincloset@seznam.cz

    ReplyDelete
  44. denise7@seznam.cz
    moc se mi líbí ten světle růžový:))

    ReplyDelete
  45. tmavě růžovej je výbornej :)
    theblondetime@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Ještě k tvému komentáři: Ty rovnátka ti opravdu nezávidím, doufám, že tě to co nevidět přestane tolik trápit a za chvilku je nebudeš vnímat.

    Jinak: Hanakova311@seznam.cz
    zelená je moje milovaná barva =) povedly se ti =)

    ReplyDelete
  47. Jednen zelenkavý,děkuji.:))Je skvělej a jsi nejvíc šikovná.
    veverkanovakova@seznam.cz

    ReplyDelete
  48. Ten vínový by byl super! :) delliblog@seznam.cz Moc se ti povedly! :)

    ReplyDelete
  49. tmavěrůžový,skvělá práce :)
    adelinelovefashion@seznam.cz

    ReplyDelete
  50. barva mi je jedno, všechny jsou moc hezký!

    natalje@seznam.cz

    ReplyDelete
  51. je krásný...Ten růžový prosím:D
    orangelippen@seznam.cz

    ReplyDelete
  52. fashionparadis@gmail.com
    asi zelený :)))

    ReplyDelete
  53. zelená byla moje letní posedlost :-D a slibovala jsem si, že si na ní musím dát pozor... a všechny tři jsou krásný... takže to nechám na osudu :-)

    michaela.rodova@seznam.cz

    ReplyDelete
  54. Sledujem už dlho :-)
    pusa086@azet.sk
    -tmavoružový

    ReplyDelete
  55. sleduji dlouho :)
    karaskova.peta@seznam.cz
    světle růžový

    ReplyDelete
  56. sarkazdrazilova@seznam.cz

    všechny jsou krásné, ale nejvíc zelený :)

    ReplyDelete
  57. skvělé jsou všechny! :) asi ten světle růžový
    v.kusalikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  58. růžový : )
    annabrtnikova@gmail.com

    ReplyDelete
  59. ten tmavě růžový :) ale jinak všechny vypadají super
    jana.hrbacova@sezna.cz

    ReplyDelete
  60. Sleduji.
    Moc se ti povedly :). Vybrala bych si světle růžový :).
    roryside@gmail.com

    ReplyDelete
  61. Tie sú krásne! Vybrala by som si ten tmavo ružový :)
    Samozrejme sledujem (pod menom zuzana grajciarová)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    Inak na mojom blogu prebieha tiež súťaž o náramky, ktoré som vyrobila, ak chceš tak sa môžeš zapojiť :)

    ReplyDelete
  62. jedna z nejlepších giveaways za poslední dobu. Žádné drahé věci, kýče, zbytečnosti, je to nádherná výhra, nejen, že jsou náramky nádherné, dala jsi si s tím práci a myslela na nás. A také asi druhá giveaway, které se zúčastňuji.
    Nejen, že Tvůj blog miluji, ale také můžu něco vyhrát, krása.
    náramek tmavě růžový a můj email elisaline@seznam.cz, drž mi palce :D <3

    ReplyDelete
  63. všechno splňuju :)
    asi bych chtěla ten světle růžový :)
    valikiki@seznam.cz

    ReplyDelete
  64. sleduji jak přes GFC tak i na facebooku:)
    světle růžový:))
    jansovaedita@seznam.cz

    ReplyDelete
  65. Sleduji. Líbí se mi všechny, ale nejvíc asi ten tmavě růžový.

    monikahruba@seznam.cz

    ReplyDelete
  66. tmavoružový :)

    olga.simkovicova@gmail.com

    ReplyDelete
  67. Sleduji Tě už aspoň rok, na facebooku jsem taky :)
    Jsi strašně šikovná, tahle výhra je opravdu nádherná a když je přímo od Tebe, je ještě lepší.
    Moc by mě potěšil světle nebo tmavě růžový, přesně by se mi hodil do sbírky a doplnil by na ruce ty tři, co mám doma. Budu si držet palečky!

    RomanaSchichova@seznam.cz

    ReplyDelete
  68. líbí se mi ten vínový :)

    beresovakarolina @ seznam . cz

    ReplyDelete
  69. Zuzana :)22:38

    Zuzajda.Kopecka@seznam.cz

    PS:nevím jestli si mě pamatuješ z tábora, byla jsem ve stejným lotu, ta co vůbec neuměla vysedat :D žádná protekce -,- :DD
    Líbí se mi všechny a už se modlím :))

    ReplyDelete
  70. Sledujem aj GFC aj FB. :))
    Tmavo ružový. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  71. brittany000@seznam.cz
    nejvíc se mi libí ten zelený :)

    ReplyDelete
  72. zajímavé náramky ;)
    ... světle růžový
    svehlova41@seznam.cz

    ReplyDelete
  73. ten tmavoružový ;)
    ribboninhair@gmail.com

    ReplyDelete
  74. Zkusím štěstí a nejspíš ten zelený! :)

