Wednesday, July 4, 2012

Waterproof camera giveaway!

Protože mi děláte velkou radost a blogování je jeden z mých největších koníčků mám pro vás další giveaway. Dlouho jsem se rozhodovala co vám do ní dám, aby výhru využil uplně každý a byla originální. Před týdnem jsem uviděla v letáku foťák, vodotěsný a jednorázový. Řekla bych, že to určitě mnoho lidí potěší a nikoho nijak neurazí. Snad vás to potěší. Vyhraje jeden nebo jedna šťastná.


Pravidla jsou jednoduchá:

- napiště co máte na mě a mém blogu nejraději a jestli jste pravidelným čtenářem a komentujete nebo tajným čtenářek, který se jen dívá
- nemusíte mě sledovat, nikoho do toho nenutím :)
- držte si palce, ale ještě předtím mi napiště váš email 

121 comments:

  1. Nejradši mám, že přispíváš často a pravidelně, a pak že jseš taková ňuňu :D Taková zajímavě roztomilá, a dobře píšeš, tvoje texty mě fakt zajímaj :) A jinak tě sleduju, ale nekomentuju.

    hanca.holasova@seznam.cz

    ReplyDelete
  2. najviac sa mi páči to, že na svoj vek máš veľmi rozumné a vyspelé názory a to si cením úplne najviac :)

    tuszka117@gmail.com
    držím palec

    ReplyDelete
  3. tvoj blog mám velmi rada a každý članok si prečítam :) články som komentovala na starom nicku na ktorý už nechodím lebo blbol :/ teraz mám ale nový a budem sa snažiť komentovať :)
    sledujem ťa :)
    k.malatinova@gmai.com
    P.S.: strašne sa mi páči to aká si prirodzená :)

    ReplyDelete
  4. hodil by se :D
    Líbí se mi všechny posty s fotkama :), jinak linky ti moc sluší!
    leonka112@seznam.cz

    ReplyDelete
  5. to je skvělá giveaway! mám tvůj blog hrozně ráda protože z něj vyzařuje tvoje osobnost a mezi všemi blogy jsi pořád origináln a svá :)

    luvyouallthetime@gmail.com

    ReplyDelete
  6. pravidelný čitatel som a tvoj blog mám rada kvoli tvojmu štýlu písania ktorý mám rada :))
    lucysdiaries@gmail.com

    ReplyDelete
  7. som pravidelný čitateľ už nejakú dobu, to priznávam, že nekomentujem vždy, keďže sa nechcem opakovať aké sú tie články super, ale prečítam si určite vždy od začiatku až po koniec :) tvoj blog sa stal jedným z mojich najobľúbenejším a síce nerada upozorňujem na vek, v tvojom prípade je to až neuveriteľné ako veľmi si si získala moje sympatie :) vidno, že to čo robíš, robíš rada a dúfam, že ťa ani nenapadne skončiť ;) najradšej mám tvoje vety a fotky. Možno to znie tak divno, ale fakt je veľmi veľa blogov, kde sa zameriavam čisto len na fotky, lebo ma text nudí, ale ty píšeš úplne iným štýlom a jednoducho, dosť bolo chvály..som tvoj fanda! :D
    hells229@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Mám Tě ráda, protože jsi sama sebou a ve stejném duchu vedeš i svůj blog. Navíc tvé krásné fotky mě vždycky dostanou! :)
    klariska.skodulka@seznam.cz

    ReplyDelete
  9. Pravidelná čtenářka. Nekomentuju, spíš taková ta tajná čtenářka.:)
    Si děsně roztomilá a baví mě tvoje fotky. :)
    bastlova.ronie@email.cz

    ReplyDelete
  10. pravidelná čitateľka. páči sa mi tvoj celkom jednoduchý štýl :)
    Sima.Berkesova@gmail.com

    ReplyDelete
  11. pravidelně komentuju :)
    mám na tvém blogu nejradši, že si na nic nehraješ, a nejen skvěle fotíš ale i píšeš skvělé články, navíc jsi nádherná, jiná, máš skvělý styl :)
    ada.kyjankova@seznam.cz

    ReplyDelete
  12. Jsem pravidelná čtenářka a moc mě baví tvoje outfity:) Ten foťák by byl k moři jako dělaný, jé :)
    Misae3@seznam.cz

    ReplyDelete
  13. ahoj:) já nikdy nekomentuju, su tu na tajno:D ale sleduju tě už celkem dlouho a nejradši mám tvoje oufity:)
    a můj trapný mail: erika.paprika@seznam.cz

    ReplyDelete
  14. Som tvojím pravidelným čitateľom a komentátorom :) a na tvojom blogu mám rada naozaj všetko, si krásna slečna ktorá fotí krásne fotky a ešte k tomu je aj rozumná :) to sa nevidí často :D
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Tak toto je perfektná giveaway! :)
    A čo mám na tebe a tvojom blogu najradšej? No obdivujem ťa za to, že aj keď prispievaš často, tvoje články sú veľmi kvalitné :) A samozrejme máš skvelý štýl :)
    ktretinarova@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Skvělý!<3
    Máš jedinečné články:)
    Pravidelný čtenář, který komentuje:)
    dejahalova@seznam.cz

