Monday, August 20, 2012

Beautiful life.

Byl to nejlepší týden z celých prázdin spolu s Chorvatskem. Nejsem uplně ten typ co chodí pořád namalovaná a perfektně oblečená. Miluju takovéhle tábory kde se pracuje, jí jenom lžičkou, jezdí na koních a všude okolo jsou zvířata. Pro mě je to prostě nejlepší. Chatka ve tvaru kosočtverce, sdílela jsem ji s Terezkou. Ráno se vstávalo na službu tak okolo šesté, Služba začínala pro každé družstvo o půl sedmé, jen v jiný den. Kydalo se, krmilo, čistilo. Po tomhle všem byla snídaně a po snídani se jezdilo na vyjíždky a na jízdárnu. Následoval oběd a odpolední klid, většinou v bazénu. Kdo neskončil v bazénu oblečený jakoby na tomhle táboře nebyl. Taky jsem měla tu čest, vážně skvělý když se na vás nalepí všechno včetně toho co máte pod tím. Odpoledne další vyjížďky a jízdárna. Po tom byla večeře a po ní se hrála nějaká hra nebo se prostě leželo v chatkách. Noční klid začínal v devět, ale my jsme ho s Terkou náležitě a s radostí porušovaly. Nejlepší byla jedna vyjížďka, která byla pomalu večerní. Jelo se lesem jako vždycky, sem tam jsme klusaly. Taky se jelo bez sedel, přivezla jsem si domů suvenýr v podobě odřeného zadku a týden jsem nemohla nosit nic riflového. Prostě tak jak to má být. Nejhorší bylo rozloučit se s holkama co jsem poznala, všechny byly prostě takové jako já. Vydržela bych tam celé léto. Ještě te´d si vždycky vzpomenu jak krásné to tam bylo, kolik jsem toho zažily když se ráno honili v ohradě malé prasátka, ten nejskvělejší pohled.
















na prvních fotkách mám to žluté triko, na ostaních většinou hnědošedé legíny a Terka byla nejlepší na poníkovi!

(fotky fotila jedna vedoucí, vybrala jsem jenom některé)

27 comments:

  1. fotky jsou senza, moc ti to tak sekne :)

    ReplyDelete
  2. bože, já bych chtěla někdy v životě na koni aspoň klusat! já byla na trochu modernějším táboře, večerku jsme měli až 23:30, ale stejně jako ty si užívám nošení tepláků triček a mikin, nesnáším takové ty holky co celý tábor jsou v ryflích..
    Ady.

    ReplyDelete
  3. nádherný fotky, určitě sis to tam užila!! :)

    ReplyDelete
  4. posledná fotka je skvelá hlavne na frizakovi(ak sa nemýlim). Ja chodím na jeden konský tábor každý rok a to je potom vestou späť v aute všade slama a taká tá typická "vôňa" :D Milujem to tam a vedela by som tam byť navždy ♥
    P.S. Pár fotiek z toho tábora kde som bola ja sú v tomto poste : http://lucyslifegallery.blogspot.sk/2012/07/horselove.html

    :))

    ReplyDelete
  5. Vypadáš, že si to moc užíváš ;)
    Taky jezdím na koni..jak ses k tomu dostala? :)

    ReplyDelete
  6. já se koní bojim, od tý doby co mě jeden shodil na poli když si sotupnul na zadní. ale zbožnuju tyhle týdny mimo veškerou realitu:)

    ReplyDelete
  7. Skvělý fotky :)

    ReplyDelete
  8. To jsou nádherné fotky :) Já bych takhle někam jela hned :) Moc ti to závidím :)

    ReplyDelete
  9. Krásné fotky :). Když jsem byla malá, tak jsem se hrozně koní bála, protože mi vždy připadalo, že mají velké hlavy :D

    ReplyDelete
  10. krásne fotky, ako mladšia som tiež chodila na tábory kde sme strávili kopec času v prírode a zo zvieratami, je milé na to spomínať :)

    ReplyDelete
  11. nádherné fotky :))

    ReplyDelete
  12. To by som teda nechcela skončiť oblečená v bazéne,ešte som to nezažila a ani nechcem :D Skvelé fotky

    ReplyDelete
  13. tábory mám taky ráda, je tam vždycky taková pohoda :)

    ReplyDelete
  14. Jů! Vy jste tam měli Frísáky? :O Já byla na jezdeckých táborech několikrát.. nejlepší byl ve Vrchovanech.. :) Jinak to kydání a krmení jsem měla 7 let v kuse.. teď jsem s tím sekla a už se mi po těch čtyřech kopytech a věčne hladových výrazech stýská...

    ReplyDelete
  15. love ur dog :) so sweet
    great pcs

    ReplyDelete
  16. wow to muselo byť úžasné leto ... závisť :)

    ReplyDelete
  17. skvelé fotky :) najviac sa mi páčia tie na koňoch.
    museli ste to tam mať super :)

    ReplyDelete
  18. to je bezva! nádnerné fotky:)

    ReplyDelete
  19. Super fotky musí tam být sranda:)

    ReplyDelete
  20. To zní hrozně báječně!

    ReplyDelete
  21. Jééžiš, co vás to učí za sed? To je hrůza:D Ale fotky jsou krássné, evidentně sis to užívala:)

    ReplyDelete
  22. bože, závidím ti ježdění na koni, já na něm jela jenom jednou! :// :)
    ten pejsek na 6. fotce je nejkrásnější! :3 )))) vypadá to, že sis to fakt užila ;)

    ReplyDelete
  23. krásné fotky :)

    ReplyDelete
  24. nektere holky z fotek znam :D !

    ReplyDelete
  25. Anonymous16:25


    Jsi úžasná prostě! A mě tento článek strašně baví. Má v sobě tak neskutečné kouzlo! A jen mě utužuje v tom,že mám ten pocit, že kdyby jsme se znaly osobně,moc bychom si rozuměly! :) Už proto,jak píšeš že nejsi ten typ,vždycky dokonale nalíčená a oblečená.. Jo! Říkám si to samé. Mám ráda módu,ráda sem hezky oblečená a ten pocit,když víš,že nevypadáš zrovna zle není špatný :) Ale nadruhou stranu.. Jsem taky jen holka z malinkaté vesničky! Mám ráda tepláky,croscy a vytahaná trika! JO! Máme toho tak strašně společného.. :/ A je jen škoda,že jsem tvůj blog neznala dříve,minulý rok o prázdninách jsem totiž byla v Brodu skoro každý den :) Mohly jsme se sejít,popovídat si,zasmát se.. Teď už nemám tu možnost. Tak mi nezbývá jen Tě dále obdivovat na Tvém blogu jako Tvůj věrný anonym :)))!

    P.S.: Strašně ráda píšu tyto texty a dělám radost lidem! A Tobě obzvlášť Peťo :) Vím totiž,že si to za tu důvěru,kterou do blogu dáváš nesmírně zasloužíš!!!

    Máme tě všichni rádi. Anonyyyym :)!

    ReplyDelete
  26. tyhle léta u koní jsem milovala :) škoda, že teď už na to nemám čas. koně byly můj velký "koníček" :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.