Thursday, July 19, 2012

Meet up in Liberec.

Dlouho jsem vám nic nenapsala naposledy to bylo skoro před týdnem když jsem přednastavila články a hledala fotky. Za ten týden jsem si koupila nové džíny a tílko. Teď jsme v Plzni u tety, ale předtím jsme trávili dovolenou v Českém Švýcarsku kde bylo nádherně a tam jsem se podruhé potkala s Kájou. V neděli jsem se viděla s Aničkou, která byla moc milá a hodná. Seděly jsme v Hradci, ale nevyfotily jsme se. Plánujeme už zase další sraz. Potom jsme pokračovali do Liberce kam jsme šli do Babylonu. Na hodinu jsem měla sraz s LucyKájou. Provedly mě Libercem a obchoďáky. Potom jsme si sedly na náměstí a naskládaly kabelky na sebe. Prostě perfektní stativ. Za pár minut začalo trošku hřmít, tak jsme si říkaly jo dobrý Lucy má deštník. Samozřejmě přišla taková bouřka, že deštník se uplně složil a pěkně foukalo a začaly padat snad největší kapky. Minuta a už jsme měly s Kájou plné boty vody. Chtělo by to i fotku potom. Pro zábavu.







strašně jsem si to užila, tak doufám, že se zase někdy uvidíme!

41 comments:

  1. Skvělý fotky!:)

    ReplyDelete
  2. vy jste spolu tak dokonalé ! :D

    ReplyDelete
  3. aké ste krásne !

    ReplyDelete
  4. Krásný fotky, moc Vám to sluší.Stativ z kabelek, to je vynalézavé)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Ste krásne , pekné tričko CHANEL :-)

    ps: pozrite si môj blog ;)

    ReplyDelete
  6. nádherné fotky :) škoda, že nemáš nejakú aj s Aničkou.

    ReplyDelete
  7. krásne ste všetky :)

    ReplyDelete
  8. Všetky ste kočky! :)

    ReplyDelete
  9. no ake ste krásne

    ReplyDelete
  10. Sluší vám to :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. veľmi vám to pristane, ste kočky! :)

    ReplyDelete
  13. Sekne vám to :) Krásne fotky :)

    ReplyDelete
  14. fotky jsem už viděla u Lucy, snad jste si to užily ;)

    ReplyDelete
  15. Škoda,že ste sa s Aničkou neodfotili,všetkým vám to strašne pristane,muselo byť úžasné stretnúť sa s tak skvelými blogerkami :) Tie loafers sú fakt dokonalé

    ReplyDelete
  16. hezké fotky! musely jste se skvěle bavit:)

    ReplyDelete
  17. Tak to ti závidím! Jste všechny hrozně krásné.

    ReplyDelete
  18. vyzeráte ako dokonalá,štýlová trojica;))) krásne fotky :D

    ReplyDelete
  19. Skvělé! Taky bych chtěla naživo nějakou blogerku vidět :)

    ReplyDelete
  20. Sluší vám to!

    ReplyDelete
  21. sekne vám to :)

    ReplyDelete
  22. krásný fotky!)

    ReplyDelete
  23. moc vám to sluší, jste kooočky! :)

    ReplyDelete
  24. Ste super spolu:)

    ReplyDelete
  25. Moc vám to sluší.:)

    ReplyDelete
  26. Baba v strede(na prvej fotke) má super vlasy :) Určite ste si to užili :)

    ReplyDelete
  27. v Babylonu jsem tě potkala! řikala jsem si že to seš určitě ty, ale s mamkou jsme pospíchaly tak jsem tě nestihla nijak oslovit:D

    ReplyDelete
  28. Jé, to si hezky napsala! :D Bylo to fakt super. :)

    ReplyDelete
  29. musela být docela zábava v tom dešti :D A krásné fotky ta první fotka je opravdu nádherná :-)

    ReplyDelete
  30. stativ z kabelek :-DDD já používám zásadně odpaďáky ! :-DDD

    ReplyDelete
  31. Kočičky v Liberci :)

    ReplyDelete
  32. Super fotky..určitě jste si to, i přes nepřízeň počasí užily:)

    ReplyDelete
  33. Jste zlatíčka'))

    ReplyDelete
  34. jooj holky!!vy ste si to museli tak moc užívať!!:)kočky ste!!všetky úžasné!:)

    ReplyDelete
  35. Jste si musely uzivat :D
    Pekne fotky :)

    ReplyDelete
  36. páči sa mi tvoje tričko :)

    ReplyDelete
  37. Všechny jste strašně krásné!

    ReplyDelete
  38. Jste krásne:) a Lucy má hrozně fajn blog:))
    PS: ►►►► http://agaandaga.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  39. bylo to hrozně fajn♥ snad někdy zopakujeme:)

    ReplyDelete
  40. strašne vám to sluší baby :) krásne fotky, vidím, že ste si to poriadne užili :)

    ReplyDelete
  41. jste krásné :) ta fotka kde se směješ je super! :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.