    ReplyDelete
  17. Moc nekomentuju, ale sleduju tě proto, že jsi velice krásná slečna a zajímá mě, jakým směrem se bude vyvíjet tvůj vkus a všechno. Navíc máš krásné fotky s atmosférou. :)

    karamba.lou@gmail.com

    ReplyDelete
  18. tvoje fotky,tvoje dokonalost)))
    pravidelný čtenář jsem už dávno))
    nattsd@seznam.cz

    ReplyDelete
  19. Na blogu se mi líbí tvé fotky :) máš krásné a zajímavé fotky.
    Jsem pravidelným čtenářem. :)
    pety.bastlova@seznam.cz

    ReplyDelete
  20. Moc nekomentujem články ale sledujem ťa a baví úplne všetko :))

    sofia.sztankova@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Som skôr tichý pozorovateľ, ale ked sa mi niečo veľmi zapáči tak komentujem :D Inak skvelá giveaway, nemohla by si napísať, kde si kúpila ten foťák? (lebo určite nevyhrám) :D
    monikazouharova@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Tvůj blog zbožňuju, narazila jsem na něj někdy minulý rok, naprosto se do něj zamilovala, zařadila Tě mezi své oblíbence na okraj blogu, kde mohu sledovat každý Tvůj nový článek, taky jsem s Tebou dělala rozhovor.
    Obdivuji Tvé propracované outfity a spoustu fotek :)

    Vybrala jsi tu nejlepší výhru, co jsi mohla! :)
    RomanaSchichova@seznam.cz

    ReplyDelete
  23. Sledujem ťa už dlho, a popravde ani neviem ako som sa k tebe dostala. :) Milujem tvoj blog, je jeden z mojich najobľúbenejších ako fakt. :P Priznám sa, že nie som zrovna typ, ktorý komentuje každý článok, len tak sem tam, ale sledujem každý deň všetko. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Na tvém blogu se mi nejvíc líbí to, že je originální, není prostě jako přes kopírák jako je většina českých blogů. A jsi strašně sympatická a "obyčejná" holka, se kterou se prostě můžu ztotožnit - to u některých blogerek nejde. Sleduju tě přes bloglovin a komentuju tak nějak občas, podle času. V každým případě, články čtu všechny ;)
    Giveaway si vybrala nejlepší jakou si mohla, ten foťák je prostě super, ale to už jsem tu psala k nějakému předchozímu článku ;)
    kristynah.007@seznam.cz

    ReplyDelete
  25. Jsem pravidelný návštěvník blogu, který jen tiše přihlíží :D Když jsem ještě měla ten svůj tak jsem i komentovala, ale teď už vážně jen málo. Beru tvůj blog jako ranní inspiraci kdy ho projedu a jdu se chystat :D
    eva.doom@yahoo.com

    ReplyDelete
  26. Jsem pravidelný čtenář! ;) líbí se mi tvé fotky, od té doby co máš zrcadlovku jsou čím dál lepší...

    Claireetagnes@gmail.com

    ReplyDelete
  27. jééé tak to by sa mi veľmi páčila taká výhra :)
    mne sa na tvojom blogu páčia fotky pretože sú prirodzené a jednoduché :)) Priznám sa že som trochu tajná čtenářka ,ja celkovo moc nekupentujem posty som lenivá :P

    kristina.jurakova@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Super výhra, no já jsem spíš tichý pozorovatel... Ale tvůj blog prostě sjíždím každý den !
    Klara.blahova.bliss@gmail.com

    ReplyDelete
  29. tak toto je super giveaway asi najlepšia akej som sa účastnila, taký foťák som chcela vždy no u nás v dm ho nemali :/ Tvoj blog pozerám vždy keď príde nový článok a komentujem už len zriedka, ale vždy si v hlave poviem nejaké tie slová chvály :D dúfam, že vieš ako to myslím ;)
    stlyeinsmalltown@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Mám na tebe rada to, že si veľmi charizmatická a milá. Sme si vo veľa veciach veľmi podobné, písala som ti to aj na formspringu. Mám ťa rada <3
    leahleeblogspot@gmail.com

    ReplyDelete
  31. komentovala jsem jen jednou, myslím že předevčírem, do té doby jsem jen pozorovala, asi 4 měsíce :-) blog sleduju kvůli tobě, protože jsi úžasná, máš krásný úsměv a moc se mi líbí tvé fotky...

    ReplyDelete
  32. Tak to je krásná giveaway! :)
    Já tvůj blog moc ráda sleduji (takže sleduji pravidelně), i když je pravda, že moc nekomentuji, jenom občas. V poslední dobou už skoro nic nestíhám. Přijdeš mi jako sympatická a milá holka, která přispívá do svého blogu skvělé články s krásnýma fotkama :))
    Hanca.Dang@seznam.cz

    ReplyDelete
  33. Omg, děsně boží výhra! Přesně po takovém foťáku se koukám už hrozně moc dlouho :)).

