Wednesday, July 25, 2012

Crystal mirror.

Bohužel se mi outfit nepodařil vyfotit, protože jsme celý den běhaly s mamkou po městě a odpoledne jsem strávila celé na fotbale. Poslední dobou hraju s bráchou čím dál víc. Vždycky mě bavil a hráli jsme spolu a teď se to vrací. Snad mi to vrátí i postavu, ta strašně štíhlá holka jsem bývala. Teď jsem všude dvakrát taková. Vždycky si vzpomenu jaká jsem byla blondýnka. V pěti letech v Chorvatsku. Na tu fotku nezapomenu nikdy. Kudrlinky jsem měla všude po tvářích a na sobě bílé šaty co mi ušila mamka. Třeba tu fotku někdy uvidíte když ji najdu. Teď si vlastně říkám, jak bych vypadala jako blondýna? Jsem ráda, že mi nakonec ztmavly.

Taky jsem se konečně rozhodla kdy vyhodnotím giveaway do které se  můžete zapojit tady. Až se vrátím z tábora, což je asi za týden dozvíte se výherce.









Pvních pár fotek co jsem v Plzni vyfotila zbytek si nechám až přes týden když budu na táboře. Na fotkách vidíte tílko z H&M a nejoblíbenější s Jackem, které jsem nosila nepřetržitě.

32 comments:

  1. .. tielko je parádne:) si krásna:)

    ReplyDelete
  2. Sluší :) I já jsem bývala blondýna, vlasy mi neztmavly, obarvila jsem si je :)

    ReplyDelete
  3. to tielko som tiež pozerala :) máš super vlasy :) sluší ti to :)

    ReplyDelete
  4. Jsi holka a máš věk na to,aby ses "zakulacovala" :)

    ReplyDelete
  5. Máš skvelú postavu, tak pšt! :)
    A na fotkách si krásna :)

    ReplyDelete
  6. Na prvních fotkách ti to sluší:)

    ReplyDelete
  7. To sú strašne krááásne fotky :))

    ReplyDelete
  8. Futbal je dobry, ale inak ty si strasne stihla holka aj teraz :)
    A toho Jacka ti normalne zavidim :)

    ReplyDelete
  9. Pervol... ha ha .. inak ten jack daniels triko je bomba

    ReplyDelete
  10. hezké fotky ;))

    ReplyDelete
  11. Takhle ty vlasy máš skvělé! A ta košile je parádní :)

    ReplyDelete
  12. Milé fotky a aj ja som bola niečo ako blondínka,potom som mala zlatisto hnedé vlasy a teraz pekné hnedé so zlatým nádychom.

    ReplyDelete
  13. na poslední fotce jsi nejhezčí!:)

    ReplyDelete
  14. Úžasné kraťásky :)

    ReplyDelete
  15. na každej si krásna :)

    ReplyDelete
  16. Super triko!:) Můžu se zeptat co máš za foťák?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasně, mám canon eos 350D :)

      Delete
  17. obe trika su super, to s tym jackom maximalne :)

    ReplyDelete
  18. hroznej tlusťoch seš, ty kecko :D
    supr fotky!

    ReplyDelete
  19. Prosim tě vžyť si hezky hubená :)

    ReplyDelete
  20. Veľmi pekne fotky, vyzeras na nich super, postavu mas skvelu nerob si starosti ale vzdy lepsie nieco robit ako sediet a nic nerobit! :)

    ReplyDelete
  21. Ta mikina vypadá úžasně!

    ReplyDelete
  22. Máš pravdu, jsi střašně tlustá a měla bys vypadat jako když ti bylo dvanáct. Vzpamatuj se! Mám tě jako bloggerku moc ráda, ale tyhle kecy mi vyloženě u někoho jako ty vadí. Promiň, jestli se tě to nějak dotklo. Vypadáš líp než většina holek ve tvém věku, takže klid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ano, možná mi to vadí proto, že já skutečně všude dvojnásobná sem, takže takové články nech mně :D

      Delete
    2. No tak to pak jo, dostat se do formy není snad nikdy na škodu a kdybych furt nebyla v práci, tak si taky do toho míče klidně kopnu :)

      Delete
  23. pěkné fotky,já taky poslední dobou nějak nestíhám fotit outfity :-D

    ReplyDelete
  24. Nemůžeš se srovnávat, když ti bylo 5 a 15, prosím tě ;) Ale na vlasy taky ráda vzpomínám, měla jsem je též blond a mega kudrnaté, zvláštní, jak se to vždycky u těch děcek změní!

    ReplyDelete
  25. takly sem bývala blondýnka:D ty telený kraťásky sou skvělý!)

    ReplyDelete
  26. odkud máš to tričko daniels?
    ta poslední fotka je skvělá

    ReplyDelete
  27. ♥♥ ta poslední ej moje nejoblíbenější

    ReplyDelete
  28. Mikinu na 3. fotce mám doma taky a miluju jí :) Zrovna dneska jsem jí měla na sobě :) Moc ti to sluší :) Ta poslední fotka je úžasná :)Dřív jsem taky byla úplná blondýnka :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.