Friday, July 13, 2012

What I made this week.

Říkala jsem si, že by stálo za to něco sem napsat přece jenom mám teď celý večer volno a klid. Prostě pohoda, uvařím si čaj a dodělám zbytek náramků. Včera večer jsem si lehla a hned jich vzniklo asi pět. Když brácha sedí u počítače dám si sluchátka lehnu si a pletu náramky přátelství, které stejně užiju jen já sama. Zrovna včera když jsem si zapnula rádio hráli písničku, která mi připoměla naše párty. Když jsme se ještě všechny nerozpojily a byly jsme takřka nerozlučné. Najednou mi bylo děsně smutno a chybí mi ty okamžiky. Určitě zase přijde nějaká party u Lucky, kdy Lucka usne o půlnoci a my se děsně nasmějem. Ty bývají nejlepší.














34 comments:

  1. jsi šikovná.. všechno se mi moc líbí. a ten první náramek je uplně skvělý! nechceš mi ho taky vyrobit? :D

    ReplyDelete
  2. Chtěla jsem začít stejnou větou jako Nikol, naštěstí jsem si to přečetla dřív :D, ale opravdu jsi :D:D.
    Já když pletla, tak mi to trvalo tak dlouho, až mě to přestalo bavit, ale bavlnky ještě někde mám.
    Všechno vypadá opravdu dobře.

    ReplyDelete
  3. nádherné věci, nejlepší by bylo na vše udělat návod, ale chápu, že to zvládá každý, kromě mě:D

    ReplyDelete
  4. jsi vážně šikovná, já bych tohle asi nikdy nezvladla :P

    ReplyDelete
  5. 3. a 4. jsou nejlepší! jsi hrozně šikovná:)

    ReplyDelete
  6. Vážne skvelé náramky:) ten prvý je skvelý,teda všetky sú skvelé...si šikovná

    ps:pozrite si môj blog ;)

    ReplyDelete
  7. skvelé náramky :) hlavne ten 3. sa mi páči :)
    tiež niekedy tak spomínam na všetko ako bolo predtým, dokonca ešte pred pol rokom ;/

    ReplyDelete
  8. ty si ale šikovná,tie reťaze na ruky sú úplne perfektné,ja som si už dávno jednu vyrobila,ale na teba nemám ani náhodou,tie tvoje sú fakt dokonalé :) druhý náramok je veľmi zaujímavý,no všetky sa mi páčia,tiež si ich vyrábam sama pre seba :)

    ReplyDelete
  9. Super :)Aj ja to viem ale nebaví ma to :D


    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. jej ty jsi šikovná !!!! mně se hrozně lbí ty naušnice .. z čeho je ten křížek ?? :)

    ReplyDelete
  11. wow that jewellery is so nice! the hand chain and the friendship bracelet are my favourite :)
    http://dressesanddolls.blogspot.co.uk/
    Claira xo

    ReplyDelete
  12. Jsi moooooc šikovná!:)

    ReplyDelete
  13. WOW TAK TO KECAS! :-O ..dost dobry! to bych nikdy nesvedla. fakt jako urcite ne. Ani by se mi s tim popravde nechtelo delat, nemam zadnou trpelivost! :-O :-D ...VAZNE TE MOC CHVALIM, VYROBKY CI VYTVORY JSOU SENZACNI! :-)
    kdyz dovolis chci te pozvat ke mne na giveaway http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/07/thank-you-giveaway.html

    ReplyDelete
  14. WoW!! :D Uděláš nějaký DIY??

    ReplyDelete
  15. Krásné náramky, ale co jiného od tebe očekávat než podařený výrobek :)...musíš mi taky udělat :D

    ReplyDelete
  16. moc pěkné a určitě se brzo najde někdo, kdo náramky společně s tebou užije:)

    ReplyDelete
  17. uau :) len tak ďalej :)

    ReplyDelete
  18. your really talent
    what do you think if we follow each other ♥

    http://fashion-all-i-need-rosapastel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jsi velmi šikovná :) Hodila by ses mi doma :D

    ReplyDelete
  20. Ten první je geniální. :))

    ReplyDelete
  21. Ten s tím hnědým copánkem se líbí mně :))

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  22. jé, to je hezký! jsi moc všikovná :)

    ReplyDelete
  23. wow! jsi fakt šikovná)

    ReplyDelete
  24. Tie náramky sú nádherné :)

    ReplyDelete
  25. První mít jiné barvy a je ještě lepší :) A třetí je taky super!
    Neboj, party přijdou! Já v tvém věku ještě ani nekalila, takže jakooo máš času, zažiješ toho ještě dost :)

    ReplyDelete
  26. Jsi nejšikovnější, nechtěla bys je začít prodávat? :))

    ReplyDelete
  27. nádherný náramky,jseš šikovná :-)

    ReplyDelete
  28. Jsi fakt šikovná, skvělé náramky! :-))

    ReplyDelete
  29. Mě se nejvíc líbí ten první náramek a ty náušnice s tím křížkem :-)

    ReplyDelete
  30. ty jsi ale šikula! krásné kousky:)

    ReplyDelete
  31. Páčia sa mi 3,4,5 *-* Šikulka.

    ReplyDelete
  32. šikulína :) máš skvělý nápady!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.