    Jsem pravidelný stalker, protože abnormálně zbožňuju všechny tvoje outfity, recenze, DIY, recepty a randomy. Prostě to tu miluju. Je to tu boží. Ty si boží. A hrozně moc krásná a vyjímečná blogerka. Víc slov asi ani nepotřebuji.
    Prostě dokonalost v pár fotkách a řádkách.
    Amen

    ReplyDelete
  34. Mám nejradši tvoje fotky :) a komentáře jsem psala jen párkrát, ale jinak tě sleduju pravidelně :)

    Misssha2@seznam.cz

    ReplyDelete
  35. Super giveaway :)! Já jsem na tvůj blog narazila poprvé, ale už jsem se stala pravidelnou čtenářkou a budu komentovat blog co nejčastěji to půjde :).. Příjdeš mi jako moc milá a sympatická holka:)

    Smouli.Na@seznam.cz

    vitaestbonum.blogspot.cz

    ReplyDelete
  36. Moc se mi na tobě líbí, že jsi jiná než ostatní blogerky. V tom dobrém samozřejmě. Zdá se mi, že poslední dobou je to všechno na jedno brdo a ty hezky vyčníváš :) jsem pravidelným čtenářem, ale pravda, moc nekomentuju :)
    veronika.voznakova@seznam.cz

    ReplyDelete
  37. Followujem ťa už dlhšie, hneď si ma zaujala svojou prirodzenosťou a tým, že prispievaš takmer každý deň. Proste ma bavíš. Fotky, outfity, celkovo aj články - každý deň sa teším na kratšie popisky z dňa a aj keď sa u teba nie vždy deje niečo zaujímavé, beriem to ako seriál na pokračovanie a neviem sa dočkať ďalšej časti. :) A k tomu všetkému mám z tvojho blogu pocit, že ťa to naozaj baví, takže som tvoja veľká fanynka a držím ti palce, aby sa ti takto darilo aj naďalej. ;)

    trish.markova@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Pravidelná čtenářka, těším se na tvoje články. Jsi v nějakých věcech svým způsobem originální :) Máme stejné jméno ;). Zbožňuju tvoje outfity a randomy.
    karaskova.peta@seznam.cz

    ReplyDelete
  39. co na tvém blogu miluju? abych pravdu řekla, tak všechno! jsi mou velkou inspirací a to vážně ;) strašně se mi líbí tvoje outfity, tvůj styl, prostě paráda :) taky se mi líbí, že jsi přirozená a na nic si nehraješ ;) líbí se mi taky občasné recenze, jsi vážně skvělá Peti!! jen tak dál! :) takže doufám, že tvůj blog bude čím dál lepší, jsem jedna z tvých pravidelných čtenářek a myslím, že si jich zasloužíš mnohem víc! :)

    by-yourself@seznam.cz

    ReplyDelete
  40. sleduju tě, a dyt to víš, zbožnuju tvojí postavu každým coulem!
    máš uplně super outfity a líbí se mi jak se vyjadřuješ. Chci se s tebou potkat!
    a giveaway je supr, držím si palce
    Baab :*
    twodotsontheblock@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Tenhle foťák nevím proč ale nikdy jsem ho nevyzkoušela, i když jsem strašně chtěla!!;)

    ReplyDelete
  42. máš skvelé články, pridávaš skoro stále každý deň :) a zbožňujem tvoj štýl písania .
    coo.page.stranka@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Držím si palce, komentuju jen někdy a koukám pořád. Zbožnovu takovou tvojí bezstarostnost naivních článků a foteček. Myslím to dobře, je to skvělé, jak pozitivně to vyzařuje i když mnohdy píšeš uplné opaky...=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... erka.zahorska@seznam.cz

      Delete
  44. nejradši mám outfit posty, sleduju tě i na lookbooku už delší dobu, takže se mi jich dostává hnedle dvakrát :D
    Sleduji tě veřejně a komentuji taky ;)

    Na té fotce ti to moc sluší, ty linky = bezva!
    Jinak tenhle foťák je strašně super výhra, povedla se ti ;))

    zanetakratochvilova@seznam.cz

    ReplyDelete
  45. nejvíc se mi na tobě líbí, že se na svůj věk chováš tak, jako většina tvých vrstevnic ne:) a na blogu mám nejraději tvoje outfity, randomy a recenze!:) pravidelně tvůj blog čtu a občas zanechám i komentář:))
    sleduji tě:)
    jansovaedita@seznam.cz

    ReplyDelete
  46. Už jsem to tu myslím psala.. Líbí se mi jak se oblékáš, jaký máš písemný projev vůči tvému věku.. Je to super.. Přijde mi, že většina holek v tvém věku blázní z Hanny Montany apod..
    wr55@centrum.cz

