Friday, July 27, 2012

Jack Daniels no.7.

Přednastavila jsem čtyři články a pořád mám co psát. Sama sobě se nedivím jsem strašně ukecaná, ale jen ve společnosti lidí, kteří mě takovou znají. Dokážu toho říct neuvěřitelně moc a to samé i napsat. Zítra jsem už měla odjet, tak jsem se těšila, že se s Terkou uvidíme o den dřív a zase nebudeme do noci spát a dívat se na fotky na fb. Bohužel dostali nějakou virózu, tak na tábor to bude v pohodě hlavně, že tak. Ale máme pro sebe celý týden u koní, hurá v našem kosočtverci. Prazdniny jsem už doplánovala týden po táboře budeme konečně snad partyovat, další týden rovnátka, stanování a poslední týden rovnátka. Ty dva týdny mám zaseklé jenom kvůli rovnátkům, což mě docela štve, ale konečně to bude za mnou.














top-jack daniels, shorts- od Sáry, shoes- vietnamci, bracelets- made by me

a nenapsala jsem vám o tom kolik mě stály tyhle tenisky, krásných 90 korun, u mě se využijou, aspoň u koní

35 comments:

  1. Jen 90 Kč? No neber to, takové tenisky! To se hodí na bár co. =)
    Užij si to s koníčkama, jsou to opravdu překrásné zvířata.

    ReplyDelete
  2. bože ty seeš!

    ReplyDelete
  3. Já chci to triko ! ♥

    ReplyDelete
  4. Tentokrát se ti neuvěřitelně moc podařily fotky!<3

    ReplyDelete
  5. Najlepšie triko!

    ReplyDelete
  6. Krásny outfit, to tričko ti naozaj sekne. Pekné fotky ;-)

    ReplyDelete
  7. Tak tyhle botky miluju, já je kupovala vždy za 50kč :D. Teď jsem si je nějakou dobu nekoupila a tak nějak si mě navnadila. Každopádně to tričko je perfektní, já bych ho chtěla jako tílko.

    ReplyDelete
  8. Mám podobné taky od ťonků a taky za 90 :D

    ReplyDelete
  9. Nádherné fotky :)

    ReplyDelete
  10. takový tričko jsem viděla v Chorvatsku, a nekoupila jsem si ho, tedka toho lituju, jsem uplně věděla co s tim:D odstřihnout rukávy, hodně dolů, ale nakonec jsem si místo toho koupila šortky a jiný blbinky.. :D na to bě vypadá úžasně:)

    ReplyDelete
  11. To triko je naprosto úžasné :) Takové by se mi taky líbilo ;)

    ReplyDelete
  12. Hrozně ti to sluší:), to tričko je fakt super.

    ReplyDelete
  13. To tričko mám taky :)) :)

    ReplyDelete
  14. Tie šortky sú najsamlepšie,vždy som také chcela.Dnes sú fotky fakt skvelé,inak si ťa celkom viem predstaviť,rovnátká ti určite pristanú :)

    ReplyDelete
  15. Sluší ti to ;-)A na táboře si to užij ;-)

    ReplyDelete
  16. Jéje, kolik takových kecek od vietnamců jsem u koní totálně doničila! :D Dej jim a pořádně! Užij si to! :D

    ReplyDelete
  17. o tričku som už básnila,mozem básniť o shortkách....dokonalé fotky ;))

    ReplyDelete
  18. úžasné kraťasy, sluší ti to ;)

    ReplyDelete
  19. To tričko Jack Daniels asi někde normálně v krámu neseženu, že? Je dokonalé!<3

    ReplyDelete
  20. krásne fotky. a úžasné kraťasy do pása:)

    ReplyDelete
  21. Úúúúžasnýýýý.:)

    ReplyDelete
  22. úúžasná si!

    ReplyDelete
  23. krásnej outfit,to triko je skvělý společně s těmi kraťasy ! <33

    ReplyDelete
  24. totričko je super) máš ten nejkrásnější úsměv!) já sem šíleně ukecaná, ale když je společnost spíš cizích lidí .. drřím se hodně zpátky:D užij si takhle naplánovaný prázdniny)

    ReplyDelete
  25. Dneska moc krásné fotky Peti, strašně ti to sluší a to tričko je vážně skvělé :)

    ReplyDelete
  26. Mnam, JD <3 Peknej outfit :)

    ReplyDelete
  27. Je supr to tričko:)
    http://agaandaga.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  28. parádní tričko!! :)

    ReplyDelete
  29. šortky s vysokým pasem tomu dodaly šmrnc :)) skvělý!

    ReplyDelete
  30. originální tričko!
    http://headinthelemonade.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  31. Také tričko mam aj ja :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.