Monday, July 9, 2012

What's new.

Dopoledne jsme musela zase na ortodoncii kvůli rovnátkům. Na otisky. Nebylo to až tak hrozné jak někteří říkají, proště lepkavá sutedá hmota. která se vám přilepí na zuby a teče do krku. Mě docela voněla a byla trochu růžová (:D). Každopádně za měsíc a něco mi je nasadí, teda na konci srpna. Zatím asi jenom horní, ale to je hlavní. Zbytek se dorovná později. Potom jsme se stavily v gatu a deichmannu. Měla jsem zálusk na pár věcí. Jela jsem hlavně na loafers. Měly být černé, ale nakonec byly jenom červené. Objevila jsem v gatu nejlepší satchel kabelku za pár korun a ta mi dělá největší radost. Děsně se těším až ji vyvětrám!
 satchel kabelka-gate

 loafers-deichmann

 ombré triko-gate

 hedvábný šátek-diy

 biosilk-výhra u Leonky

 elastické kraťasy-gate

 plátěná taška- diy

 náušnice s pryžovýma kuličkama-diy

 falešný roztahovák do druhého ucha-obchůdek v Chorvatsku

henna tetování-Chorvatsko

ps.pro zvědavé dám na fb během zítřa fotku jak jsem se opálila, zasmějete se!

49 comments:

  1. Henna je skvělá!!;)

    ReplyDelete
  2. Doufám, že jsi mi v Gate nechala nějakou tu tašku!! Zítra jedu do Zlína nakupovat a něco takovýho chci taky ♥

    ReplyDelete
  3. krásný věci, nejvíc se mi líbí taška, boty a triko je úžasný :)

    ReplyDelete
  4. topánky sú najlepšie :)

    ReplyDelete
  5. Taška super
    Botky závidím určitě máš malou nožku, že ?

    ReplyDelete
  6. super botky!take jsem po nich pokukovala :)

    ReplyDelete
  7. ty červený botky jsou skvělý! :)

    ReplyDelete
  8. tie loafers sú krásne :)

    ReplyDelete
  9. jé, já taky byla v chorvatsku! :)) snad si s to užila - viděla jsem fotky z minulýho postu ;)
    hena tetovíní je nejlepší ! :DD) a to ombre tričko jsem v gatu neviděla - jak je to sakra možný?!! :D

    ReplyDelete
  10. mne tá tekutina do krku ani netiekla :D a nasadia ti ich za mesiac? :O mne deň po tom, čo mi zobrali otlačky. :)) a tie loafers a ombre tričko je super! :)

    ReplyDelete
  11. heej kolik staly loafersky? jsou skvele:-) taky bych jedny chtela,akorat asi v te cerne no:(
    odepis mi prosim na muj blog,diky!

    ReplyDelete
  12. To ombre triko som pozerala aj ja u nás ale bolo dosť drahe počkám si na zľavy ...

    ReplyDelete
  13. Kráassne tattoo

    ReplyDelete
  14. no pro mě byly otisky vždycky strašný! a ta hmota kterou sem měla v puse já nebyla ani tročku růžovoučká, ale nechutně žlutozelená!:D fuljtajbl :D
    ta kabelka je skvělá!)

    ReplyDelete
  15. Krásne veci :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  16. tak ty loafers nemají chybu!:)

    ReplyDelete
  17. To ombré triko z Gate je největší miláček!

    ReplyDelete
  18. Botky jsou nejky:) Až dorazim zpět do PRG tak po nich kouknu, a ombre tricko po něm sem koukala, a nakonec sem si ho nevzala :)

    ReplyDelete
  19. Tú kabelku mám aj ja. už dávno z gatu, len je rúžová :)

    ReplyDelete
  20. to triko je skvělý !! a rovnátka už mám díkybohu zasebou ... teda byl to celkem děs ale ted mám zuby fakt rovný a hezký:D

    ReplyDelete
  21. Po tú kabelku si asi pôjdem aj ja! :)
    Inak super veci, to tetovanie vyzerá dosť dobre :)

    strayalley.blogspot.sk
    GIVEAWAY

    ReplyDelete
  22. Na to opálení jsem teda zvědavá. :D
    Moc se mi líbí ten šátek a ombré tričko. A i kabelka samozřejmě! :D

    ReplyDelete
  23. To ombré triko je skvělý a na opálenou fotku se vážně těšim!:D

    ReplyDelete
  24. nádherný fotky!!! :)

    ReplyDelete
  25. co znamená ten znak hennou? :)
    loafert i kabelka skvělá a ta batikovana taška se ti povedla!!!
    Ady.