    ReplyDelete
  47. Mně se u tebe strašně líbí outfity....
    Sice tě nesleduju, ale většinu tvých článků čtu, protože vždycky, když na tebe narazim.žes někde něco komentovala, tak si tě rozkliknu a dočtu články, které jsem neviděla.
    i.audrey.p.i@gmail.com

    ReplyDelete
  48. mám ráda to, jak jsi osobitá, na nic si nehraješ, jsi taková nevinná a bezprostřední:) a máš skvělý vkus na oblečení a na to, jak ho kombinovat..a hlavně..máš ten nejkrásnější úsměv:))
    jsem pravidelnou čtenářkou už hodně dlouho, žeru tvůj blog:))

    tynarose.s@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Líbí se mi, že přidáváš něc nového každý den a tvůj zajímavý styl :)a čtu tě pravidelně :)

    terkisek08@seznam.cz

    ReplyDelete
  50. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  51. Sledujm ťa pravidelne, aj ked si mladšia maš skvelý štýl, ktorý sa mi páči, ale nemám na to sa tak obliect :)
    výhra skvelá, chcela som si ho tiež kupit, tak počkám či sa nepoštasti :)
    michalakovacicova@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Skvělý dárek, já myslela, že ho chceš hlavně ty. :D
    Peti, moc dobře víš, že tě sleduju a pořád sledovat budu, protože se z tebe stává dnem ode dne krásnější holčina, máš každou chvíli nové věci, které ti padnou a jsem ráda, že tvůj počáteční pesimismus přerostl do mírného optimismu. =)) Snad tu budeš ještě hodně dlouho a všem ukážeš, zač stojí loket.

    Hanakova311@seznam.cz

    ReplyDelete
  53. sleduji každý post to víš. jsem ráda že ta pesimistická doba snad odešla protože to k tobě vůbec nejde:)
    kati-es@email.cz

    ReplyDelete
  54. Anonymous08:54

    Tvůj blog je nejlepší vždy když ráno se vzbudím tak si řeknu hmmm. Co asi teďka Petul děláá:D Vždy když otevřu internet tak jako první si najedu tvůj blog...A proč? Protože se mi zdáš normální , a ne nějaká namachrovaná blogerka..Nejvíce se mi líb recenzové posty a taky outfity..:)Ale nepíšu ti do komentářů to je asi jediné co nedělám..:D barpony@centrum.cz

    ReplyDelete
  55. nejradši mám na Tobě fotky a hlavně to, jak si dokážeš hrát s módou :) (ale zároveň Tě nesnáším za krásu a za to, jaký skvělý kousky dokážeš ulovit v sekáčích, šmejde!!! :D) a sleduju Tě snad už od plenek Tvého blogu :))

    martinetoquee@seznam.cz

    ReplyDelete
  56. Komentujem pretože mám tvoj blo rada :)
    es159@azet.sk

    ReplyDelete
  57. nejradši mám outfity :) komentuji a jsem pravidel. čtenář :) jsi úžasná, máš styl a na všech fotkách ti to moc sluší, zůstan sama sebou a blog bude i nadále jeden z nejlepších :) veronika.penkava@seznam.cz

    ReplyDelete
  58. Sleduju tě už straašně dlouho a jak sama víš, tak jsi jedna z mých nejoblíbenějších bloggerek. Já jsem tvá věrná komentující čtenářka a ten foťák jsem si nakonec nešla koupit, protože mi ségra dala k narozkám ten klasický na film.. Ale tenhle by určitě potěšil!Strašně chci fotit pod vodou.<3 Jinak na tvém blogu mám nejradši tvůj roztomilý kukuč a hlavně že přidáváš často a vždycky super fotky!:*
    mail znáš, stranska.anna@email.cz

    ReplyDelete
  59. mne sa páči ako nám otváraš svoj život.. neni to tu také chladné, len o móde a trendoc.. mám pocit, že si taká postavička ako z filmu, vieš toľko ľudí číta tvoj blog a kvázi "žije tvojím životom"..
    ale hlavne si super milá! a bavia ma tvoje outfity, že si stále nestratila svoju originalitu ;).

    a momentálne som viac tajným čitateľom :) nechce sa mi príliš komentovať.. ale čítam to tu rada ;)

    katarina.stanik@gmail.com

    ReplyDelete
  60. najradsej mam outfit posty :) ale bavi ma tu citat uplne vsetko :P clanky citam vsetky pravidelne ale nespomeniem si ci som uz aj komentovala :)
    a fakt krasna giveaway! :)
    j.smatanova@gmail.com

