Saturday, July 21, 2012

Cheese, chicken meat and salad recipe.

Konečně mám pro vás recept po dlouhé době jsem měla čas ho nafotit, tak ho popíšu a snad ho i vyzkoušíte.

Budeme potřebovat:

-kuřecí maso
-koření na maso, olivový olej, sůl
-hermelín
-bylinky do salátů, citron
-ledový salát


-maso si okořeníme a osolíme podle chuti, přidáme trochu oleje a necháme odležet v lednici


- hermelín nakrájíme na měsíčky a obalíme, radši větší vrstvy jinak při smažení dost teče





- ledový salát omyjeme a nakrájíme na plátky nebo na nějaké menší kousky, přidáme citron, olivový olej a sůl
- necháme ho chvilku odležet


- dál už jenom opečeme maso a hermelín do zlatova a jako bonus můžeme salát posypat slaninkou


podle mě je všechno jenom o tom naskládat to na talíř, aby to vypadalo úhledně a potom vám sní všichni skoro všechno :)

34 comments:

  1. Mmmmm.. to vyzerá chutne :)

    ReplyDelete
  2. Až sa mi slinky zbehli! :) Skvelý recept, hlavne ľahký takže to zvládne aj menejzručný kuchár ako ja :D
    http://lucyslifegallery.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Mmmm ten hermelín vyzerá super :)až som hladna :D

    onewildheart.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. vypadá to výborně!:)

    ReplyDelete
  5. smažený hermelín mi moc nechutná, ale kousky neosmaženého, jen tak, proč ne ;-) dík za recept!

    ReplyDelete
  6. mňam!! hermelín miluju :))

    ReplyDelete
  7. To vypadá dobře, určitě vyzkouším ty nakrájené hermelíny, to by mě vůbec nenapadlo :)

    ReplyDelete
  8. mám na to takovou chuť, proč mi to děláš?:D mňam!!!

    ReplyDelete
  9. No vypadá to lahodně! Už vím, co si dám zítra k obědu :D děkuji za tip :)

    ReplyDelete
  10. Dala bych si, ale bez hermelínu, ten nemám ráda, nechutná mi, ale tu kuřecí maso, mmmm :)

    ReplyDelete
  11. mmmmmmmmmmmmm !!!!!! vypadá to úúúúúžasně a já miluju hermelín! mohla bych ho jíst se vším !! docela dobrej je i med mimochodem ! tip na vyzkoušení! :D

    ReplyDelete
  12. mmm, to se ti povedlo, ten obalený hermelín vypadá krásně :)
    já bych si jen dala ještě nějakou šťávu na to maso nahoru
    Ady.

    ReplyDelete
  13. Zbožńňju kuřecí maso a hermelín taky, natož obalovaný! =)

    ReplyDelete
  14. to zkusím zítra na večeři! díky za tip:)

    ReplyDelete
  15. mňam...asi viem čo zajtra na obed ;))

    ReplyDelete
  16. mňamkaaaa..to si urobíím :)

    ReplyDelete
  17. mäso kuracie tiež robievame na podobný spôsob ...
    mimochodom jak si to pekne poukladala na ten tanier

    ReplyDelete
  18. vypadá to fakt vychytaně a podle ingrediencí i chutně! mňam:)

    ReplyDelete
  19. Vypadá to moc hezky, někdy to určitě zkusíme:).

    ReplyDelete
  20. vypadá to vážně moc lahodně :)

    ReplyDelete
  21. To vyzerá úžasne

    ReplyDelete
  22. skvělý recept,vypadá to báječně :-)

    ReplyDelete
  23. mňam, hned by som si niečo také dala:)

    ReplyDelete
  24. YUMMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII <3

    ReplyDelete
  25. Vypadá to dobře :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. ty si s tím vždycky tak vyhraješ :D ale vypadá to skvěle :)

    ReplyDelete
  27. mňam, dostala jsem chuť na smažený hermelín :)

    ReplyDelete
  28. Miluju různé saláty a tohle vypadá moc dobře! :)

    ReplyDelete
  29. vypadá to skvěle!) dneska sem měla k obědu něco podobného)

    ReplyDelete
  30. Mmmmm nemám ráda hermelín, ale dala bych si tam něco jiného :) Vypadá to skvěle!

    ReplyDelete
  31. mňam,jííídlo:D nemám ráda sýry (až na balkán♥♥♥), takže smaženej hermelín by u mě asi neprošel:Dale zbytek,ach))!

    ReplyDelete
  32. To mi nedělej :D. Protože recepty zbožňuju. Jen mám po nich vždy hrozný hlad nebo spíše chuť :D
    Skvělý článek

    ReplyDelete
  33. mnam, to vypada skvele! nedelej mi chute, takhle navecer :-D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.