Wednesday, August 22, 2012

Favorite summer recipes.

U tohohle článku nebudu mluvit okolo a rovnou půjdu k receptům co jsem vařila tento nebo minulý týden.


Smažený hermelín, zeleninový salát

Skládá se z osmaženého hermelínu, který klasicky obalím a dám do ledničky. Potom osmažím. Mezitím si připravím různé druhy salátů, které smíchám a přidám trochu mrkve. Všechno zaliju olivovým olejem a ume octem ze zdravé výživy. Je to vlastně náhrada soli. Samotný ume ocet je slanokyselá šťáva. Doporučuju vyzkoušet.


Příprava je uplně nenáročná, trvá asi 20 min.


Vepřové kousky na kari, neloupané brambory, rajče

Další letní jídlo. Potřebuju na něj vepřovou kotletu, kterou si naložím do oleje a kari. Dám ho na pár hodin do lednice. Následovně umyju pár menších nových brambor. Pořádně, aby na nic nezbyla hlína. Vařím je klasicky jako všechny brambory a pečené by byly určitě taky skvělé. Potom opeču maso. Jako zdravou přílohu nakrájím rajčata ze zahrady.

Příprava trvá cca 30 min.


Tortila s kuřecím masem, ledový salát, smetanový dip

Nejdřív si připravím maso, které nakrájím na kousky. Naložím do oleje, špetky koření na maso a lžičky medu. Nechám v lednici asi na hodinu. Mezitím připravím ledový salát. Nakrajím ho na kousky přidám olivový olej, sůl a pepř. Nakonec si vezmu zakysanou smetanu ke které připadám kapku olivového oleje, sůl a pepř. Tortilu někdy opeču na suché pánvičce nebo ji jím klasicky studenou.

Příprava trvá cca 30 min.

Co vaříte v létě vy?

29 comments:

  1. Mňam! :P
    Tortila je kupovaná nebo sis dělala doma?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A co jím? Na pár receptů se můžeš kouknout u mě na blogu. :)

      Delete
  2. mňáám, narobila si mi chute :D ja sa v lete stravujem podobne: šaláty, rýchle cestoviny s tuniakom alebo špagety a najradšej mám biele jogurty s vlastnoručne nazbieraným lesným ovocím :)

    ReplyDelete
  3. Mňam, děláš mi chutě :) V létě se stravuju podobně jako ty :)

    ReplyDelete
  4. Tak zítra asi budu dělat tortily ! :D Nějak jsem na ně ted´ zapomněla, ale mám je hodně ráda :)

    ReplyDelete
  5. hůhá, vařím podobná jídla a tímhle mi děláš velké chutě ;))

    ReplyDelete
  6. Aaaah.. také chúťky.. to mi nerob :D

    ReplyDelete
  7. nemám rada články o jedle pred spaním :P ale mňaaaaaaaaaaam :D

    ReplyDelete
  8. Mňam tortily s kuřecím ♥

    ReplyDelete
  9. mě dostal hermelín! zbožnuju sýry ♥

    ReplyDelete
  10. Všetky recepty vyzerajú dobre :)

    ReplyDelete
  11. Mnamka, mnamka, mnamka! Jak vidím to kuřecí maso tak si mě donutila dát si v 22:17 ještě Čínu :D

    ReplyDelete
  12. já si dělám hlavně krabí salàt, ten opravdu miluju :) a tortilly taky někdy ale domácí :)

    ReplyDelete
  13. Mňamka, šikula :)

    ReplyDelete
  14. Sááááfraaa .... je půl druhé ráno a já mám teď takovou chuť tohle všechno sníst!! :D

    ReplyDelete
  15. mňam .. tortilly a takmer všetky vyprážané syry milujem :)

    ReplyDelete
  16. vařím podobné věci..kuřecí, vepřové..jen tak na přírodno, k tomu zeleninu a někdy tortilly.)

    ReplyDelete
  17. Poslední recept je skvělý! To si určitě někdy uvařím :)

    ReplyDelete
  18. och mňamky!) ty vepřové kousky na kari vypadají vážně dobře, možná je zkusím)) já vařím hodně těstoviny a kuřecí maso)

    ReplyDelete
  19. Anonymous13:45

    AAAaaaa.. Ty nejsi jen tak nějaká blogerka,která se umí sice nalíčit a hezky oblíknout a to je vše. Mám pravdu,že ano? Třeba jak jezdíš na koni. Úplně mě to fascinuje! A ještě to,jak se umíš o koně postarat. A vím,že vykydat koni,učesat jej,dát mu jíst a celkově péče o něj není jen tak. Vím o čem je řeč,věř mi. :) Stejně tak v kuchyni. Při pohledu na fotky se mi sbíhají sliny a je jen škoda,že všechna ta jídla z fotky nemůžeme my,všichni tví věrní fanoušci, ochutnat (:D). A promiň sa zbytečná slova,tímto odstavečkem jsem vlastně jen chtěla říct,jak jsi skvělá ve všech ohledech Peťo :)

    Měj se faaajn :* Anonym :D

    ReplyDelete
  20. Vypadá to úžasně, ale musím se přiznat, jediné co umím uvařit jsou špagety :D

    ReplyDelete
  21. Všetky tri recepty vypadajú neuveriteľne chutne :) Kiežby som bola ja taký kuchynský typ :D skôr preferujem nepečené pečenie :DDD

    ReplyDelete
  22. ňam, ty bláho! miluju tortilly prostě
    Co já peču a vařím víš, viď :D
    p.s., jak si mi ted psala, přísahám ti, že když jsem si ty kalhoty kupovala kupovala, tak jsem si na tebe vzpomněla!

    ReplyDelete
  23. Vypadá to moc krásně :) Hned bych si dala :)
    Škoda, že ségra taky neumí takhle vařit :D

    ReplyDelete
  24. Tak tento post je báječný. Také chúťky som dostala na takéto dobroty, že zajtra si niečo poriadne ukuchtím :)

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  25. Vypadá to moc dobře, přímo skvěle, asi zase začnu vařit..:D

    ReplyDelete
  26. Ten hermelín vypadá suprově! :)

    ReplyDelete
  27. 3 nejlepší jídla na světě!!!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.