    ReplyDelete
  61. Sledujem ťa už strašne dlho,lebo si jednoducho skvelá a stala si sa mojou najobľúbenejšou blogerkou.Si veľmi sympatická,vtipná a neviem si ani predstaviť,že by si skončila s blogovaním. Páči sa mi tvoj vlastný štýl,obliekaš sa tak ako chceš,každý deň nás tu čaká nejaký iný,skvelý outfit a na každý tvoj článok sa teším.Ći už je to outfit,či pekné random fotky zo zrkadlovky,recenzia alebo diy.V poslednej dobe som moc nekomentovala kvôli zdraviu,ale hneď ako som mohla som si všetky články na tvojom blogu,ktoré som zmeškala,dočítala :) Každým dňom je to tu lepšie a lepšie,v blogovaní sa stále zlepšuješ,tak isto aj vo fotení,teraz keď máš zrkadlovku sú fotky nádherné :)) Palce si rozhodne držať budem,lebo keby som vyhrala práve u teba a takúto skvelú cenu,bola by som strašne šťastná.
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  62. Mám strašně ráda tvoje eh ... zuby . Vazne ! Vzdy jsem chtela mit dirku mezi zubama ,haha .
    Muj prvni komentar tady ale sleduju te celkem dlouho. Hodne stesti v blogovani ,slecno !

    radka.radio@seznam.cz

    ReplyDelete
  63. oči :)
    sleduju pravidelně, ale komentovat se mi moc nechce

    maria.miksovska@seznam.cz

    ReplyDelete
  64. Tvoj blog mám strašne rada, najradšej mám outfity a randomy :)
    sledujem ťa pravidelne

    lilly.blackova@gmail.com

    ReplyDelete
  65. Na tvůj blog chodim docela často ale sem tím "tajným čtenářem". :D Komentování mě totiž moc nebaví nikdy nevim co tam napsat :D

    Jinak tady se mi líběj hlavně fotkyky ať outfitu a nebo nějaký random. Prostě všechny :D

    zizkozuz@seznam.cz

    ReplyDelete
  66. sledujem ťa už dlho..síce teraz menej komentujem.. ale to nemení nič na tom, že ťa sldujem.. stále sa mi páčia tvoje články..resp..hlavne to, že majú zmysel.. a nie su to len prázdne fotky s čudným textom.. tvoj blog o niečom vypovedá... a to je na ňom to svojské a pekné..:)

    werrrka@gmail.com

    ReplyDelete
  67. Jsem hlavně pozorovatelem, nemám potřebu chytře komentovat tvoje články, blogger nemám a tak nepotřebuju jako mnozí psát komentáře s adresou na konci.
    Ale aspoň dneska bych tě pochválit mohla, že. :) Ono přece jen, to že sleduju tvůj blog mluví za vše. Kdyby se mi nelíbil, tak tu nechodím.
    Líbí se mi, jak si svá, příjemná a netlačíš příliš na originalitu jako někteří.
    Nelíbí se mi to, že ti občas něco musím závidět :D

    ReplyDelete
  68. Swea14:26

    Milá Peťo,
    začalo to tím, když jsem na googlu hledala nějaké obrázky. Během toho úmorného procházení obrázků jsem narazila na obrázek, na kterém byla sympatická holčina v mém věku. Bez váhání jsem na něj klikla a dostala se na tento blog. Od té chvíle na záložku s názvem „sympatický králík" (mysleno v dobrém :D) klikám každý den a čtu úžasné články. Nikdy jsem nebyla na tyto holčičí blogy, ale zde bylo něco, co upoutalo mou poloklučičí povahu. Módou se nijak nezaobírám, ale strašně ráda se dívám na tvé nové outfity. Přiznám se, že když jsem naposledy stála před zrcadlem a nevěděla jsem, jak si správně „zakasat" triko do kraťasů, tak jsem si vzpomněla, že ty jsi to měla vykasané a v oblasti zapínání zakasané. A povedlo se, hned jsem byla spokojená. Ještě nikdy jsem zde nenapsala komentář, neboť s blogem nemám zkušenosti a i teď jsem zápasila se zadáním jméma :D. Líbí se mi tvá originalita a přirozenost. Nic si nedělej z toho, že nemáš moc přátel. Taky jich moc nemám, neboť většina mých vrstevníků kouří, chlastá a podobně. Někdy si říkám, proč nejsem taky taková. Pak si, ale uvědomím, že budu mít radši 3 přátele, ale budu taková, jaká chci být. Je pravda, že někdy když vidím, co dělají za hlouposti, se jen zasměju a jsem ráda, že taková nejsem. Vždy buď sama sebou. (Uff, jsem se rozepsala.) Prostě tvůj blog patří mezi mé oblíbené. Nejde mi ani o tu výhru, ale spíš o to, aby jsi věděla, jak mi to tu vždy dokáže zvednout náladu. S pozdravem věrná čtenářka Swea ;)

    s-wea@email.cz

    ReplyDelete
  69. sledujem ťa už dlhšie a najviac na blogu sa mi páči tvoj štýl, štýl tvojho písania proste nie je nič čo by som na tvojom blogu menila ;-)

    email.pre.blog@gmail.com

    ReplyDelete
  70. tvoj blog je jedným z mojich najobľúbenejších :) Čo mam najradšej...:) Všetko je super...:) Más parádny blog! :) Keď som sem prvýkrát zašla úplne som ti závidela tvoju stránku a vlastne vtedy vznikla aj tá moja :) Pravidelne sem chodím...:) ale niekedy nestíham komentovať príspevky :) cez leto sa to budem snažiť napraviť :)
    mail: martinahlbocanova@centrum.sk

