Monday, July 16, 2012

Croatia part two.

Teď už s mírnou nostalgií vzpomínám na to teplo a moře. Je mi strašné smutno po všech, po tom klidu a pohodě. Byla to nejlepší dovolená, protože byla s Terezkou. Celé dny jsme plavaly v moři nebo se jen tak válely. Prostě jsme dělaly to co chtěly. Poslední den jsme všichni jeli na večerní Rab, který byl úžasný. Nakoupily jsme si věci na památku a dárky domů. Zmrzlinu tam měli vážně bezkonkurenční, obří kopečky a kornouty za pět kun. A v pátek jsme se sbalili, naposledy se okoupali v moři a jeli jsme. Nejlepší a nejtěžší pro mě byla cesta na trajektu, ten výhled byl skvělý, ale pěkně blbý pocit mám vždycky když stojím na něčem mimo pevninu.











38 comments:

  1. jéé skvělé fotky :)a ten trajekt, no asi bych se taky bála, ale zároveň to muselo být super jak píšeš :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Peťul odkiaľ máš tie plavky na poslednej fotke ? Sú skvelé! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z hmka, ale už z minulého roku :)

      Delete
  4. Já letos jedu poprvé k moři, už bylo načase:) Do chorvatska a když koukám na ty fotky tak se hrozně těším :)

    ReplyDelete
  5. super fotky:) miluju tvý kudrlinky:D

    ReplyDelete
  6. ty plavky na poslední fotce jsou dokonalý! :)

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. příští rok si to zopakujem :D :)

    ReplyDelete
  8. .Máš úplně přenádherný vlasy! :-) A vypadá to , že jste si opravdu užívali! ;-):-)

    ReplyDelete
  9. taky nemám ráda lodě :D

    ReplyDelete
  10. krásný fotky, taky jsem se v pátek vrátila z dovolené, ten pocit když nejsem na pevnině moc dobře znám))

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. fotky ♥ ta první je božská ! hrozně ti to sluší

    ReplyDelete
  12. Pěkné fotky :)

    musliwithmilk.blogpost.com

    ReplyDelete
  13. Super fotky :) Já už dnes myslela, že taky někam pojedu a zjistila jsem, že vlastně když nemám pas, tak můžu jet tak akorát do prdele :/

    ReplyDelete
  14. moře! ♥
    krásný fotky))

    ReplyDelete
  15. moc pěkné fotky, hlavně ta předposlednííí mořeeeee:))♥

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Hneď by som išla :D ,
    vážne krásne fotky :)

    http://welcometoandyslittleworld.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  17. Verím,že ste si to užili :) Tá čelenka ti veľmi pristane

    ReplyDelete
  18. Skvělý fotky!!;)

    ReplyDelete
  19. super fotky, já chci taky na dovčuuu zase :D

    ReplyDelete
  20. jéé, já odjíždím do Chorvatska za pár dní :) už se těším :)

    ReplyDelete
  21. Jééé skvělý! Úžívej si to! V Česku prý prší :)

    ReplyDelete
  22. Krása :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  23. celkem rozdíl vrátiti se do takové zimy co ? :-D .. ale vypadá to, že sis to tam užila :)

    ReplyDelete
  24. Zmrzlinu tam mají fakt obrovskou, chtěli jsme třeba 2 kopečky a další nám dali zadara :).

    ReplyDelete
  25. úžasné fotky,tiež by som hneď šla...myslela som že my Praha bude stačiť,ale ja chcem teploo! :DD

    ReplyDelete
  26. Ty fotky jsou boží, ani se ti nedivím, že by ses tam hned vrátila, muselo být perfektně. Já letos na žádnou dovolenou bohužel nejedu, takže mé veškeré prázdniny se budou odehrávat v prostředí domova nebo na nějakých menších výletech.

    ReplyDelete
  27. krásne fotky:) plavky na poslednej fotke sú skvelé.

    ReplyDelete
  28. Joo, zmrzliny v Chorvatsku jsou nejlepší! :)

    ReplyDelete
  29. krásný fotky,moc!Úplně mi připomínají léto,což u nás momentálně není(právě prší a je zima)

    ReplyDelete
  30. Úúúžasné fotky :) A hej.. v Chorvátsku robia perfektnú obriu zmrzlinu, tú mám najradšej :)

    ReplyDelete
  31. musela jsi se mít skvěle a máš hezkou postavu:)

    ReplyDelete
  32. krásne fotky :) https://www.facebook.com/Nikadesignjewellery

    ReplyDelete
  33. jo! trajekt mě taky celkem děsí!:D nemám ráda, když ním musíme jet :X :P
    předposlední fotka je supr! ) a hezký vínový plavky! ,)

    ReplyDelete
  34. máme stejný elle tríčo, ale tak pěknou postavu teda nemám!

    ReplyDelete
  35. to jsou skvělý fotky:) muselo tam být nádherně!

    ReplyDelete
  36. všichni cestují všude možně po světě, ale Chorvatsko je země, kde jsem byla prvně na dovolené a strašně ráda se tam vracím, i když je to prostě už taková klasika. vždycky tam ale objevím něco nového a svojí krásou mě tahle země znovu překvapí :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.