Wednesday, July 11, 2012

Hey bunny!

Aby to nebyl pořád samý outfit, tak dneska pro změnu random. Pomalu chystám články, protože v neděli odjíždíme na skoro dvy týdny pryč. V Hradci se doufám uvidím s Aničkou a v Liberci s Lucy. To bude ta nejlepší část. Klidně bych se potkala s někým v Plzni, ale nikoho si nevybavuju. Tam by to bylo snažší. Dost se tam vyznám a budu tam víc než týden. Ráno jsem skočila na kolo a jela nakupovat na oběd, čeká vás recept. Po cestě jsem kupovala mamce dárek k pátečním narozeninám a při té příležitosti jsem narazila ve výtvrrných potřebách na řetízek. Hned jsem věděla co z něj bude. Zítra tam jdu znovu nakoupím zásobu komponentů a budu vyrábět.
 konečně mám dlouhé řasy

 mušličky a škebličky z Chorvatska

pro tohle opálení stačil den na lodi

 dneska k obědu

 pracuju na dalších, asi jedna z mála věcí co budu fakt nosit

 ostře sledované vlaky doporučuju sice jsem zatím v půlce, ale stojí to za to a memento, taková klasika

 když čtu, tak jím

 využití pro řetízek, kdyby to nedopadlo

 naše terasa v Chorvatsku

 tohle jsem si nemohla odpustit, válení po obědě s Terezkou

 hey bunny!

 nakonec barevná parea

33 comments:

  1. Miluju tvoje random posty!!

    ReplyDelete
  2. To opaleni ti závidím! Já se se snažím opalit se cely týden a nic. :D a na recept se těším, a pak nám ukaż co jsi vyrobila :)

    ReplyDelete
  3. boží fotky! mám ráda randomy ;)

    ReplyDelete
  4. krásný fotky!:-)

    ReplyDelete
  5. Jé!!! Doufám, že se uvidíme a jinak fotky jsou skvělé. :)

    ReplyDelete
  6. Moc pěkné fotky :-)

    ReplyDelete
  7. nádherný fotky!! nejvíc se mi líbí fotka mušliček:)

    ReplyDelete
  8. Memento je super četla jsem ho :) i Ostře sledované vlaky :)

    ReplyDelete
  9. pěkné fotky )))

    ReplyDelete
  10. Já bych chtěla být taky tak opálená ale vůbec teď nestíhám, chodím na brigádu a odpoledne už pak na nic náladu nemám :/

    ReplyDelete
  11. Jsi krásnej králíček <33

    ReplyDelete
  12. Jak to myslíš "doufám"?!?!:( Snad určitě:*, jinak super fotky:))

    ReplyDelete
  13. Na té předposlední fotce máš superně kudrnaté vlasy! :)

    ReplyDelete
  14. Noo!! Jsi teda pěkně opálená :) Užij si to tam a už se těším na fotky s ostatníma blogerkama :)

    ReplyDelete
  15. super fotky:) ta hej bunny je bezva"

    ReplyDelete
  16. To je panečku opálení :)

    ReplyDelete
  17. skvělý fotky!) ten náramek je fakt pěknej a ty bombóny sou strašně dobrý))

    ReplyDelete
  18. Ty řasy máš super! :) Si úžasná
    http://christinainbrno.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. Těším se na to, co vykouzlíš ze řetízku! =)
    Řasy můžu stále jen závidět, protože já na ně moc štěstí neměla a dlouhé taky moc nejsou. Víš, co je nefér? Že můj vlastní kluk je má delší, než já s napatlanou řasenkou! :D
    Z fotek sálá ta letní atmosféra, moc se mi to líbí! =)

    ReplyDelete
  20. jéé :DD krásné fotky :)

    ReplyDelete
  21. čože? :O aj ja chcem byť tak hnedá :D
    tie náramky sú skvelé a tieto cukríky najlepšie :)

    ReplyDelete
  22. Já abych se opálila, tak se musím dosolova smažit:D

    ReplyDelete
  23. Já jsem se opálila ještě víc, zadek mám úplně spálený :D Krásné fotky! :)

    ReplyDelete
  24. mas ty nejkrasnejsi oci!

    ReplyDelete
  25. Lucy,Anička,to musí byť super,držím palce aby vám to vyšlo :)!

    ReplyDelete
  26. Na předposlední fotce máš boží vlasy a memento je něco :)

    ReplyDelete
  27. ťuper-duper fotky :)

    ReplyDelete
  28. já tě žeru králičí holko:)

    ReplyDelete
  29. jééé pěkné fotkY:)

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  30. Jééé a Amadeus nikde :/ :D

    ReplyDelete
  31. Petulko, ta prvni fotka je uplne sladounkaa, jsi strasne krasna ! )

    ReplyDelete
  32. Ostře sledované vlaky se mi taky moc líbily :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.