    ReplyDelete
  71. zbožňuju tvoje vlasy a DIY výrobky, jsi strašně šikovná a na svůj věk máš jeden z nejlepších blogů :) celkově jsem hlavně pozorovatelem :)
    stachovaaneta@centrum.cz

    ReplyDelete
  72. Mám tvůj blog moc ráda, protože jsi obyčejná holka, od přírody krásná a přirozená, na nic si nehraješ a jsi to ty. Tvůj blog byl jedním z prvních, které jsem sledovala a rozhodně je jedním z mých nejoblíbenějších, vždy se sem budu ráda vracet a číst tvé úžasné články, které mají šmrnc a nejsou tak vyumělkované (nebo jak to napsat) jako u většiny blogů.
    Příspěvky příliš nekomentuji, raději si udělám obrázek sama ve své hlavě, nemám zapotřebí to psát veřejně, nevím, už jsem taková:)
    Soninka.xxx@seznam.cz

    ReplyDelete
  73. Hmm, páči sa mi tvoja ľahkosť písania, tvoje fotky (závidím fotogenickosť),a štýl obliekania.Keď mám chuť na niečo jednoduché a originálne navštívim ťa. Aj keď väčšinou nekomentujem, lenivosť, deň čo deň prezerám.
    ribboninhair@gmail.com

    ReplyDelete
  74. me gusta tu estilo simple y original y una pregunta es internacional o solo para checaa!! perla-cuello@hotmail.com

    ReplyDelete
  75. Natalie.habartova@seznam.cz

    ráda se dívám, ale myslím, že už jsme i něco komentovala:)

    ReplyDelete
  76. Miluju tvé články,které se čtou uplně sami,dále miluju tvé outfit posty,obdivuju tvé úlovky ze secondhandů a tvoje ombre.jsi na svůj věk skvěloučkáááá

    adelinelovefashion@seznam.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...a taky obdivuju tvé bezchybné linky,které se mi zatím nepodařilo napodobit :D

      Delete
  77. Mam moc ráda tvé články a tvůj styl. Nejradši mám asi outfity. A mám ráda všechny články s fotkama.
    Moc ti to dneska s tim linkama sluší.
    Sleduju:).
    Ahoj .
    veverkanovakova@seznam.cz

    ReplyDelete
  78. Màm tebe a tvůj blog strašně ráda. Jsem opravdu ráda, že jsi neskončila :) Líbí se mi jak často příspíváš, tvoje vlasy a taky tvoje fotky! Jednou si určitě musíme dát nějaký sraz! (když býváme téměř za rožkem) ;)
    V.kusalikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  79. Màm tebe a tvůj blog strašně ráda. Jsem opravdu ráda, že jsi neskončila :) Líbí se mi jak často příspíváš, tvoje vlasy a taky tvoje fotky! Jednou si určitě musíme dát nějaký sraz! (když býváme téměř za rožkem) ;)
    V.kusalikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  80. Na tvém blogu se nikdy nenudím a mám tu ráda všechno. Nejvíc se mi asi zamlouvají fascinující fotky a outfity, při kterých jsem unešená ze tvé přirozené krásy a hustých vlasů. Taky to, jakým způsobem blog vedeš a jak často přispíváš. prostě všechno.
    Dříve jsem chvilku byla jen tichým čtenářem, ale myslím, že si napsaný názor zaslopžíš...
    majdalenka232@seznam.cz

    www.teensmajdicka.cz

    ReplyDelete
  81. Anonymous22:23

    Tvůj blog mě baví už strašně dlouho :) Líbí se mi jak píšeš, že si na nic nehraješ, nic neretušuješ a nevychloubáš se tady žádnou drahou kosmetikou. Máš strašně krásný fotky, píšeš o normální věcech a působíš strašně mile :) Jsem teda spíš ten tajnej čtenář, ale někde tě potkat tak za tebou běžím hned :DD
    Pou-le@seznam.cz

    ReplyDelete
  82. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  83. Doteď jsem jen tajně sledovala, ale už jsem pravidelným čtenářem, a na tobě se mi nejvíce líbí že se jako jedna z mála blogerek na fotkách i usmíváš a úsměv ti moc sluší, tak se prosím nezačni mračit tak jako většina :) :o)
    dorotikova.denisa@gmail.com

    ReplyDelete
  84. Anonymous10:47

    Sleduji tvůj blog už dlouho:)Líbí se mi tvoje outfitové fotky. Oblečení nemáš bůhví jak drahé a jako já nakupuješ v sekáčích, kde jsou naprosto senza věci:)A líbí je mi tvoje zoubky a milý obličejík:)
    marti.kubickova @seznam.cz

    ReplyDelete
  85. Anonymous17:23

    sledujem ho už dlho :) a najviac sa mi páči fuu no asi všetko:) máš úžasný blog a fotky:)
    misicka2149@azet.sk

