Saturday, July 7, 2012

Croatia part one.

Jsem zpátky. Po několika hodinových cestách jsem se vrátila v plné síle. Máme nafocených asi třista fotek plus pár na podvodní. Do toho nám natekla voda, takže jsem zvědavá co z toho vyjde. Informací a zážitků je tolik, že bych vám je ani všechny nenapsala. Jak jsme se tlačily na posteli, potápěly se, byly jsme na fish pikniku, pěkně se spálily a opálily, přejídaly se (jako vždycky), topily se v moři a přivezly si hromady mušliček a drobností. Jediné co jsem se nezmínila je, že jsme byli na ostrově Rab, což jsem nevěděla do poslední chvíle. Bylo tam prostě nádherně a jela bych hned znovu.















27 comments:

  1. Tyto fotky jsou parádní, dost dobré oživení blogu. =))
    U moře jsem ještě nikdy nebyla, od tebe jsem dostala další lákadlo se tam někdy vydat.

    ReplyDelete
  2. Ach ♥ Už chci taky za sluníčkem! Krásné fotky!

    ReplyDelete
  3. skvělý fotky! líbí se mi ta první a ty skákací a ta poslední taky :D
    Ady.

    ReplyDelete
  4. a gratuluju k 600 f.! :)

    ReplyDelete
  5. Nádherné fotky Peti, je vidět, že jak vyjedeš někam pryč, vždycky to stojí za to :) Všichni mě těma fotkama lákáte, takže už asi třetí den hledám nějaké zájezdy do Chorvatska, snad to vyjde!

    ReplyDelete
  6. krásné fotky :)) Chorvatsko mám moc ráda:)
    no my si koupily ten podvodní s kámoškou a skončilo to u ovládání, jaks na to fotila prosímtě? :D jestli se tím kolečkem otáčí před/po focení nebo tak :D achjo, takový nemehla:D

    ReplyDelete
  7. Pekné plavky obidve :)

    ReplyDelete
  8. krásne fotky :) hmm, no ja veľmi chorvátsko rada nemám kvôli kameňom a ježkom :P ja som bola tento rok v taliansku a mala som ten podvodný. akurát prišla veľká vlna, mi vypadol z rúk a nejakou náhodou sa mi odlupol ten čudlík na fotenie :D

    ReplyDelete
  9. hahaaa ! !ta fotka s tima ploutvema je skvělá :D

    ReplyDelete
  10. krásný fotky!
    hned bych se vrátila na dovču :)))

    ReplyDelete
  11. Krása zdá sa že ste si to poriadne užili ... tiež by som raz chcela k moru ...

    ReplyDelete
  12. U moře je to vždycky super :). Bohužel, my tento rok nejdeme..

    ReplyDelete
  13. Já ti tak závidím moře! :) Skvělé fotky! :)

    ReplyDelete
  14. krásný fotky :) taky bych hned jela k moři !

    ReplyDelete
  15. úžasný fotky, hned bych tam jela s váma:)

    ReplyDelete
  16. úžasné fotky, v Chorvátsku je nádherne,darmo:)

    ReplyDelete
  17. Krásne fotky :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  18. je vidět, že sis to užívala! :) nádherné fotky :)

    ReplyDelete
  19. Nádherné fotky,určitě to tam bylo super!

    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. krásne fotky,muselo to byť úžasné,ešte nikdy som nebola pri mora,rada by som šla do talianska :)

    ReplyDelete
  21. úplně ti závidím..ta fotka, jak skáčete je boží :D

    ReplyDelete
  22. jaaaaj ja ti teraz tak zaavidim! aj ja uz potrebujem more ako sol, krasne fotky, je vidno ze si sa mala mega super :)

    ReplyDelete
  23. úžasný fotky! )) je vidět, že ste si užívaly))

    ReplyDelete
  24. Moc super fotky!! Hlavně ty jak skáčete do té vody :D :D

    ReplyDelete
  25. Tak to se vůbec nedivím, že bys se vrátila, protože takovou letní pohodu bych si dala taky líbit :)

    ReplyDelete
  26. Krásne fotky, muselo byť super :)

    ReplyDelete
  27. úúú teraz závidím!!muselo vám byť božsky!!ked tak na vás pozerám:)!!a kde ste to boli?:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.