Wednesday, June 13, 2012

Ziaja new in.

Chci vám napsat, jak vlastně to všechno bylo. Začalo to změněním názvu blogu, nenapadlo mě, že se to nepřesměruje, takže články nikdo neviděl. Název jsem zase změnila zpátky na starý. Mezitím mi stačil přijít balíček od ziaji. Fakt mě to moc mile překvapilo balíček přišel za dva dny, což bylo neuvěřitelné. Prostě jsem včera přišla domů a ležel na stole, ani mi to v první chvilce nedošlo. Po rozbalení jsem měla nejlepší náladu, jsem fakt nadšená, jelikož jejich výrobky miluju. Taky mi přišla druhá část oasap objednávky. Papuče, které si vyprosil brácha a slíbil za ně službičku. Ty určitě uvidíte zítra.





objednala jsem si pomerančové máslo-balzám na rty, olivový čistící gel, kokosový sprchový krém

ps. recenze uvidíte brzo a dám si na nich záležet :)

26 comments:

  1. Miluju vůni kokosu, ten sprcháč by byl něco pro mě :)

    ReplyDelete
  2. těším se na recenze :)

    ReplyDelete
  3. super věci:O snad těším se na recenze!:)

    ReplyDelete
  4. Skvělé věci :) Těším se na recenzi :)

    ReplyDelete
  5. Zajímalo by mě, jestli je ta ziaja tak dobrá, jak se všude píše!:)

    ReplyDelete
  6. Mě láká ten jejich pomerančový sprchový krém.

    ReplyDelete
  7. Som zvedavá na recenzie! :)

    ReplyDelete
  8. tak tyto produkty jsem nezkoušela! chci pořádnou recenzi! :)

    ReplyDelete
  9. Ná recenze se moc těším, vypadá to skvěle!:)

    ReplyDelete
  10. jo, taky jsem si takhle nedávno změnila adresu blogu a pak jsem zjistila, že se to nikomu nezobrazuje... docela nahouby... asi to chce předem upozornit, aby si to všichni přepsali :) těšim se na recenze!! :)

    http://jumpandtwirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Kokos je nejlepší! Těším se, až napíšeš nějakou recenzi :)

    ReplyDelete
  12. Vidím kokosový sprcháč, budeš spokojená :) Mě taky přišel balíček do dvou dnů a nevěřila jsem tomu, fakt je moc chválím za tohle :)

    ReplyDelete
  13. S kosmetikou Ziaja nemám žádné zkušenosti :)
    Také mám hned lepší náladu, když na mě doma čeká nějaký balíček ♥

    ReplyDelete
  14. Taky plánuju nájup ziaji!! :D

    ReplyDelete
  15. po tom balzáme túžim už dlho,teším sa na recenzie :)

    ReplyDelete
  16. já sem si říkala co to s tím blogem nebo názvem provádíš :D))) napiš pak recenzi

    ReplyDelete
  17. V jednom se něco nepodaří, druhé přinese obrovskou radost. =))

    ReplyDelete
  18. taky mi od nich přijde, nemůžu se dočkat :)
    pěkné věci sis vybrala!

    ReplyDelete
  19. Skvele! Taky od nich musim neco vyzkouset! :]

    ReplyDelete
  20. ten kokos bych chtěla vyzkoušet, určitě božsky voní!

    ReplyDelete
  21. ziaja dodává neskutečně rychle! těším se na recenze :)

    ReplyDelete
  22. ziaja je super! těším se na recenze (a na ten článek - new in z oasap) :)

    ReplyDelete
  23. Ziaja musí být opravdu dobrá taky už plánu co si objednám:)

    ReplyDelete
  24. akurát včera som si kúpila Ziaja pomarančový sprchový gél a je najlepší! vonia fakt dobre, mám pocit že sa sprchujem v pomarančovej zmrzline :D a určite si plánujem ešte ísť kúpiť kakaové telové mlieko
    www.fash-passion.blogspot.com

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.