Saturday, July 14, 2012

Summer wishlist.

Celý den vydatně prší, tak mi nezbývá nic jiného než poskládat wishlist. Zítra vyjíždíme na dovolenou a potom do Plzně a tam bych si chtěla, alespoň pár věcí z wishlistu splnit. Navíc hlásí škaredé počasí, takže mám plnou tašku teplých věcí. Čeká nás divadlo a plno různých akcí, tak se docela těším. Vrátím se za týden a dva dny, tak jsem vám přednastavila pár článků, ale hádám, že vám nějaký postnu i z Plzně. Třeba fotky ze srazu, ne který se děsně těším.

wishlist


Vansky- nejhlavnější věc, dlouho jsem přemýšlela a vybírala barvy nakonec se výběr zúžil na neonově růžové, žluté a klasicky černé. Tenisky nosím často, takže se u mě budou mít dobře.

Basic tops- obyčejné trička je další hlavní a nutná věc. Chtěla bych tyhle tři základní barvy, trošku volnější střih, který je pohodlný na celý rok a hodí se ke všemu. Tuhle vlastnost většina mých triček postrádá.

Mascara- řasenka by se mi taky hodila, bude mi celkem jedno jaká bude, ale chtěla bych do ní investovat trošku víc. Stávající mi vyhovuje, ale dochází a objednávat si ji znova nechci.

Essence nail polish- vždycky když jdu kolem Rossmanna kdekoliv, tak mám nutkání tam zajít a nějaký si koupit. Ještě jsem to neudělala, tak snad teď budu mít štěstí.

Dip dye shorts- toužím po nějakých šílených, nejlíp zelené nebo růžové co jsem viděla na stránkách New Yorkeru.

wishlist jsem spojila s věcmi co už jsem během přemýšlení stihla sehnat: 

Nude skirt- sukni jsem si objednala z oasap je to přesně tahle co je na obrázku, možná trošku světlejší. Už se těším až přijde, jsem zvědavá.

Ear cuff- další věc, kterou jsem si na oasap objednala, taky by to měl být tenhle na chlup stejný. Ve zlaté barvě, nemohla jsem se vůbec rozhodnout.

Skull top- tričko s lebkou na zádech jsem si udělala včera. za padesát korun jsem koupila fialové triko a vystříhala lebku na záda. Těším se až si ho vezmu na sebe

A co vy co si přejete nebo co si chcete koupit přes léto? 

24 comments:

  1. Dneska jsem si dělala to tričko z lebkou, ty kraťasy mám na plánu a vansky bych brala jako blázen.

    ReplyDelete
  2. Vansky sa mi niekedy vôbec nepáčili,ale zistila som že nie sú až také hrozné,v žltej sú skvelé.Ear cuff by som tiež veľmi chcela,škoda že sa nikde nedá zohnať.Teším sa na outfit s tričkom s lebkou,tiež by som si také vyrobila,ale nie je z čoho.Držím palce,aby si zohnala to čo chceš :)

    ReplyDelete
  3. Vansky,Dip dye shorts a Skull top bych taky hned brala:)

    ReplyDelete
  4. Ty Vansky a sukni bych brala taky:D:)

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Vansky chci taky, ted si liskám za to, že jsem si nekoupila aspon ty podobný v Deichmannu. Ale bylo mi blbý přijet domů se třemi páry bot :D A tričko s lebkou bych chtěla taky, ale už je to strašně profláklý, vymyslím si jiný motiv!

    ReplyDelete
  6. Mám dost podobná přání , vlastně skoro stejná až na ten ear cuff ! A nejvíc chci converse nebo vans , po těch prahnu úplně nejvíc !

    ReplyDelete
  7. basic topy, dip dye shorts a skull top se mi strašně líbí :)

    ReplyDelete
  8. já stále sháním levnou džínovou košili

    ReplyDelete
  9. Pekné veci,
    Chcela som sa opýtať ,že ako robíš ty Wishlisty?

    ReplyDelete
  10. Keby som nemala také obrie nohy a convers a vans by na nich nevyzerali ako nákladné lode.. tak by som si ich aj kúpila :)

    ReplyDelete
  11. aa skull top chcem tiež :Ddip dye shorts mám tiež na zozname,zatiaľ som videla v ZARE takú sukňu,ale moc sa mi nepáčila tak zháňam ďalej :D a plus ešte zháňam nejaku košeľu a čierne džíny... :D

    ReplyDelete
  12. tak at se ti ty přání splní a užij si to ;)

    ReplyDelete
  13. Pěkný blog, přidávám se do čtenářů :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nad vanskama taky přemýšlím!!:)

    ReplyDelete
  15. tie ružové vansky su užasne! :) a tiež ten skull to.

    ReplyDelete
  16. ear cuff potřebuju ale nutně! :D :)

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. nad vanskami rozmyslam uz dlhsie aj ja :-)

    ReplyDelete
  18. pěkné věci.Držím palce ať je všechny seženeš :-)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. na šerný Vansky mám taky spadeno, takže těm dávám palec nahoru :)

    ReplyDelete
  20. ear cuff mám :) z HM a ten skull top sa mi horzne páči :)

    ReplyDelete
  21. vansky taky potřebuju;) supr wishlist!

    ReplyDelete
  22. v Rosmannu mají právě akci koupíš si jednu zrovna tu co máš na wishlistu a dostaneš druhou zdarma dle výběru ale od týž značky :D je to skvělé k giveaway bohužel já takovou řasenku už nechci, myslím tu žlutou a ani jinou z té kolekce nelíbí se mi ta parfemace, navíc jsem přišla k přirozenějším řasům :) menší kartáček, a spíše si zvýrazním rty červenou rtěnkou (jsem skoro blondýna a ta kombinace je suprová!)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.