Thursday, July 26, 2012

Going to your house.

Konečně mám čas dát dohromady pořádný outfit post, teda zas tak pořádný nebude. Mám co dělat abych vymyslela články, které přednastavím na týden kdy jsem na táboře. Taky pořád sháním věci co nemám. Každopádně zítra poslední den doma a potom zase objíždím, Není nad to trávit prázdniny mimo domov. Rozhodla jsem se jít an moje oblíbené místo kde vždycky stojím a přemýšlím. Nejlepší místo hned u E50, která je jednou z nejhlavnějších silnic a dělí naše sídliště od zbytku města. Nedokážu si tipnout kolik aut tam přes den vyjede a z okna ji mám na dohled. Stejně mě nejvíc bavili ty pohledy lidí v autě a pár jich i zatroubilo a mávalo. Není nad to se pořádně zasmát a potom zmoknout.









 jeans-pimkie, top-pimkie, shoes-vans

a chci se omluvit za ten šum, zapomněla jsem přepnout ISO a odsranit to šlo dost špatně

38 comments:

  1. Skvělej outfit :))

    ReplyDelete
  2. pěkný post,fotky jsou krásné :-)

    ReplyDelete
  3. moc ti to sluší, závidím ti ty vansky :)

    ReplyDelete
  4. hezké, sluší ti to:)

    ReplyDelete
  5. Jsi nejkrásnější!! A sluší ti to:*

    ReplyDelete
  6. kráska kráska, zase!)))
    a ty vansky jsi fakt koupila dobře))

    ReplyDelete
  7. mě se to s tim šumem právě líbí, je to zajímavý)

    ReplyDelete
  8. aj ja chcem vansky :DD a to tričko je boží :)

    ReplyDelete
  9. Přesně v ten čas jak pršelo jsem projížděla tímto místem :D Škoda že jsem te neviděla :D a k outfitu? Jeden z nejlepších na tvém blogu! Vansky, tričko, kalhoty a fotky!! Moc se mi to líbí!

    ReplyDelete
  10. Skvělý outfit!!;)

    ReplyDelete
  11. mám hrozně ráda takovýhle jednoduchý styl :)

    ReplyDelete
  12. To musí být super pozorovat dálnici z okna :) To tričko vypadá dobře

    ReplyDelete
  13. Moc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  14. Tohle ti moc sluší! Vypadáš jako panenka, hlavně ta 1. fotka se mi nejvíc líbí! =) Vlastně všechny, na kterých se usmíváš. =)
    A buď ráda, že takto výletníš, co bych za to dala mít alespoň týden pro sebe v "jiném světě" a nebýt pořád tady ...

    ReplyDelete
  15. Krásne fotky.. Pristane ti to :)

    ReplyDelete
  16. skvely, slusi ti to :)

    ReplyDelete
  17. Sluší ti to:)Krásný fotky:)

    ReplyDelete
  18. Tak toto je dokonalé! Nie len fotky,ty,ale aj celý outfit :)

    ReplyDelete
  19. krásný fotky ;)

    ReplyDelete
  20. jsi krásnější a krásnější!:)

    ReplyDelete
  21. máš pekné vlasy!:)

    ReplyDelete
  22. ♥ jsi nejlepší !

    ReplyDelete
  23. dneská ti to obzvlášť pristane ... skvelé džíny a ešte lepšie boty ... vyzujem ťa s ních ... sú super i farba sa mi celkom páčí

    ReplyDelete
  24. Super tričko :)

    ReplyDelete
  25. mne sa páči všetko :) aj ten šum :D

    ReplyDelete
  26. krásný outfit :) strašně se mi líbí ty šedé plátěnky od Vans <3

    ReplyDelete
  27. super pohodlnýjednoduchý outfit. také ja rada:)

    ReplyDelete
  28. Božínku, ty seš tak pěkná. Příznám se, že jsem zprvu té barvě vansek moc nefandila, ale beru zpět. Šíleně ti ta barva sedla! :)

    ReplyDelete
  29. jsi kouzelná a máš supr tričko:))

    ReplyDelete
  30. Sluší ti to :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Moc krásné botky a triko! :)

    ReplyDelete
  32. fotky pěkný, líbí se mi ta cesta! a vans♥
    a jak jsi na tumblru?:)

    ReplyDelete
  33. náhodou jsou ty fotky supr!

    ReplyDelete
  34. Zabiju tě, ukradnu ti boty a uteču :D Jsou užasné a já je chci :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.