    ReplyDelete
  26. ja se uplne stydim.. dlouho jsem ted nebyla na tvym blogu protoze jsem nemela cas ani na ten vlastni a jen koukam, tolik krasnych clanku :) mimochodem to triko z gatu je super, jako fr. vlajka :) A ty jsi uzasna slecna..miluju to jak pises.

    ReplyDelete
  27. Kabelku jsem dnes v Gatu viděla, ale já už malé kabelky nějak nekupuji. Pak stejně dávám přednost těm, které mám větší a často tahám všude zrcadlovku. Jinak bych ji brala za tu cenu hned! :)

    ReplyDelete
  28. to ombré triko je perfektní!:)

    ReplyDelete
  29. tuhle aktovku jsem v Gate včera taky viděla, za tu skvělou cenu bych jí brala hned, jenom že je na mě moc malá :D :) krásné věci sis koupila, těším se na outfity :)

    ReplyDelete
  30. óoo na tu tasku som cakala ked bude v zlave juch ! ( este tam mam taky krasny batoh vytipovany :-D )

    ReplyDelete
  31. Nejlepší je to tričko :) Gate se nezdá, ale dělá pěkné věci za hezkou cenu :D

    ReplyDelete
  32. diy šatka, taška a náušnice to fakt ??? :O šatka je nádherná a zaujímalo by ma z čoho ako si vyrobila tie náušnice??

    ReplyDelete
    Replies
    1. měly jsme tam možnost si něco vyrobit a náušnice jsme udělaly jenom tím způsobem, že jsme spojily háček a drátek a navlekly tu pryžovou kuličku :)

      Delete
  33. úžasné úlovky!:)

    ReplyDelete
  34. ombré tričko z Gate je najlepšie ! musím tam behnúť :) pekné farby

    ReplyDelete
  35. Za kolik mají ty loafers u Deichmanna? :) Ta kabelka je skvělá!

    ReplyDelete
  36. loafers sú dokonalé,strašne by som ich chcela,ale v béžovej sa mi páčia viac,tak si ešte počkám :) ombré tričko je skvelé a náušnice tiež,jednoducho všetko :)

    ReplyDelete
  37. kráásne kúsky!!:)

    ReplyDelete
  38. K ELLE: Tohle číslo je v prodeji ještě do příští středy. =)) Takže je možné, že ho ještě někde splašíš, když budeš chtít. A omlouvám se za mé opoždění, jen to čtu dlouho a než se dokopu k recenzi, to mi taky trvá. :D

    ReplyDelete
  39. pkěné věci, moc se mi líbí to tričko:)

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  40. Ono je fakt, že tyto brýle jsem taky nenašla hned .. je to pech, že toho nemají všude víc, ale třeba ještě někde čučí na svět. :D

    ReplyDelete
  41. nádherné věci!A dokonalé tetování:-)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Henna a boty jsou skvělý!!! :)

    ReplyDelete
  43. ty balerínky chci!:D:)

    ReplyDelete
  44. Všechno je naprosto skvělé, já si naposledy koupila dlouhé maxi šaty z h&m a nutně potřebuju další nákup :D
    Jinak, založila jsem si nový blog, takže pokud budeš chtít, budu ráda, když se podíváš http://christinainbrno.blogspot.cz/ ;)

    ReplyDelete
  45. tie kraťasy z Gate mám tiež :D krásne veci si si kúpila, a to tetovanie ! wowo :) tiež by som chcela rovnátka, bohužiaľ (?vďakabohu?) mi ich netreba :)

    ReplyDelete
  46. Strašně krásné je to triko!:)<3

    ReplyDelete
  47. haha, taky jsem se opálila a každému to řkám a nikdo mi to nevěří :D

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.