Tuesday, July 10, 2012

Blue flying moon.

Den plný zmrzliny, spánky, focení a pečování. Konečně jsem vyzkoušela biosilk a uplně mě nadchnul. Hned po prvním použití mám vlasy uplně jiné, ne tu zničenou slámu. Taky jsem se rozhodla, že kdybych si chtěla zase ostříhat vlasy musí mě někdo zastavit. Prostě chci dlouhé, alespoň do pasu. Uklidila jsem si ve skříni a začala plánovat prázdniny. Příští týden a pár dnů budeme na dovolené v Čechách. Projedeme Hradec, Liberec, půjdeme do Českého Švýcarska. Klasická dovolená s našima. Potom nás čeká asi na týden Plzeň a nákupy. Za pár dnů na tábor a po něm k babičce. Kam se těším nejvíc, teda mimo ten tábor. Na konci už budu jenom běhat po rovnátkách a pak na začátku září na svatbu naší bývalé třídní. Uteče to jako voda, znáte to.







skirt-nyer, top-secondhnad, bag-gate, shoes-deichmann

ps. nnějak jsem se nestihla namalovat, pro to vypadám tak ospale a na fb stránce se můžete zasmát u opálené fotky

39 comments:

  1. you have such a sweet smile! and like I said yesterday, I really like your new satchel!
    www.Tinacious.Me

    ReplyDelete
  2. Moc ti to sluší, hezčí fotky než jindy!:)
    Jo a do Liberce?:OO

    ReplyDelete
  3. Pristane ti to :)

    ReplyDelete
  4. jů moc ti to sluší! Máš úžasně hubené nohy!:)

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. tak tady ti to neuvěřitelně sluší!!:)
    jinak další týden jedeme do českého švýcarska tak se tam třeba potkáme:D

    ReplyDelete
  6. tak tady ten outfit ti strašně moc sluší a vůbec bych nepoznala, že jsi nenamalovaná! :)

    ReplyDelete
  7. No, tak to bych taky chtěla takhle vypadat nenamalovaná :D ts. Jinak kdybys na fejs nedala tu fotku, vůbec bych to opálení nepoznala :D

    ReplyDelete
  8. A stejně je to zvláštní, že se lidi můžou opálit.. to je jak smažení, prostě hnědnou.. je to divný.. :D

    ReplyDelete
  9. páni tak takhle ti to nejvíc sluší!)) a nevadí, že si nenamalovaná ... v létě je to stejně nejlepší)) ta sukně je skvělá!)

    ReplyDelete
  10. si krásna :) tá sukňa a topánky, áách:)

    ReplyDelete
  11. Strašně ti to sluší, ty boty jsou úžasný! :) Já jsem měla už krásně dlouhé vlasy a chtěla jsem si nechat zastřihnout konečky, protože už byli v hrozným stavu a paní kadeřnice mi to vzala o 10cm, byla jsem zoufalá :(
    http://christinainbrno.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Moc ti to sluší ,ty botky jsou super! :)

    ReplyDelete
  13. dokonalý outfit Peti :)!

    ReplyDelete
  14. Krásný outfit!!;)

    ReplyDelete
  15. Jsi vážně kočka a ani jsem si nevšimla, že nejsi namalovaná :-)

    ReplyDelete
  16. Dokonalosť :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  17. Tady ti to vazne slusí, si tu fakt jak uplna slecna :)

    ReplyDelete
  18. Krásná :))


    http://sakfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. Jednoduchý a krásný! :)

    ReplyDelete
  20. ty vlasy máš vážně uplně jiné ! jsou krásné :) tyjo právě jsi mě donutila o biosilku uvažovat !

    ReplyDelete
  21. Jak sa chodí v tých botách u nás ich majú v krémovej tak som tak troška nad nimi uvažovala

    ReplyDelete
  22. Miluju Tvoji smyslnost. Ty boty jsem taky chtěla, ale už bohužel nemají moji velikost :(

    ReplyDelete
  23. Můžeš být ráda, že patříš mezi tu skupinu holek, které sluší být nenamalovaná. ;))
    Vidím, že se kabelka velmi ráda provětrala. :D

    ReplyDelete
  24. Nemám ráda kombinaci červené a žluté, takže bych vyměnila boty nebo tričko a bylo by to fajn :)

    ReplyDelete
  25. Ta sukně je skvělá! :)

    ReplyDelete
  26. POkud je to tak, jak říkáš, tak se po biosilku taky musím podívat:)
    A moc se mi líbí sukně i boty:)

    ReplyDelete
  27. moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  28. líbí se mi jak jsi do sukně zastrčila tričko :) vypadá to moc hezky :)

    ReplyDelete
  29. Na první fotce to vypadá jako bys měla vykloubenou nohu :D. To se mi už jedna taková fotka taky podařila a kámoška se mi směje ještě teď :DD. Ale jinak pochopitelně krásný outfitek :))

    Btw. zvu tě na mou giveaway
    http://nikolecka.blogspot.cz/2012/07/ahoj.html#comment-form
    :)

    ReplyDelete
  30. Ty jsi vždy tak kouzelná! Na každé fotce ti to moc sluší! :)

    ReplyDelete
  31. Takovou kabelku presne potrebuju!!! A at sukne je bozi:-) Nevyhrnuje se ti ale?:D me strasne totiž :D:D..Moc ti to sluší:-)

    ReplyDelete
  32. moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  33. přenádherná jsi:) ten outfit je božííí

    ReplyDelete
  34. Super červené botky! Také jsem na ně koukala, ale zblízka tak skvěle nevypadají :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  35. moc ti to sluší!A jsi fakt dobrá že už máš naplánované celé prázdniny,to já nemám plány ani na jeden den...

    ReplyDelete
  36. ty máš takú super postavu! závidím strašne.. a držím palce, aby všetky naplánované dni dopadli super :)

    ReplyDelete
  37. Haha tak kabelku už mám taky, jen v té modré barvě :) Je skvělá!

    ReplyDelete
  38. Ahoj :) akú máš stránku na fb ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.facebook.com/petulfromrabbithole?ref=hl :)

      Delete

thank you so much for your opinion.