Sunday, August 26, 2012

Beige and black.

Před pár hodinama byl notebook odsouzen k očistě u opraváře, tak smolím článek ze starého počítače kam jsem namáhavě kopírovala všechny fotky. Během týdne asi žádné nové neuvidíte, možná ani nové posty. Počítač si totiž většinou dělá co chce a je hodně, hodně, hodně pomalý. Dneska jsem ještě stihla vyfotit outfit v kterém bylo uplně skvěle. Džíny, svetr a tenisky budou nejlepší volba na podzim. Po šíleně dlouhé době na vidíte culík. Žádná sláva, jelikož mi kudrnaté vlasy moc stáhnout nejdou, tak vidíte tu šílenou růžovou pinetku. Všechny jsem poztrácela. Vždycky přemýšlím, že musí být svět zamořený pinetkama. Já už jich ztratila hromady.










jeans-tally weijl, sweater-vintage, shoes-vans, cross-gate, nail polish-catrice

46 comments:

  1. To je vážně parádní kombinace :) Já pinetek taky poztrácela tolik, myslím, že to tak má každá holka :D Kdyby se vysbíraly po celý světe, nechtěla bych vidět tu haldu!

    ReplyDelete
  2. Pěkné nehty :) a v outfitu muselo být skvělé pohodlí!
    Hh, já a ztrácení pinetek.. Nerozlučná dvojka. Vždycky si jich nakoupím hromady a pak,když nějakou potřebuju... NENÍ.

    ReplyDelete
  3. ten svetr, lak a křížek jsou nádherný! :) taky vždycky poztrácím všechny vlásenky :/ :D vůbec nevím, kam mizí :D :/

    ReplyDelete
  4. seš kočka prostě, moc ti to sekne ;)

    ReplyDelete
  5. Souhlasím! A já k tomu ztrácím i gumičky, takže si myslím, že by z toho všeho šla postavit celá nová země:D

    ReplyDelete
  6. ten svetr je skvělej! celej outfit je božskej :)

    ReplyDelete
  7. tenhle outfit je fakt krásný :)

    ReplyDelete
  8. ako vždy užasný outfit! :))

    ReplyDelete
  9. strašně ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  10. Takovýhle outfit mi k tobě hrozně jde, a taky ti moc sluší!;)

    ReplyDelete
  11. Pinetkama a taky ponožkama!!

    ReplyDelete
  12. Ten copík ti hrozne sluší :). Inak krásny outfit! :)

    ReplyDelete
  13. Moj notebook bol odsudeny na opravara a zial prisiel v stave nemoznom opravit ho. :-(
    Snad to nieje aj tvoj pripad :D
    a outfit pekny, klasikaa :)))

    ReplyDelete
  14. miluju ten svetr a ty Vansky!

    http://cruel-and-beautiful-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Takyvolím stejné kombinace na podzim. :D :)

    ReplyDelete
  16. Hrozně se mi líbí tvůj svetr a náhrdelník! :)

    ReplyDelete
  17. jé, měla jsem dneska uplně to samý..akorát jinou barvu svetru..nejlepší outfit na podzim, pravda:)

    ReplyDelete
  18. Úžasný outfit! A krásně nevídaná barva laku! :)

    ReplyDelete
  19. S těmi pinetkami máš pravdu, taky jsem jich ztratila spousty a spousty :D Jinak ti to moc sluší a ten lak je krásný! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. strašně mi připomínáš Rory z Gilmorových děvčat, hlavně na té 3. fotce:) ale rozhodně to nemyslím ve zlém, obě jste krásné a ten seriál miluju:)

    ReplyDelete
  21. Podle mě ti sluší víc culík než rozpuštěné vlasy:)

    ReplyDelete
  22. ten kříž jsem si měla koupit! svetr je super :)

    ReplyDelete
  23. Tie boty sú vážne super ... moja segra ich má v červenom

    ReplyDelete
  24. ten outfit ti sedne a s pinetkama jsem na tom stejně + ještě gumičky :D
    Ady.

    ReplyDelete
  25. outfit vyzerá super pohodlne :)

    ReplyDelete
  26. Anonymous08:53

    Takové obyčajné

    ReplyDelete
  27. Boží lak!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. notebook jsem taky nedávno měla na opravě tak jsem musela články smolit na bratrově iPadu což byla totální hrůza-protože s tím neumím...
    Ale outfit se ti opět moc povedl!:-)

    ReplyDelete
  29. tiež stále strácam pinetky a čierne gumičky tiež :D
    inak strašne moc ti to pristane ;-)

    ReplyDelete
  30. Aaah.. pinetky tie tiež vždy stratím :D Minule som u babky musela hľadať náhradu a našťastie som našla celkom použiteľnú :D

    ReplyDelete
  31. skvelý outfit na jeseň ako stvorený :)

    ReplyDelete
  32. skvelý:) jednoduchý, také sú naj:)

    ReplyDelete
  33. taky furt ztrácím pinetky :D tak radši nechávám lítat vlasy jak si chtěj.. supr nehty!!

    ReplyDelete
  34. Moc ti to sluší, líbí se mi ten tvůj styl, budu to říkat stále =)

    ReplyDelete
  35. Taky jsem jich ztratila asi milion a ještě víc gumiček. Jinak ti takhle jednoduchá kombinace hrozně sedí.

    ReplyDelete
  36. sveter je úžasný a máš super nechty,mne sa strašne lámu :/

    ReplyDelete
  37. S těma pinetkama je to pravda, já jich taky ztratila milion :D A samozřejmě ti to moc sluší ;)

    ReplyDelete
  38. Jednoduchý a super! Vansky chválim! ;)

    ReplyDelete
  39. Tenhle outfit musel být nejpohodlnější.S Vanskama je to dost pěkná kombinace :)

    ReplyDelete
  40. v jednoduchosti je krása :)

    ReplyDelete
  41. pěkný outfit, máš krásný svetr, to znám, koupím si balíček a za 4 dny zjistím, že je tam jedna jediná pinetka ,DD)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  42. Love the look.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. To je ale skara dobře, že jsi sem nakopírovala ty fotky! :) Moc ti to na všech sluší! ...a pěkný nehtíky máš. ;)

    ReplyDelete
  44. skvělý lak!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.