    ReplyDelete
  86. čo sa mi páči?tvoj štýl písania,tvoje outfity a vlastne to čo som ti napísala keď som s tebou robila rozhovor ;)) niekedy komentujem,niekedy nie.podľa toho akú mám náladu a čo ti chcem povedať ;)
    sabinasarrah@gmail.com

    ReplyDelete
  87. Mám hrozně ráda tvoji osobnost, která vyzařuje z každého tvého článku. Jsi milá a skromná..teda to mi aspoň přijde ;) Máš skvělé fotky. :) Sleduju tě už dlouho, ale komentáře nepíšu nějak často. :) Ale všechny články čtu :)) PatricieLiskova@seznam.cz

    ReplyDelete
  88. Zleduju tě už pěkně dlouho. Jsi skvělá! :) delliblog@seznam.cz :))

    ReplyDelete
  89. Mám ráda, že jsi sama sebou a přirozená! To mi u spousty blogerek dost chybí :)
    al.babette@gmail.com

    ReplyDelete
  90. ano ano, sleduju tě!
    líbí se mi na tobě tvoje nožky, který bych brala všema deseti!

    efinqa@gmail.com

    ReplyDelete
  91. Tak to je originální dárek!
    Mám ráda na blogu fotografie a styl psaní :)
    katul.d4@gmail.com

    ReplyDelete
  92. nejvíc se mi líbí tvůj módní styl a jiný fotky než u ostatních klasik bogerek:)

    josefinapleslova@gmail.com

    ReplyDelete
  93. na tvém blogu miluju tvoje outfity.:)
    nikolcieslarova@seznam.cz

    ReplyDelete
  94. Mám na tvém blogu a na tobě ráda že jsi jiná než ostatní blogerky na které jsem zvyklá, přijdeš mi taková "při zemi" :) vždycky, když vidím ve výpisu nových článků název tvého blogu, nadšeně článek rozkliknu... Ani nevím čím to je, píšeš zábavně a dobře se to čte, ještě k tomu jsi milá a odpovídáš na otázky, a navíc máš fakt úžasnej styl oblíkání a fotek. Jde vidět, že tě blogování opravdu baví a dáváš do toho všechno :))
    pink.window@seznam.cz

    ReplyDelete
  95. jsem pravidělná čtenářka. Tvůj blog je jinej, ale nevím, čím, ještě jsem na to nepřišla. PAtříš ždy k těm bllogům, které čtu nejdřív, když se odněkud vrátím, jdu se podívat co máš tu nového. A píšeš i o svém životě, to je taky super.))
    veru.konecna@seznam.cz

    ReplyDelete
  96. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  97. Sleduji, ale komenty píšu všeobecně velmi vyjímečně :) jinak se mi líbí pěkný fotky a ty mi příjdeš jako sympatická slečna.
    veronika.stockova@seznam.cz

    ReplyDelete
  98. Jsem pravidelná čtenářka, ale komentáře nepíši moc často, vždy se totiž jen kochám tvým úžasným blogem a především tvými nádhernými outfity ! Když jsem sem poprvé přišla...co říct, byla to jako droga ! Nyní na tvůj blog chodím i 8x denně a pořád si proshlížím outfity :) Pokračuj s blogem jak nejlépe to umíš, ať mám stále co fetovat :DD (ČÍST) :D

    barborka.brunette@gmail.com

    ReplyDelete
  99. umm, nejraději tu mám, že nejsi tuctová bloggerka a baví mě číst tvoje články, přijdou mi pokaždé jiné))) samozřejmě, že ne vždy se mi zavděčíš (ale to asi nikomu) ale v 95% ano))
    follower jsem pravidelný i na efbíčku)
    little.anys@seznam.cz

    ReplyDelete
  100. Anonymous19:27

    blog máš super, líbí se mi hlavně tvé fotky a mezírka mezi zubama, je to roztomilý:)

    L.

    bulik.lusis@seznam.cz

    ReplyDelete
  101. Anonymous20:07

    no ja sem tu kazdy den a ctu si tve clanky pravidelne,chtela bych te sledovat nebo jak se to rika ,ale ja tomu ubec nerozumim :/...koment obcas napisu,ale spis sem ticha pozorovatelka ;)
    -jinak se mi strasne libis jak vypadas,mas super styl jak psani tak fotek tak obleceni a jako osobu bych te mela urcite moc rada ;)...tak jen ti preji at se ti vsecno dari a at ti vsechno vychazi ;)

    adik.adulik@seznam.cz

    ReplyDelete
  102. Anonymous11:27

    na tobě se mi líbí, že na svůj věk nejsi žádná tuctová, přeplácaná, ale vypadáš tak mile a máš svoji přirozenou krásu, o které víš a nesnažíš se ji překrývat spoustou věcí a makeupu.. jsem pravidelný čtenář, avšak tichý pozorovatel:) moc se mi tvůj blog líbí

    miri.krupova@email.cz

    ReplyDelete
  103. nejradši mám tvoje fotky!!:) a recenze. Jsem pravidelný čtenář.
    karolina.kofferova@gmail.com