    ReplyDelete
  75. jé ty jsou úžasné:) ten tmavě růžový!

    tynarose.s@gmail.com

    ReplyDelete
  76. Všechny jsou krásné! Nakonec jsem si vybrala tmavě růžový :)
    andyjah@seznam.cz

    ReplyDelete
  77. Sledujem všade už dlho :)
    Priala by som si ten tmavoružový :) Mail sange578@gmail.com

    ReplyDelete
  78. ach ach ach! chci je všechny :D nebo jakýkoliv!

    martinetoquee@seznam.cz

    ReplyDelete
  79. zelený. :)

    zajickvoa.lucie@gmail.com

    ReplyDelete
  80. všetky su užasne!! takže hociaký.
    terriiina5@gmail.com

    a nechcela by si dať návod ako ich spraviť? :DD

    ReplyDelete
  81. ten tmavě růžový se mi líbí nejvíc, ale vlastně je mi to jedno:)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    ReplyDelete
  82. Páni, to jsi vyráběla ty? Jsou opravdu krásné.

    ReplyDelete
  83. sleduji vše, co se dá:)
    moc se mi líbí ten zelený!
    Soninka.xxx@seznam.cz

    ReplyDelete
  84. Tak ty se ti povedly :)
    Líbí se mi růžový :)
    wr55@centrum.cz

    ReplyDelete
  85. super super!
    ten zelený
    holesova.b@seznam.cz

    ReplyDelete
  86. Barvička je mi uplně jedno jsou všichni krásný ♥ povedli se ♥
    terezzchaloupkova@seznam.cz
    mohlit se budu!

    ReplyDelete
  87. tmavo ružový

    viktoria.kalisova@gmail.com

    ReplyDelete
  88. Anonymous11:16

    sleduju,světle růžový
    karolinatomeckova@email.cz

    ReplyDelete
  89. Ja si strašne prajem vyhrať,to by bolo úžasné,mať na ruke náramok od mojej najobľúbenejšej blogerky :) Všetky sú krásne,najviac sa mi páčia ružové,ale neviem sa rozhodnúť ktorý viac,ale asi bledší.
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  90. Chtěla bych ten zelený:)
    rozanska.d@seznam.cz

    ReplyDelete
  91. Zeleny :)
    Sledujem
    19natt07@gmail.com :)
    drzim si palce :D aj ked nemam sancu ako vidim :)

    ReplyDelete
  92. Rozhodně zelený, znáš mě ;)
    slovakova.anna@email.cz

    ReplyDelete
  93. tmavo rúžový :)
    l.mitanova@gmail.com

    ReplyDelete
  94. tmavo rúžový :)
    l.mitanova@gmail.com

    ReplyDelete
  95. ervulenka@seznam.cz
    tmave ruzovy :-)

    ReplyDelete
  96. tmavo ružový
    g.krajna@gmail.com

    ReplyDelete
  97. Sleduji
    Tmavě růžový
    misa.pavlikova15@gmail.com nebo muzes napsat i tady misa.pavlikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  98. Světle růžový! Ale všechny jsou nádherné, jsi strašně šikovná :)
    terka.borovkova@klikni.cz

    ReplyDelete
  99. zelený :)
    greenballx@seznam.cz

    ReplyDelete
  100. Nejde nesledovat, jsi jako závislost :)
    Všechny jsou krásný, jsi šikovná! :)
    Můj favorit je asi ten tmavě růžový :)
    small-scribbler@seznam.cz

    ReplyDelete
  101. perla-cuello@hotmail.com dark pink

    ReplyDelete
  102. tmavě růřový :)
    Ma-a-r-t@email.cz

    ReplyDelete
  103. tmavě růžový

    vikki-blog@seznam.cz

    ReplyDelete
  104. tmavo ružový :))
    niikola.gs@gmail.com
    fash-passion.blogspot.com

    ReplyDelete
  105. světle růžový prosím)) a sleduju už dlouho))
    modlím modlým! blogspot11597@gmail.com

    ReplyDelete
  106. Sledujem už dlho, dlho :)
    vlckova.simona@gmail.com
    Si šikulka všetky sú krásne,ja by sm si teda vybrala ten tmavo ružový.

    ReplyDelete
  107. Ten vínový by byl hezký, moc se ti povedly, opravdu!! :)
    teiszz.k@seznam.cz

    ReplyDelete
  108. Krásné náramky! Vybrala bych si asi ten tmavě růžový:)
    darca.mar@email.cz

    ReplyDelete
  109. Jsou vážně krásný:) přála bych is ten světle růžový:)

    adla88@seznam.cz

    ReplyDelete
  110. silnoružový:) michelle.h@&entrum.sk

    ReplyDelete
  111. Svetlo ružový :) !
    Matula2811@azet.sk

    ReplyDelete
  112. zelený
    lilly.blackova@gmail.com
    :)

    ReplyDelete
  113. sledujem už skoro od začiatku, ale som skôr taký tichý čitateľ s občasným vyjadrením sa :)
    ak by sa usmialo šťastie, tak poprosím tmavoružový :)
    hells229@gmail.com

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.