Sunday, July 29, 2012

Plzeňský random.

Každoroční dovolená v Plzni, ironicky nečekaná záležitost. Většinou tam strávíme týden nebo dva. Hlídáme sestřenice a bratrance, chodíme nakupovat a koupeme se na Boleváku. Tento rok bylo jako bonus celou dobu děsně škaredě, tak jsme si s mamkou koupily na začátku džíny, které jsme nosily každý den. Jako nejlepší a nejkrásnější zážitek považuju operu Rusalka v amfiteátru na hradě Loket. Bylo to to nejkrásnější vážně. Operní zpěváci z národního, dokonalé kostýmy a ta atmosféra. Sedělo se na dřevěných lavičkách hned před hradem a řekou, která byla taky skvělá rekvizita. Představení trvalo tři a půl hodiny s přestávkama. Od devíti do půl jedné večer, teda spíš ráno. Na sobě jsme měli džíny, tenisky triko, svetr, mikinu, bundu, čepici, deku a pláštěnku. Co se dalo jiného dělat v devíti stupních žádná velká slast.
jak už všichni ví, moje nejoblíbenější triko

 náušnice, které jsem vyhrála u Verči

  naše království



  hrušková matonka vedla na plné čáře, ještě z dovolené v Českém Švýcarsku

 moje oblíbená místnost

 výhled z našeho okna, focené přes síťku na mouchy

 a tohle bylo jenom moje kráslovstvíčko

 když jsem vyráběla trika na karneval 

  skull makeup na karneval

  a výsledek zleva: mamka, já a brácha, mamčina sestra, bratranec a sestřenice, na festivalu hrady a zámky, Švihov

 nejoblíbenější lak od essence circus confetti

  úsměěěv!

 nejkrásnější hrníček, ráno na čaj

melounový tic tac

26 comments:

  1. mne sa najviac páči plagát Syry sveta :D náušnice sú krásne

    ReplyDelete
  2. tu fotku z karnevalu uz jsem videla na tvem fb, je uzasna!!:) obdivuju, že jsi dělala ty trička:)

    ReplyDelete
  3. Já už na tu fotku z karnevalu úplně zapomněla a ted jsem se tě lekla normálně, jako lebkouna :D Skvělý make-up a převlek, fakt na jedničku :)

    ReplyDelete
  4. Moc pěkné fotky, Plzeň mám ráda a věřím, že Rusalka byla skvělý zážitek :-)

    ReplyDelete
  5. pekne si sa namalovala na karneval :)) výborne fotky :)

    ReplyDelete
  6. Někdy je to u nás i fajn :D A na hrady jsem taky chtěla jet, ale když ono děsně peršelo :/

    ReplyDelete
  7. Very nice follow me and follow you In blogger Perlitalizardo.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Naprosto super radom ! =) Co víc k tomu dodat... =)

    ReplyDelete
  9. Tá postel ! :)wwooowww

    ReplyDelete
  10. na karnevalu jste super!

    ReplyDelete
  11. krásný fotky...ta maska na karneval je skvělá!! a melounovej tic tac musím vyzkoušet :) :D

    ReplyDelete
  12. Milé fotky, uži si to tam. A ten skull makeup vyzerá dosť strašidelneee :)

    ReplyDelete
  13. Melonový tic tac, mňam! Hezké fotky :)

    ReplyDelete
  14. krásné fotky, moc ti to sluší!
    Máš neuvěřitelně sympatický úsměv ;)

    ReplyDelete
  15. to triko na karneval bych klidně nosila :D jsi nádherná :)
    Ady.

    ReplyDelete
  16. Super fotky, a ta maska ma dostala! :)

    ReplyDelete
  17. Ta fotka s úsměvem je dokonalá.:)

    ReplyDelete
  18. melounovej tic tac? ten musím ochutnat!
    a ta maska je dokonalá :)

    ReplyDelete
  19. jé mám stejný lak na nehty:-) A skull makeup je super,povedl se!:-)

    ReplyDelete
  20. to tričko mám taky!)
    ta postel je úžasná, ahh

    ReplyDelete
  21. To tričko si krásně namalovala,malovali si to normálně temperama? :)

    ReplyDelete
  22. tie fotky sa ti naozaj vydarili ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  23. krásna šálka a náušnice! :)

    ReplyDelete
  24. celý ten převlek za kostru se ti neuvěřitelně povedl :) trička i make-up!

    ReplyDelete
  25. krásné náušnice jsi vyhrála:)

    ReplyDelete
  26. Hezkej kostým :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.