    ReplyDelete
  104. Já mám nejradši Tebe, nunuu. Milovala bych Tě, kdybychom se znaly, ale jako vážně, haha.
    Já nekomentuji vůbec blogy.. jedině giveaway, lmao:D
    evezenek007@gmail.com

    ReplyDelete
  105. nejradši mám tvé oufity,protože si originální :)
    karolinatomeckova@email.cz (sleduju ;)

    ReplyDelete
  106. sleduju tě přes bloglovin, takže jsem pravidelný čtenář, ale nekomentuju...vždycky něco napíšu a pak to zase smažu, ještě než to zveřejním:-D A líbí se mi, že přispíváš často a např. outfity fotíš na různých místech..není to jednotvárné. A vždycky si i ráda přečtu tvoje texty:-)
    jahranst@seznam.cz

    ReplyDelete
  107. mám rada tvoje fotky, tvoju osobnosť, tvoj štýl, si proste super a preto som rada, že máš tento blog
    ja sledujem strašne veľa blogov a snažím sa dostať ku každému, no čo už keď skvelých blogeriek stále pribúda, a zase komentár píšem len vtedy ak mám čo napísať, či už to je nejaká moja vlastná skúsenosť, alebo sa niečo pýtam :D či je niečo tak úžasné, že mi nedá nepochváliť to, takže neviem, ale do kategórie komentátor každého druhého článku sa asi nezaradím, ale rozhodne sa sem rada vraciam :)
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete
  108. Tak nějak to tady miluju celé, ráda si přečtu každý článek, prohlédnu všechny fotky :). Ale jsem jen jeden z těch tajemných čtenářů, ovšem sleduju tě už docela dlouho :))
    petra.krykorkova@gmail.com

    ReplyDelete
  109. Já tě sleduju už dlouho, ale teprve dneska mě došlo, že bych mohla začít přes GFC :D miluju tvoje outfity))
    z.kloudova@gmail.com

    ReplyDelete
  110. Sleduju tě a komentuju každý tvůj článek zcela beze studu a bez anonymity ;).

    neznamaautorka@email.cz

    ReplyDelete
  111. lucik.hroch@seznam.cz
    mám moc ráda že přispíváš často a tvoje outfity jsou skvělý ! :)

    ReplyDelete
  112. Protože působíš hrozně sympaticky a máš hrozně originální outfity ! :)

    Zuzuiq@seznam.cz

    ReplyDelete
  113. Dneska jsem teprve zavítala na tvůj blog, a hned jsem tě začala sledovat. Máš úžasné outfity, a styl psaní, no prostě všechno! :)
    mousenika@email.cz

    ReplyDelete
  114. Líbí se mi tvůj styl, není tak výrazný a extravagantní jak u některých blogerek, ale prostě takový, holčičí, nevím jak to popsat :D Vlastně jsem nemyslela extravagantní, ale spíš, že z jejich oblečení hned mluví známé značky. Ale ty prostě umíš zkombinovat fakt skvělé kusy oblečení :) Taky se mi líbí tvůj přirozený krásný obličej a začala jsem tě pravidelně sledovat hned od té doby, co jsem na tvůj blog narazila. Sleduju každý tvůj nový příspěvek na facebookových stárnkách tvého blogu :D E-mail je evacahlova@seznam.cz

    ReplyDelete
  115. Petul,né poprvé se setkávám s tvou stuací o které jsi psala v neděli na fb status (na rabbit hole).Když jsi dřív v té třídě měla přátele máte spolu jistě neco společné ne? Ja být tebou tak za tou tvou býval. nej kámoškou dojdu a zeptám se jí na rovinu proč se s tebou nebaví.A když to nevíjde tak jsou fakt všichni debilové..Doporučuji ti se kouknout na tento dokument: http://www.ulozto.cz/xoubfHT/tajemstvi-the-secret-2006-cz-flv Neber to jako za nějaké podivné kecy já nejsme blázen :D Sice ten dokument je trochu víc přehnaný ale to je fuk hlavní je že to pomáhá a když se podíváš na ten nedělní status uvidíš jak to ještě zhoršuješ když přiznáváš že jsi vše ztratila,doufám že mě nemáš za uplného debila,užij si tábor a hodně štěstí! ;)

    Sleduju,komenty moc nepíšu -luca.luc@seznam.cz

    ReplyDelete
  116. No teď se ze mně dělá stálý čtenář,sice nekomentuji,ale články uričtě sleduji,líbí se mi outfity,vždy na nich vypadáš moc hezky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bilkova-veronika@seznam.cz

      Delete
  117. pravidelná a komentáře píšu skoro pod každý článek)) líbí se mi celkově tvůj přístup k blogu. je vidět, že tě to baví) vždycky se těším až přidáš, protože tvé články sou skvělé))
    blogspot11597@gmail.com

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.